Beetje een one-trick pony. Eerst seizoenshelft was-ie goed, maar daarna had iedereen zijn enige trucje door en kwam hij niet veel meer aan de bak. Al kan ik me ook herinneren dat-ie geblesseerd was voor een tijdje. De Beckham van Azie kan trouwens ook vertrekken:
Vaag, scheen toch een goed talent te zijn. Was nog niet gepost? Was wel te verwachten though, eens kijken hoe hij het bij Inter doet.
Fener kaapt Stoch even voor de neus van Gala weg, Fener bood het dubbele ofzo wat wij boden dusja dan is het makkelijk kiezen voor Chelsea.
Ben benieuwd hoe hoog dat absurd hoge bedrag was.. Moet zeggen dat ik Suarez wel gelijk geef, lekker blijven wachten tot een spaanse of engelse (sub)topper zich meld. Zeker aangezien er nog een WK te spelen is.
Gun die jongen gewoon een leuk WK, en dan voor 24 miljoen een leuke transfer naar Spanje (Engeland en Uruguayanen is geen succes, zie Forlan ).
Ik vind Suarez ook geen speler voor de Premier League. Hij past veel meer in Spanje of eventueel Italië. In Engeland haalt hij het (nog) niet tegen mannen als Vidic of Terry. Daarnaast is het spel in Spanje veel aanvallender en willen de clubs wel een aanval rond Suarez bouwen.
Gedegradeerde clubs uit de Jupiler League komen niet in aanmerking voor de KNVB beker. Was vrij duidelijk bepaald geloof ik.
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Ajax echt vast gaat houden aan die vraagprijs van 40 miljoen. Lekker hoor
Foto in de telegraaf gezien? Die jongen heeft tijdens het voetballen ruim de tijd om de bal nog even flink een paar kusjes te geven Komt wel goed
Hopelijk voor jullie gaat hij nog wel beter spelen als gister, want dat was (vond ik) niet al te best. Viel helemaal niet op en was niet verbaasd dat hij gewisseld werd.
Iedereen lachtte zich hier echt kapot om hem en die overtreding. Echt sneu voor die jongen, maar wel oh-zo-dom.
Je doet alsof Ajax hem moet verkopen. Het liefst houden we hem gewoon hoor. Dus die vraagprijs blijft. Ideaal, Suarez is te slecht voor de top en hij wil alleen weg bij Ajax voor de top dus blijft-ie gewoon. Ik verwacht eerder dat Van der Wiel vertrekt deze zomer dan Suarez eerlijk gezegd.