1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Goed dat Madrid Higauín heeft vastgelegd en hopelijk vooral Benzedrol houdt. Ik lees al weer verhalen dat die ranzige strontclub deze week op bezoek komt voor Maicon en Milito. Ga zelf eens wat spelers groot maken, stelletje kutpaupers :mad:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als, en nogmaals, als hij de TD wordt dan krijgt hij ook te maken met Pep. Die zal ook e.e.a. te vertellen hebben over de spelers die komen.

The Mirror. Maar het zou de hand van Rossel kunnen zijn. Zou wel een heel onnodige aankoop zijn. Zou ook betekenen dat Barcelona dan met 2 man in de aanval zou gaan spelen met Messi er kort achter denk ik. Maar ja nogmaals, The Mirror.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het zou met de speler Maicon al rond zijn, en dat enkel Perez en Moratti er nog uit zullen moeten komen, ben benieuwd. Overigens zegt Marca dit dus of het ook echt waar is...

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja maar die kranten in Spanje zijn net zo erg als Tuttosport in Italië. Het enige wat ze doen is sensatie posten en dingen plaatsen die bij de Madridsupporters goed vallen. Net als dat AS, wat zo mogelijk nog erger is.

Branca (onze td) heeft vandaag in ieder geval weer gezegd (heb 't zelf gezien) dat Milito absoluut onverkoopbaar is. Hij schijnt ook gezegd te hebben dat er absoluut geen gesprekken gepland zijn met Madrid in de toekomst voor de transfer van Maicon, maar dat heb ik 'm zelf niet zien zeggen. Z'n goede vriend Julio Cesar schijnt er in ieder geval alles aan te doen om hem in Milaan te houden.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Marca meld dat Barça Mata heeft overgenomen voor €20 mil van Valencia. Opmerkelijk nieuws mocht het waar zijn. Niet echt nodig imo.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, waarom zouden ze nog een vleugelaanvaller kopen?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pff Real Madrid²
    :+

Als het waar is eis ik wel dat alle Barca fans excuses maken aan Conqui :p

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hebben ze toch helemaal niet nodig..? Beetje raar om daar 20 miljoen voor neer te leggen hoor.
    Haal dan eerder Silva, denk ik dan. Of is die niet beter? :)

En zoiezo, Fabregas boven hun beide.

Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Silva > Mata

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je kunt eisen wat je wilt maar het is nutteloos. ;) Het enige wat ik ga doen als het waar blijkt te zijn is haten op Rosell. Maar het is wel Marca waar we het over hebben, hè.

Oh en Silva is inderdaad beter dan Mata, maar Mata en Fabregas vergelijken gaat me net iets te ver.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vergelijk Fabregas en Mata ook niet, zo bedoelde ik het niet in ieder geval.
    Ik zou eerder Fabregas kopen als Mata. Busquets eruit, Fabregas erin. Zijkanten zijn al goed bezet bij Barca.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mata zou compleet belachelijk zijn. Als het verhaal van Torres niet klopt en Zlatan en Henry vertrekken, dan zit er al iets meer logica achter. Vertrekkende aanvallers enzo. Maar we hebben inderdaad genoeg jeugdige aanvallend ingestelde (flank)spelers in Messi, Pedrito, Bojan en Jeffrén.

Fàbregas op het middenveld achter Xavi en Iniesta kan wel, maar dan mis je in de wedstrijden tegen betere tegenstanders toch wat balans. Fàbregas kan beter worden gebruikt om hemzelf en Xavi en Iniesta te rouleren.

Als Rosell nou gewoon slim is kopen ze Silva of Fabregas en laat hij het verder zo. Ohja, en een nieuwe rechtsback voor achter Dani.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Rosell kan pas vanaf 1 juli als hij aantreed aankopen doen, dus het is nog altijd gewoon laporta als het waar is dat van Mata.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik hoorde trouwens dat Man City ook achter Silva aanzit.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom geen LB? Zo sterk is Maxwell toch niet, of wel?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn eigenlijk niet zo heel veel top LB's. De enige die ik kan bedenken is Evra en Cole.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Abidal kan nog wel even mee imo, denk dat ze daarna voor Glichy gaan.

Yaya lijkt me sowieso te vertrekken. Sport meld dat het rond is voor 32 miljoen naar City. Wat voor een ongelofelijke eindbaas Yaya ook is, 32 is wel nice.

Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Clichy? Meen je dat serieus?
    Serieus man?

Heb je het WK niet gezien, hoe die stond te dekken wtf.. Beginnersfouten alom.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij kan toch al achter de schermen bezig zijn en het officieel willen beklinken na de eerste van juli? Het is inmiddels duidelijk dat hij het wordt dus het zou niet zo gek zijn als Valencia al luistert naar hem.

Maxwell heeft het best redelijk gedaan. Gewoon een prima backup voor Abidal.

Yaya weg is echt jammer inderdaad. Die moet natuurlijk ook vervangen worden. Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat ze keken naar een Nigeriaan die in Frankrijk speelt, maar de naam kan ik zo snel niet meer bedenken. Ook speelt nu misschien de komst van Mascherano weer. We zien wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina