1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als El Hamdaoui nu al voor problemen zorgt, dan zou dat al een goede reden zijn om dat joch te laten voor wat het is _0/.

Komt over van AZ en denkt dat hij net zo gewild is als Messi.

Ajax maakt nu een pas op de plaats en moet passen gaan zetten richting alternatieven.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blijf het maar een raar verhaal vinden. Dat van die winkel zal best waar zijn, maar om daar nu mee te komen nadat je eigenlijk al rond was. Ik heb het idee dat hij de boel zit te rekken, dus waarschijnlijk is er nog een andere club in het spel.

Vind wel dat dingen erg snel als waarheid naar buiten komen. Twee dagen terug "El Hamdaoui en Mido naar Ajax". Ik zie El Hamdaoui niet meer komen en Mido komt pas over een paar dagen naar Nederland voor een gesprek. Als die bijvoorbeeld net zo fit is als Andy van der Meyde, dan mag die ook in Egypte blijven. Hij heeft toch weinig gespeeld de laatste tijd volgens mij.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hij voert momenteel gesprekken met Trabzonspor, waar wij (Fortuna) vanavond een oefenwedstrijd tegen spelen. Ik zag toevallig de naam Pantelic voorbij komen toen ik gisteren een artikel las over Trabzonspor - Fortuna.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Probeer ik nog tickets aan te schaffen voor vanavond is de webshop helemaal kapot, het is zo goed als zeker toch nog niet uitverkocht. Zal ik gewoon even naar de arena gaan om daar 2 tickets te kopen?

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet lukken ja.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Let hier even op:

Geen wonder dat het niet vol loopt ;(

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja inderdaad, had net iemand aan de lijn. Kan maar 1 kaart krijgen, dan heeft mn huisgenoot dus alsnog niks. Grr

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht gister 4 kaarten op 1 Ajax Life club kaart :{

:cool:

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Tjsaah ach, ik ben ook een beetje te laat dat snap ik ook wel. Jammer dat ze alleen zo moeilijk doen, meer man is altijd beter toch? :confused:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die gasten zijn geniaal, nu al _O_

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf die gasten zijn echt fucking slim, eerst die penalty en daarna dit 8).

12. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die penalty al geniaal, maar dit overtreft echt.

13. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is die penalty geniaal? Hij is leuk, maar geniaal is het pas wanneer hij de eerste is die dat uitvind. Op straat schiet 50% die penalty er zo in... Cruijf zijn penalty, die was geniaal :)

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom is het zo geniaal, omdat hij het durft op een WK.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die van Cruijff heeft mijn opa ook een keer op straat gedaan, dus die telt niet 8).

Wat een loos argument zeg. Is toch een fantastische penalty. Maakt het uit of die eerder gedaan is, dat kan je bij vrijwel elke goal gaan zeggen dan 8).

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet waar ik hem moet plaatsen maar:

Ik had maar 50 miljoen. Zo ongelofelijk weinig.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toornstra doe je goed aan, beste speler van ado. Coutinho zal ik maar vervangen, word 2e keeper als zwinkels fit is!

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had nog maar 2 miljoen. En dan maar een tweede keeper, maar voor de rest is het zeker een goed team.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha lol!

het is inderdaad een geniale penalty! ik had um nog nooit eerder gezien. Idd wat boeit mij het wat ze op straat doen. Als het bijzonder is en perfect uitgevoerd is het gewoon geniaal.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ook wel eens met een omhaal gescoord met mijn armzalige talent, maar dat maakt een ''echte'' omhaal er niet lelijker op8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina