1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, altijd een sympathieke voetballer gevonden. Ook bij PSV.
    Draaide ook een goed WK, dus ook jammer voor de Ajavieden hier. :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer. Geweldige gast, altijd lachen met hem, goed voor de sfeer binnenin het team!

Edit:
    Doen! Grygera is een held en die Roberto Rosales schijnt een erg goede back te zijn. Ronnie blijft maar lekker bij Twente. We gaan geen flinke som betalen aan Twente natuurlijk.

Doe maar niet.

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vraag me weleens af of bepaalde mensen verder kijken dan alleen een leuke naam die aan Ajax wordt gelinkt. Zo'n Grygera, als die al terug wil komen, vraagt een godsvermogen aan salaris vergeleken met wat Ajax hem wil bieden. Bovendien heeft hij het als RB bij Juve slecht gedaan. Bij Ajax was ie ook vooral prima als CV.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Grygera is een beetje verhaal Boulahrouz. Meer een mandekker, veel salaris, vaak geblesseerd en een vrij beperkte techniek.

Rosales ken ik niet, maar hoor dat hij vooral aanvallende kwaliteiten heeft. Goeie traptechniek en voorzet. Defensief schijnt hij zwak te zijn. Maar alles beter dan Ronnie Stam.

Ik las trouwens ook dat Dembele en El Hamdaoui achter zijn gebleven bij AZ vanwege mogelijke transfers. Ik hoop echt dat Ajax bezig is met Dembele(op AN wordt door iemand beweerd van wel, ik vertrouw hem alleen niet echt), wat mij betreft de ideale vervanger van Pantelic.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dembele vind ik geen diepe spits en bovendien zeer wisselvallig en heeft totaal geen rendement. Plus dat hij waarschijnlijk flink wat miljoenen moet kosten.

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wat vind jij dan wel een goede aankoop? :)

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, maar die discussie is al zo vaak gevoerd(net als met Berg) daar zullen we wel nooit uitkomen. Tenzij hij naar Ajax komt, dan zouden we er vanzelf achterkomen.

8. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dembele heeft te weinig rendement.
    Hoop dat sulejmani zich dit seizoen eindelijk gaat bewijzen.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dembele heeft totaal geen rendement. El hamdaoui daar in tegen zie ik wel graag komen bij ajax. Maar denk niet dat hij naar ajax wil.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we anders maar weer Huntelaar ofzo terugkopen als jullie rendement zo geweldig vinden? Voor een Ajaxspits is dat niet eens het belangrijkste. Pantelic was ook geen goalgetter en toch maakten we 100+ goals. Wij hebben geen diepe spits nodig, zeker niet met al die diepgaande mensen zoals Suarez, De Jong, De Zeeuw en (eerst) Van der Wiel. Als je een nummer 10 hebt die dicht tegen hem aanspeelt kan hij zeker van waarde zijn. Daarnaast speelt hij bij AZ op de verkeerde positie en niet in de spits. Sowieso denk ik dat elke spits die er bij Ajax instaat wel een aardig moyenne kan halen gezien de aanvallende speelstijl.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik had Bas Dost graag gezien. Wat ik van hem gezien heb was uitstekend en hij is nog jong ook (en was goedkoop). Balvast, technisch, een aanspeelpunt en kan op veel verschillende manieren scoren.

Maar toegegeven, het vinden van een spits die echt bij Ajax past is erg lastig momenteel.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben ook heel blij dat die naar Heerenveen is, kijk er naar uit om die dit jaar aan het werk te zien. Hopelijk vinden Beerens en Elm ook weer wat vorm terug en dan hebben we toch weer een leuke aanval :)

Ik hoop althans dat Elm weer wat verder naar voren mag spelen, einde van vorig seizoen werd hij steeds verder naar achter opgesteld terwijl ik echt denk dat hij als stormram achter de spits moet staan. Die kerel is zo enorm sterk en balvast (en kopsterk) daar moet meer gebruik van worden gemaakt.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Toch handig zo'n gratis speler :p

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat talent is nooit verkeerd

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten:

Ajax en AZ al twee dagen in onderhandeling

Vandaag deden de geruchten al de ronden dat Ajax Dembelé en El Hamdoui wil strikken. Naar nu blijkt zijn Ajax en AZ al 2 dagen in onderhandelingen. Dit melden bronnen zowel binnen AZ als binnen AFC Ajax aan soccerlife.nl . Dit zou een direct gevolg zijn waarom beide spelers niet mee gaan op trainingskamp van AZ en niet mee doen in de voorronde van de Europa League. Hierdoor kunnen de heren nog inzet worden door Ajax in de Champions League. Ajax wil de transfer voor het einde van deze week afronden zo dat beide spelers al inzetbaar zijn tegen Chelsea.
    Door het aantrekken van beide spelers lijkt het er op dat Suarez zijn vertrek bij de hoofdstedelingen aanstaande is.

==

al verwacht ik niet dat Suarez nog weggaat, maar van mij mag Dembele wel komen :b:

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom verwacht je dat niet? Ik verwacht het, en vele met mij wel. Zeker omdat Suarez gewoon nog mee kan doen in de voorronde CL en dan bij een andere club in de CL mag spelen :mad:

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik niet zou weten wie er 30 miljoen voor Suarez over heeft :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina