1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :lol:

Kesler is lekker op dreef. Normaal vroot die niets uit en in zijn laatste jaar wordt hij helemaal lijp.

2. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Vertonghen heeft zijn verdiende straf gekregen, hopelijk zet de KNVB dit beleid voort zodat ook andere spelers in soortgelijke zaken gestraft worden in de toekomst.
    De vergelijking met Ronnie Stam slaat echt nergens op maar dat is al eens eerder gezegd.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 3 (2+1) beetje overdreven, met 1 hadden ze ook wel een statement kunnen maken. Maargoed ben benieuwd of ze nu consequent blijven

btw hoe gaan ze een EK met 24 landen doen??
    6 poules van 4? en dan 4 beste #3 ook doorlaten?
    Je moet toch echt op 16 of 8 uitkomen in de knock-out

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Whahaha prachtig toch :lol:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dan is het inderdaad prachtig ja.. :):

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, nu wel :+ Tot ze Feyenoord weer een keer naaien. Is volkomen willekeur, ze doen zoveel rare dingen in Zeist.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het maar niks. Zoals al eerder werd gezegd krijg je dan wel heel veel mindere landen.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Indeed!
    Jammer dat het niet een keer in Turkije of Italië is maar dat snap ik ook wel weer. Turkije in verband met de veiligheid en Italië vanwege de omkoopschandalen.
    Trouwens, moet Parc de Princes dan ook geen opknapbeurt krijgen? Stadion heeft <50.000 plaatsen dus mag geen eindronde organiseren voor een toernooi berhalve dat van de nationale beker en de Europa league 1.

Wat verwachten jullie van de DutchBelgium bid? :)

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof er geen rellen kunnen ontstaan tussen supporters in andere landen? En alsof terroristen geen aanslagen kunnen plegen in andere landen? En waren er ook geen enorme rellen in Parijs? Hoezo word het woord veiligheid gebruikt als argument door mensen, als terroristen er zelfs in slagen om grootscheepse aanslagen te plegen in Amerika en zelfs nu nog explosieve stoffen het vliegtuig in kunnen krijgen in Nederland. Alsof terroristen in Turkije zomaar hun gang mogen gaan? Turkije lijdt zelf ook onder terroristische aanslagen dus zulke dingen worden daar echt niet geaccepteerd hoor.

Het zou juist een enorm pluspunt zijn voor Turkije om zo'n groot toernooi te mogen organiseren, mede door dit toernooi zouden de economische verschillen tussen oost en west bestreden kunnen worden en door zo'n toernooi zou Turkije zich van zijn beste kant kunnen laten zien. En van mij mocht Italié het ook wel krijgen, al die oude stadions daar hebben een opknapbeurt nodig.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    +1

Liever Turkije dan dat gare Polen en Oekraïne in 2012. :emo:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook wel eens in Turkije willen zien. Voetbal leeft echt enorm daar. Zou een mooi toernooi zijn. Maar ja, ze zijn soms ook een beetje te fanatiek daar(bij Fenerbahce laatst nog).

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn bericht eens goed, ik zeg zelf toch ook dat ik het jammer vind dat Turkije het niet een keer mag doen. Maar het is dichtbij het midden-Oosten, Turkije heeft het nog niet in orde met de Koerden en dat kan zeker grootschalige evenement beïnvloeden. Aan de kust zal het gaan probleem zijn maar als het meer oostwaarts gaat kan het voor problemen zorgen. Natuurlijk is er in elk land de dreiging van terrorisme maar als je kunt het risico zoveel mogelijk vermijden bij de keuze van het land.
    Ik hoop ook echt dat Turkije het een keer mag organiseren want ik vind het een prachtig land en ze zijn de laatste jaren (15/20 jaar) ook echt meer naar het westen aan het trekken en ze verdienen het daadwerkelijk. Maar nu eventjes niet, wie weet in 2030 oid.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bericht was ook geen aanval op jou hoor, waren gewoon even mijn 2 cents als het ware. :b:
    En over de Koerden, tjah zij blijven doorgaan met hun activiteiten en wij reageren daarop. Maar ikzelf denk dat dat conflict nooit opgelost zal worden.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het wel meevalt eigenlijk!

Deelnemers EK 2008 (16)
    Oostenrijk
    Zwitserland
    Polen
    Portugal
    Italië
    Frankrijk
    Griekenland
    Turkije
    Tsjechië
    Duitsland
    Kroatië
    Rusland
    Spanje
    Zweden
    Roemenië
    Nederland

Gesneuveld in de kwalificatie (10)
    Servië
    België
    Schotland
    Oekraïne
    Hongarije
    Slowakije
    Ierland
    Engeland
    Denemarken
    Bulgarije

Hou je nog wel aardig wat teams over voor een leuk toernooi
    en meer wedstrijden kan toch niemand vervelend vinden? :)

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zo interpeteerde, en zo fel reageerde richting jou ;).

Maar in mijn visie krijgt Frankrijk het ook wel door Blatter (Zwisterland is ook Frankrijk ;) :p ) en Platini hoor .

Mensen die het voetbal haten haha :p
    Vind het overigens een prima idee. Landen die zich al hebben bewezen op Europees niveau (in de Champions League of nog vaker de Europa League) missen vaak de boot naar een eindronde. Vind het mooi dat 'mindere'landen zoals Slowakije, Letland en België nu een grotere kans krijgen..

edit:

- Marcellis heeft overeenstemming met AZ bereikt
    - Hans v. Breukelen treed toe in de RvC bij PSV :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Berg waarschijnlijk naar Ajax, die wordt een jaartje verhuurd. Verwachting is dan dat Pantelic Ajax gaat verlaten.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als hij dit echt heeft gezegd, dan is die gast een achterlijke mongool. Sowieso is dat bedrag van 75 miljoen de grootste lulkoek. Het zou pas debiel zijn om een speler louter op te stellen vanwege zijn marktwaarde, ondanks dat hij ondermaats presteert. Het lijkt me duidelijk dat dit soort mediaberichten niet zullen helpen bij het behouden van Zlatan. Beetje kneuzig dat zo'n geldhongerige zaakwaarnemer het op deze manier probeert te forceren.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bron please.

Raiola is nogal een wispelturige zaakwaarnemer ;) Denk alleen wel dat dit soort uitspraken altijd enorm verzwaard worden door de pers.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Staat op diverse voetbal websites, plus de bron is de krant Expressen, dat is een betrouwbare bron. Die waren het eerst met het vermelden dat Ajax interesse had in Rosenberg en Rasmus Lindgren.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen gelezen dat Jol met hem heeft gepraat gister. Mag toch hopen dat ie niet echt gaat komen. Met Pantelic hadden we eindelijk een spits die meer richting een Ajax-spits ging (aanspeelpunt, balvast, diepgaande spelers bedienen) en nu lijken we weer richting een Huntelaarachtige spits te gaan. Zonde. En dan ook nog huren van een club als HSV... best wel schandelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina