1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang Derksen dit zegt zit ik nog rustig in m''n stoel.

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan weer raar:

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Laten we hopen dat het uiteindelijke bedrag hoger uitvalt dan 17 miljoen euro + clausules.

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Jongens 17 miljoen is hartstikke netjes voor van der wiel. Tuurlijk het is een goede speler maar laat ajax nou eerst maar alle schulden weg werken en dan met talenten gaan bouwen aan een nieuw team. 15 miljoen voor stekelenburg zou ook een goede deal zijn aangezien we vermeer als vervanger al binnen hebben.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Marcelo binnen, nice.

Braziliaan Marcelo tekent voor drie jaar
    08 juli 2010 11:45
    De Braziliaanse verdediger Marcelo (23 ) heeft donderdag een driejarig contract getekend in het Philips Stadion. Hij komt over van Wisla Krakow uit Polen, waarmee hij in 2009 kampioen werd. PSV heeft een optie om het contract na drie jaar met nog twee jaar te verlengen. “Ik ben er trots op dat ik dit shirt mag dragen, PSV heeft een mooie historie”, aldus Marcelo.

Technisch manager Marcel Brands schudt de nieuwe aanwinst Marcelo de hand. Technisch manager Marcel Brands schudt de nieuwe aanwinst Marcelo de hand.

[​IMG] Snel, groot en doeltreffend

Ook technisch manager Marcel Brands is verheugd met de komst van de 1,90 meter lange Marcelo Antônio Guedes Filho, zoals hij voluit heet. “Hij kan iets extra’s toevoegen aan PSV. Marcelo heeft lengte en snelheid. Bij de groep sluit hij zo snel mogelijk aan”, meldt Brands. Marcelo kwam in 2008 naar Wisla Krakow en speelde daarvoor in Brazilië voor Santos, de club waar ook de andere verdedigende ex-PSV’ers Alex en Alcides voor uitkwamen. Het afgelopen seizoen scoorde hij als centrale verdediger maar liefst zeven keer voor Wisla Krakow. Toch kan de overstap van Polen naar Nederland groot zijn, maar Brands heeft daar vertrouwen in. “Hij zal het systeem en de taal moeten leren, maar ook in Polen heeft hij alles gespeeld.” Een uitgebreide reactie van Marcelo lees je later op PSV.nl.

[​IMG] Marcelo achttiende Braziliaan

PSV heeft inmiddels een rijke historie aan Braziliaanse spelers bij de club. Romário de Souza Faria was in 1988 de eerste en misschien tot nu toe ook wel de meest kleurrijke. De inmiddels 43-jarige voormalig spits speelde vijf seizoenen in Eindhoven en scoorde in 109 competitiewedstrijden 98 doelpunten. Met Marcelo verwelkomt PSV de achttiende Braziliaan. Zeventien landgenoten gingen hem inmiddels voor, waarvan Cássio Ramos en Jonathan Reis er nog steeds zijn. Ook in 1996 had PSV al een Marcelo binnen de gelederen, een spits wel te verstaan en voluit Marcelo Silva Ramos heet. Marcelo speelde maar één seizoen bij PSV en scoorde in 22 wedstrijden 11 doelpunten.

Lees hier meer: http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Braziliaan-Marcelo-tekent-voor-drie-jaar.htm

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de seizoenskaartprijzen weten ze dan weer wel het onderste uit de kan te halen. Hun eigen supporters geld afhandig maken, daar zijn ze dan weer meester in.

Dat moet Ajax niet uitmaken. Je hebt ook nog Suarez die eventueel wat kan opleveren. En als je Van der Wiel behoudt dan kan je volgend seizoen echt voor de titel gaan en misschien wel de groepsfase van de Champions League halen. Dat is voor mij(helaas voor het bestuur niet) toch wel veel belangrijker dan een 5-8 miljoen meer voor hem kunnen vangen.

Mwah, dat bericht zie je meestal net voordat een speler weggaat.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hopen dat hij wat toevoegt aan de eredivisie.

(Ik zag de foto als eerst en dacht: wat heeft m'n clubje nou weer binnengehaald? Was even vergeten dat Brands weg is :+)

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik vind ook dat Ajax dat niet moet uitmaken, maar het bestuur denkt daar toch anders over. Ajax heeft gigantische tekorten, dus wordt er alleen naar het hier en nu gekeken. Op dit moment willen ze verkopen, dat de selectie er zwakker van wordt waardoor er in de toekomst simpelweg minder geld gegenereert zal worden doet er op dit moment niet toe. Het zijn ad-hoc beslissingen, Ajax is een bedrijf geworden. Zo simpel ligt het gewoon. Anders verkoop je van der Wiel niet nu al.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel een clausule/vraagprijs hebben, maar als niemand het wil betalen houdt het op :9 Heb je een speler die over 2 jaar transfervrij weggaat .. dan doe je het pas slecht :+

Babel ging voor 17 miljoen naar Liverpool .. jaar later zou je misschien blij mogen zijn met 10
    Heitinga ging voor 10 naar Atletico, jaar later voor maar 6,8 naar Everton
    Sulejmani ... tjah 8)

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Stuk voor stuk spelers waarvan je meteen al wist dat er teveel geld voor werd betaald en dat je daar blij mee mocht zijn. Dat is met Van der Wiel totaal anders. Als hij het in de Champions League laat zien, dan denk ik dat je volgend jaar nog een redelijke prijs voor hem krijgt. Dat + inkomsten die je uit de CL of met het winnen van de titel krijgt, moet het toch wel compenseren. Maar ja, Ajax is idd een bedrijf zoals Cyrax eerder al zei.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgend jaar kan je idd nog wel een mooie prijs krijgen
    Maar een rechtsback positie valt wel op te vangen, Ajax heeft geldnood en als ze het op kunnen lossen door vdWiel te verkopen voor 17-20 miljoen en eventueel Stekelenburg dan kunnen ze Suarez gewoon houden :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En daarbij gaan die jongens zich nooit meer zo in de kijker spelen als nu natuurlijk.

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoe zeer ik het ook hoop ik zie Ajax volgens seizoen ook geen hoge ogen gooien in de Champions league. Groepsfase moet te halen zijn maar dat zal ook niet genoeg zijn voor van der Wiel om zich in de kijker te spelen.

Mijn punt is dat Ajax niet meteen op het eerste bod dat ze krijgen in moeten gaan. Helemaal niet als er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Laat die clubs het maar met elkaar uitvechten en degene met het hoogste bod mag hem hebben.

Ik heb er al vrede mee dat die jongen weg gaat. Bij Ajax heeft hij zijn plafond nu wel bereikt en hij moet echt een stap hoger gaan voetballen om zich te blijven ontwikkelen. Heel jammer voor het Nederlandse voetbal natuurlijk maar zo is het nu eenmaal. De eredivisie stelt gewoon niets voor tegenwoordig.

Laat van der Wiel en Stekelenburg maar vertrekken voor een mooi bedrag want dat zijn 2 posities die redelijk op te vangen zijn. Als Suarez weg gaat hebben we een veel groter probleem. Dan zitten we zonder Pantelic en ook nog zonder Suarez.

En ja, Ajax is zeer zeker een bedrijf geworden. Enorm zonde om een grote club als Ajax te zien op dit moment vergeleken met vroegen toen alles puur en alleen om het voetbal draaide. Het belangrijkste om weer terug te gaan naar het voetbal is om eerst Ajax van de beurs te halen. Dat zou in ieder geval een stap in de goede richting zijn.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed plan, staan nu 18,33 miljoen aandelen uit á 6,41 = 117,5 miljoen :+

Champions League halen en dit jaar weer is kampioen worden zullen belangrijk zijn voor de toekomst, trek je ook weer wat makkelijker spelers aan :)

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben van plan om in september naar Arsenal te gaan, alleen wil ik dan losse kaartjes (dus niet zo'n hele reis). Ik vond deze site: http://www.voetbalreizenexpert.nl

Iemand hier ervaring mee? Is dit veilig etc.?
    Weet iemand nog andere websites?

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sneijder tekent bij

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is de pootjes vergeten. Al heeft hij mijn verwachtingen van zijn tekenskills toch wel overtroffen.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

(vu)

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    1 advies.
    Neem gewoon zo'n hele reis.
    Er zijn al goeie voor zo'n 400/500 euro.
    Is nog vrij goedkoop voor wat je ervoor terug krijgt en hoef je lekker niks meer te regelen.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb vaak kritiek op je gehad , maar nu ben je een held _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina