1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik haat het wanneer mensen een mening direct kopieeren van de tv. Tis gewoon fokking eng dat sommige mensen precies denken zoals ze wordt verteld op tv. Ga weg, zombie! 8)

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ook, na een wedstrijd van het Nederlands elftal is het wel aardig om te zien, wat interviews/terugblikken en altijd mooie filmpjes idd. Verder weinig gekeken omdat ik meestal na 3 wedstrijden op een dag wel ff klaar was met voetbal :9
    VIoranje moet het hebben van de humor. Maar die Derksen was vroeger altijd een beetje een chagrijnige vent en nu ligt ie ineens steeds dubbel van het lachen en grappen te maken over kutscheetjes :{
    Zie de grappige momenten wel op dumpert verschijnen :9

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zeg al veel langer dat die Smeets gewoon nep is. Oke, dat acteur is van TV maar had ook gewoon net zo goed kunnen zeggen dat die man gewoon nep doet maar dat komt op hetzelfde neer..

4. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    doet Smeets nog voetbal dan?

hij is wel een vreemd figuur, maar van wielrennen en schaatsen weet ie wel heel veel volgens mij

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De Tour de France is zijn gebied inderdaad. Na Studio Sportzomer komt ongeveer hetzelfde maar dan natuurlijk Mart aan een tafel met wat gasten babbelen over de Tour.

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ohja! had ie altijd zo'n tafeltje bij een kasteel, was altijd wel mooi sfeertje :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als ik voetbalprogramma's wil kijken om felle discussies zou ik VI Oranje kijken ja. Dat is gewoon niet meer leuk, ik vind het gewoon zielig hoe Derksen reageert op kritiek. Hij kan echt helemaal NIETS van wie dan ook hebben. Altijd gelijk in de tegenaanval.
    Bleh, misselijk ventje.

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    9/10 heeft die wel gelijk.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste weken is hij juist veranderd. Hij heeft blijkbaar ingezien dat hij alleen maar onzin lult als het inhoudelijk over voetbal gaat, dus maakt hij er nu gewoon grapjes over. En ook over zichzelf.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dan nog vind ik VI Oranje teveel over randzaken gaan en te weinig over voetbal.

Sowieso hou ik niet van voetbaltalkshows hoor, het is 90% onzinnig geblaat. Doe mij maar de Avondetappe _O_

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil niet zeggen dat ik verstand van wielrennen heb echt niet. Maar durf wel te zeggen dat ik er aardig wat van weet. Voor de buiten wereld lijkt het of smeets er veel van af weet. Maar als ik kijk naar de avondetappe dan hoor ik hem grotendeels onzin praten.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mart Smeets is al jarenlang een parodie van zichzelf. Een jaar of tien geleden was zijn manier van commentarieren en vertellen met veel beeldspraak nog leuk maar nu overdrijft hij altijd zo verschrikkelijk dat ik hem nog moeilijk serieus kan nemen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Smeets heeft niet zoveel verstand ervan en dat pretendeert hij ook niet.. Vind het wel een verschrikkelijke vent.. Hij denkt echt dat hij mega grote vriend is van Lance, plus zijn 'dames en heren' komt ook mijn strot uit.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mart Smeets is zo verschrikkelijk overtuigd van zichzelf. Wat een walgelijke vent.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen"

Irritante vent.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Van de week probeerde hij Engels te praten, wel één zin: "Thank you very well". Ik mag hem ook niet, het is imo een aandachtshoer, net als Derksen. Jack weet ook ontzettend veel van voetbal maar patst er nooit mee, Derksen en Mart komen continu met die domme feiten aanzetten en verhalen waar niemand wat om geeft. Ik wil gewoon de huidige stand van zaken, als ik verhalen uit het verleden wil aanhoren kijk ik wel Andere Tijden.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, inderdaad. Wat een vent zeg.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gister VI Oranje gekeken.
    Prachtig gewoon!*)

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Barça-preses Rosell: 'Verkoop Chygrynskiy noodzaak'
    06/07/2010 12:36
    Barcelona leed in een jaar tijd een verlies van tien miljoen euro op Dmytro Chygrynskiy. Het afscheid van de Oekraïense verdediger is bittere noodzaak.

Barcelona en Shakhtar Donetsk zijn nagenoeg akkoord over de overgang van Chygrynskiy. De verdediger, die een jaar geleden nog voor 25 miljoen euro naar Camp Nou kwam, keert na een teleurstellend seizoen voor vijftien miljoen euro terug naar zijn geboorteland.

'Het is een noodzakelijk operatie voor Barcelona', zei voorzitter Sandro Rosell over de aanstaande transfer van Chygrynskiy. 'Vooral om onze problemen op korte termijn met de liquide middelen op te lossen. Bovendien is er uit sportief opzicht begrip voor deze transfer.'

Chygrynskiy kon in Barcelona zijn transfersom niet waarmaken. De 23-jarige international kwam mede door blessureleed niet verder dan twaalf competitiewedstrijden in Spaanse dienst.

==
    whahah hilarisch :lol:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was ook gewoon een domme transfer, en vooral voor dat bedrag ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina