1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax weet niets van eventueel vertrek Jol naar Fulham
    Zaterdag, 17 juli 2010 om 15:06 |

Ajax gaat ervan uit dat Martin Jol gewoon hoofdtrainer van de club zal blijven. In Engelse media wordt beweerd dat de oefenmeester een akkoord heeft bereikt met Fulham, maar in een reactie aan AT5 laat Ajax weten hier niets van te weten. Jol zal zondagavond gewoon op de bank zitten tijdens de oefenwedstrijd tegen Porto.
    /

Fulham is op zoek naar een opvolger voor Roy Hodgson, die naar Liverpool is vertrokken, en werd in die zoektocht al met de nodige trainers in verband gebracht. Vrijdag kwam plotseling het bericht dat The Cottagers een akkoord hadden bereikt met Jol en enkele Nederlandse kranten namen dit bericht een dag later over.

Een transfer is (vooralsnog) echter niet aan de orde, zo laat Ajax in een korte reactie weten. De Amsterdamse club ontkent dat er gesproken is met Fulham en verwacht dat Jol in het aankomende seizoen gewoon op de bank zal zitten bij de hoofdstedelingen. Ajax verblijft momenteel in Portugal, waar het zich voorbereidt op het nieuwe voetbaljaar.

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wat is veel? :D
    20 miljoen lijkt me een mooie prijs *)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Leuke speler

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, degelijke aankoop. Tweede aankoop van dit seizoen en een verstandige. Adriano is een duizendpoot. Tweebenig en kan op zowel linksback, rechtsback als op het middenveld spelen. We hebben nu dan eindelijk iemand die ingezet kan worden wanneer Dani zijn tweede setje longen het ook begeven. Nu nog een nieuwe middenvelder om het vertrek van Yaya op te vangen en we zijn klaar voor komend seizoen.

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien word het voor ajax tijd dat ze een echte trainer halen ipv die broodtrainers van de laatste tijd. Laat Jol lekker gaan, hij is een overschatte trainer, voor een trainer is het heerlijk om te beginnen met een zooitje want dan kun je te alle tijden zeggen dat het niet aan de trainer lag. Martin Jol is een beperkte trainer omdat hij vanaf het begin met ajax teveel punten verspeelde tegen clubs waarvan je ten alle tijden moet winnen, ongeacht het een zooitje ongeregeld is. Martin de mazzelaar komt wel heel vaak bij een club, als het een zooitje om zich daarna te ontpoppen als wonderdokter, niets is minder waar.

Als ie maar geen bondscoach wordt

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die Adriano speelt toch al wel wat langer bij Sevilla dan de afgelopen 2 seizoenen? :+

7. Robben

Robben Guest

Dus hij vervangt Abidal?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarschijnlijk gewoon voor in de breedte, en dan vooral voor aan de rechterkant.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Derde aankoop toch, ze hadden toch ook nog mata gehaald

Vind wel vreemd dat ze nu deze gozer halen voor 12 mljoen terwijl ik vorige week nog las dat er geen budget zou zijn om een back te halen (in een nieuwsbericht over de interesse die ze hadden in van der Wiel)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope, was uiteindelijk niet waar.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij is voor een trainer 1-2 miljoen al veel

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Definieer 'een echte trainer' eens.

Jol is een uitstekende trainer overigens, in mijn ogen. Heeft het afgelopen seizoen goed gedaan. Veel punten behaald met relatief goed voetbal en hij heeft het spreekwoordelijke 'zooitje' van Bassie vrij snel weten weg te bulldozeren en zijn eigen draai een de ploeg gegeven.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    20 miljoen??!!

Lol, hoe lang duurt het contract van Jol nog bij Ajax? En voor 20 miljoen kun je een speler kopen die je kampioen maakt.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hij had een 5 jarig contract geloof ik.. Either way waar rook is is vuur.. Laat de geruchten over opvolgers maar komen (persoonlijk denk ik dat Blind er nog niet klaar voor is)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Laten we eerst even afwachten of het wel waar is dat Jol vertrekt.

Overigens heeft hij volgens mij maar voor twee of drie jaar getekend bij Ajax.

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft imo een trainer nodig met eigenschappen die overeenkomen met het traditionele gedachtegoed van Ajax, nu gaat dat ook wel eens mis(van basten) maar het kennen van de club en de sfeer is erg belangrijk. Om te zeggen dat Martin Jol een goed seizoen heeft gedraaid vind ik gewoon kort door de bocht. Ajax moet gewoon kampioen worden als PSV tekort komt. FC Twente heeft geprofiteerd van de verliezen van ajax in het begin van de competitie (Daar wordt je kampioen). Als ajax toen had toegeslagen hadden ze enkel nog hoeven te consolideren, wat voor ajax makkelijker is dan een ander team uit de Eredivisie. Martin Jol heeft dat niet voor elkaar gekregen, pas aan het begin van de winterstop begonnen ze redelijk te voetballen(niet zo mooi als vroeger). Het zou niet erg zijn als er wat meer kritische ajaxieden hier ook zouden vertellen dat Martin niet de verlosser is waar ajax op zit te wachten. Als ik ajax was ging ik de eigen trainers uit de ajaxschool wat meer waarderen.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    my bad , je hebt gelijk 3 jaar :).. Dan nog die geruchten ontstaan niet zomaar... Meestal zit er ergens een kern van waarheid in..

Zonder twijfel zou dit het grootste verlies voor ajax zijn imo..

Ben het ook niet eens met Mr Katti. Als je ziet hoeveel spelers onder hem zijn gegroeid en zich hebben ontwikkeld (ik denk aan een Van der Wiel, aan een De Jong) ben je imo een goeie trainer..

De ajax school is geweldig, aanvallend en mooi. Maar liever dat ajax financieel er bij blijft door lelijk de in de CL te komen dan met mooi voetbal in het financiele afvoerputje van de europa league te komen

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ mk katti: Ik vraag me af wat jij voor ogen hebt met het huidige Ajax als refereert naar het voetbal van vroeger.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dat is veel toch :D en Fulham wilde veel betalen ;)
    maar het gaat toch niet door _0/

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ the only ega :+

Heb jij zo weinig vertrouwen in de beste talenten van Nederland om te denken dat geen andere trainer in staat is om deze jongens door te laten breken ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina