Argentinie blijft een gestoord land. Zie je het al voor je dat Kesler zegt dat hij anaal genomen wil worden door de degene die de winnende maakt? Of dat Van Marwijk buikschuivers maakt, de pers ff flink gaat uitschelden en over het been van een journalist gaat rijden?
Kaap Verdie - Suriname is nu live op AT5, wel grappig om de Suriprofs eens in actie te zien. Haha wat is dit geniaal In de 14de minuut schiet een speler van Kaap Verdie een vrije trap binnen en er rennen massaal juichende mensen het veld op, ook gewoon een vader met een kind in zijn hand. Ook mensen met Vuvuzela'
Geweldig land! Nee.. Meesterlijk land! Zij hebben tenminste lol in hun leven, kan je over Kesler met z'n chagrijnige kop niet zeggen. Kesler die gepakt wordt door Robben, ew.. ;x
het is maar waar je blij van wordt... zie liever iemand met een gezond verstand Nederland vertegenwoordigen dan zo een labiel persoon als pluisje.
Hugo Borst weet het speelschema van volgend eredivisieseizoen al en heeft een paar wedstrijden bekend gemaakt; Speelronde 1: Ajax - Groningen PSV - Heerenveen Feyenoord - Utrecht Speelronde 34: Twente - Ajax
Volgens de laatste berichten zit Eto'o nog steeds bij Inter. We hebben die lelijke viskop niet nodig, maar ik denk dat ons bestuur dat ook wel inziet, en heb sowieso sterke vraagtekens bij deze geruchten. De komst van Mascherano wordt veel serieuzer benaderd door de Italiaanse pers, wat terecht en logisch is. De geruchten die ik het meest geloofwaardig vind zijn Mascherano en Cavani (Palermo). Maar Benitez moet eerst nog even een contractje ondertekenen en een staf samenstellen
Ik lees her en der dat Ajax en Barcelona een overeenstemming hebben over van der Wiel voor 12 miljoen.. Is dat niet een beetje rare timing? Stel nu dat hij een fantastisch WK speelt. 12 Miljoen kunnen ze zowieso wel vragen lijkt me, zoveel getalenteerde rechtbacks lopen er niet rond volgens mij. Als ze zichzelf nu maar niet in de vingers snijden
Inderdaad, je zou zeggen dat ze wachten tot na het WK en dan kijken welke clubs er allemaal geinteresseerd zijn en, mocht hij een sterke WK spelen, kijken wie er het hoogst biedt en waar hij naar toe wil. 12 Miljoen vind ik te weinig voor een groeibriljant als hij. Verdedigers van zijn kaliber zijn schaars vind ik.
las gister dat AcMilan afhaakte omdat de vraagprijs 15 miljoen was maar wat is je bron, het zijn toch allemaal geruchten, de komende 5 weken wordt er toch geen wk-speler verkocht
Niet echt hele betrouwbare bronnen maar er staan meerdere berichten op voetbal.headliner.nl edit:// Die geruchten van gister worden alweer ontkracht gelukkig maar
Hij is echt wel 10 miljoen waard in de huidige markt. Ik vind het echt jammer dat hij weggaat bij Ajax, vond het een goede spits met oog voor zijn medespelers. Het gaat niet alleen om de goals, hij geeft ook vaak een assist. Ik was wel fan van die gozer. Natuurlijk, hij oogde wat houterig maar ik zag echt wel dat hij een meer dan goed overzicht had en scoren kon hij toch echt wel. Ondergewaardeerde voetballer, indeed... 10 miljoen waard, indeed.
Higuain tot 2016 bij Real, slimme zet van Real. Conqui of iemand anders, is er bekend of hij nu net zoveel verdient als Benzema?
Waar heb je dit vandaan? Nog niets over gehoord Ik hoop het toch wel, Higuain is een geweldige spits met basisplaats en vele goals.. Daar kan Benzema niet tegen op; speelt niet erg veel, en (dus) scoort ook niet erg veel.