1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had geen idee dat clubs in Japan zo'n fanatieke achterban had (publiek van uitspelende ploeg nog wel)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vet, die sfeer! :cool:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kennedy's contract is ontbonden met wederzijds goedvinden. :)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yaya Touré naar City, nu officieel maar was eigenlijk al zo goed als zeker te verwachten. Succes, wat een eindbaas was dat _O_. Toch jammer dat ie weg is.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toure is echt geweldig, jammer dat hij nu bij Manchester City speeld. Vind het zelf geen mooi team, nja.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook Silva gehaald toch? Als je daar geen succesteam van kan maken weet ik het ook niet meer.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, dat was me totaal ontglipt :eek:. Had ik niet verwacht, had hem liever in Spanje gehouden.

Benieuwd wat City er dit jaar dan van gaat maken, zullen vast niet de enige aankopen zijn.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Discussietje op de vorige pagina. ;) Ik vind het ook jammer van beide spelers. Had ze allebei liever in Spanje gehouden. Valencia gaat het nu echt moeilijk krijgen komend seizoen.

EDIT:

Zubi. :)

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, waarom the fuck zou je Koeman sowieso in je club willen hebben? Wat een ontzettend grote faal vind ik hem toch zeg, kan hem echt niet uitstaan als hij er bij Champions League wedstrijden bij zit.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kan Piet de Visser niet uitstaan.
    Ik kan Wim Kieft niet uitstaan.
    Maar Koeman valt wel mee. Verder is hij helemaal geen faal. Zo'n geweldige voetballer blijft gewoon een baas. Het is jammer voor hem dat hij het trainervak niet onder de knie heeft. En ik heb dit al eerder gezegd hier. Waarom zou hij geen prima TD kunnen zijn? Verder is het nu allemaal achteraf gelul want het is Zubi geworden. :)

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Piet de visser niet uitstaan?
    Beste analist van de nederlandse televisie.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Gewoon nee.

Elk seizoen verkopen ze spelers voor veel geld, maar wat krijgen ze er voor terug uiteindelijk? Ze verbrassen het geld bij Ajax :9

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Laat me niet lachen. Hij is constant alleen maar open deuren aan het intrappen en heeft zo'n beetje elke topspeler zogenaamd al gezien op jonge leeftijd en wist naar eigen zeggen altijd al dat die spelers toppers zouden worden. Ook gisteren voorafgaand aan de wedstrijd keihard de mededeling doen dat Júlio César de beste keeper ter wereld is om na één enkele wedstrijd die opmerking volledig terug te nemen. Wat een douche. Net alsof die gast nog nooit onder een voorzet is door gedoken en alsof deze fout bij de 1-1 ervoor heeft gezorgd dat hij ineens niet meer de beste keeper is. Echt een geweldige lijnkeeper maar niet op elk punt even sterk. Een Cassilas in vorm is bijvoorbeeld al veel completer. Ouwe zeurkous.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vaag..

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja kinderachtig van Rosell dit. Cruijff had altijd goed contact met Laporta en dat was ook een van de dingen waar Rosell over mekkerde. Het zou zonde zijn als Cruijff minder belangrijk gaat worden binnen Barça, nu hij o.a. Rijkaard en Pep had getipt als coaches. We weten allemaal hoe dat afliep.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Júlio César de beste keeper van de wereld, vind Casillas helemaal niet zo goed (de laatste tijd; vorm). Misschien is hij niet goed op ballen van de zijkant, maar denk zelf dat als Melo er niet stond dat hij hem wel gehad had.

Maarja, voor de rest ben ik het met je eens. Piet de Visser is echt een gare vent.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maar een week rust na zo'n seizoen en toernooi, dat kan nooit goed zijn. Maar Jol heeft imo wel gelijk, Kuijt zit bijvoorbeeld ook al weer bijna op 70 wedstrijden dit seizoen en ook zijn er diverse Ajacieden (zoals Greg en Steek) die in dit format wel hele lange seizoenen draaien.

18. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind de Visser wel een sympathieke man en erger me totaal niet aan hem. Om even wat tegengeluid (vu) te geven.

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax verdient wel goed aan de spelers :emo:

Het is ook nooit goed O-)

LOL @ post van Thomazzi op PSV.netwerk :emo:

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Julio Cesar is helemaal niet slecht op hoge voorzetten, wat een onzin. Ik weet niet hoeveel blunders hij op de training maakt, maar uit de wedstrijden heeft Wesley z'n theorie over de hoge voorzetten niet gehaald.

@ Pascal: JC is juist een geweldig complete keeper. Hij beheerst alle facetten van het spel en is bovendien een geweldige penaltykiller. Ik ga niet zeggen dat ie beter of minder is dan bijvoorbeeld een Casillas, maar ik plaats ze zeker in dezelfde categorie.

Overigens was de goal vrijwel volledig de schuld van die randdebiel van een Melo, die zijn keeper uit balans brengt. Het enige wat je JC kan verwijten is dat hij niet duidelijk genoeg coacht en zodoende Melo uit de buurt houdt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina