1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.647
    8)

Oftewel volgend jaar had hij wel een vaste basisplek gehad, hij ontwikkeld zich nog.

Er gaat ook een gerucht dat Suarez naar Atletico gaat, ALSJEBLIEFT NIET :emo:

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar gerust, Suarez wil echt niet naar die club toe.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt mij ook wel. Niks ten koste van Marcellis want dat zie ik nog steeds wel een goede verdediger worden maar ik schat de marktwaarde van Lens (en ook die interesse voor hem van andere clubs) wel wat hoger in.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja niemand snapt er niks van dat Marcellis amper speelt onder Rutten dusja ;) Ook al werd verwacht dat hij dit jaar wederom zijn goede vorm zou hebben maarja.

Atletico vind ik wel een mooie club voor Suarez, samen met Forlan :thumbs:

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Er zijn er inderdaad een aantal flink blij mee daar, maar die denken dat Jonathas het helemaal gaat maken. Ik moet het nog maar zien. Die jongen scoort makkelijk, maar Lens en El Hamdaoui zijn allebei een stuk beter.

Ach ja, nu Dembele en Sergio richting Italie en El Hamdaoui naar Engeland en we kunnen ons richten op volgend jaar.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi dat Lens is gekomen:).. Jammer van Marcellis dat hij geen eerste keuze is voor Rutten.. Nu nog Marcelo en een spits.

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Als spits kunnen we Henry toch wel halen? :p

Ik geloof dat Rutten vooral defensieve versterkingen wou (behalve Marcello), ik vermoed dat Bouma zal komen in de zomer. Ik verwelkom heb met open armen, hij kan nog zeker 3 jaar mee en als die zijn oude niveau haalt _O_

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lens kwam toch van de jeugd van Amsterdam, maar is daar weg gegaan?

Iets over de jeugd van Ajax over de Copa Amsterdam met de A1 van Ajax onder leiding van Frank de Boer:
    "Bij Ajax A1 zullen twee jongens van AS Trencin uit Slowakije stage lopen. De technische leiding had het tweetal gezien tijdens het Breukelentoernooi, dat door de club van oud-Ajacied Ling wordt geleid, en uitgenodigd voor een stage. De Paraguyaan Salines is de bekendste van de twee. Hij liep voor zijn stage bij Ajax mee bij Chelsea."

Mooi dat er twee stagiaires bij zitten, hopelijk zijn het goede spelers. Die ander is een Nigeriaan geloof ik.

En:

Niet doen! Laat hem nog een jaartje bijtekenen en stal hem dan een jaartje bij een middenmotor club...

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doen, van Danilo is algemeen bekend dat hij het nooit zal halen.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij hetzelfde jaar dat Elia daar weg is gestuurd is Lens ook weggestuurd, beide vanwege probleem met de mentaliteit.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ah, oke my bad:)
    Denk trouwens niet dat Nike erg blij is met die foto van Villa in al zijn Adidas gear voor het Barca logo:+

Waarom zou Danilo het niet halen? Halverwege dit seizoen was hij nog aanvoerder bij Jong Ajax, snap uberhaupt niet waarom ie daar nauwelijks meer speelt.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wel slecht eigenlijk. Beide spelers waren geen probleemmakers ofzo, maar waren meer 'lui' en hadden geen zin om zich aan taken te houden. Dan moet je dat er toch juist in brengen als jeugdopleiding zijnde? Ga je ze toch niet van de hand brengen. Ze hadden duidelijk het talent, en je ziet wat er nu van komt. Beide zijn toch wel uitgegroeid tot geweldige vleugelspelers IMO. Kijk als het echt vervelende jongens waren, dan oke.. maar dit is wat anders.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, heel zwak beleid. Als die gasten nou hadden gestolen/ ruzie maken met teamgenoten dan snap ik het nog. Zulke jongens moet je juist stimuleren om hun best te doen want dat is ook een een doel van de jeugdopleiding.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, vind ik echt jammer. Had Elia en Lens beiden graag bij Ajax zien voetballen natuurlijk.. beter dan een Kennedy of Sulejmani voor 16 miljoen. Heb wel het gevoel overigens dat het nu een stuk beter gaat met de jeugd opleiding, alleen is het jammer dat de selectie van Ajax al een heel goede middenveld heeft (met aankopen). Zo krijgen de middenvelders van Jong - Ajax geen kans vind ik. Zie Donald en Van der Heijden niet in de basis staan elke wedstrijd imo.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste aankoop voor Arsenal is binnen:

Wat mij betreft een zeer goeie aankoop, zeker ook gezien hij transfervrij is.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Chamakh is een geweldige spits, zeker een goede speler voor bij Arsenal.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Rutten wilde ook nog een sterke, lange, jonge middenvelder bijvoorbeeld Petrovic van Partizan (naast Hutchinson). Jonathan Reis wil hij ook terug halen. Hij wil ook graag Mignolet van STVV overkopen voor 2.5 miljoen. Marcelo schijnt voor 2.5 miljoen te kunnen komen en Afellay gaat waarschijnlijk voor 9/10 miljoen naar HSV, want de geruchten worden wel heel sterk. Gelukkig hebben we Lens en Brands al binnen.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Maar wel een spits die nog nooit meer dan 13 doelpunten heeft gescoord in één seizoen. Ik ben benieuwd.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, dat weet ik dan weer niet. De keren dat ik kijk naar frans voetbal, in de CL, zie ik hem altijd wel belangrijk zijn voor zijn team. Leuke speler volgens mij, kan wel uitgroeien tot een echte topper. Hij is vrij snel, zeer sterk, geweldige kopper & afmaker en ook nog eens technisch. Lekker hoor voor Arsenal! :)

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ook al zijn de statistieken van Chamakh niet bijzonder, toch gaat er een bepaalde dreiging vanaf hem uit. Hij was al erg goed met Gourcuff, ben benieuwd hoe hij speelt met Fabregás als hij tenminste bij The Gunners blijft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina