De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker aanvallend over de flanken, snel, slim en creatief, dat mis ik tegenwoordig in de Erediv.

Psv kan je het niet kwalijk nemen, die hebben altijd zakelijk gespeeld
    Feyenoord kan je het ook niet kwalijk nemen, die speelde vaak op kracht, emotie. Van ajax daarintegen mogen we het wel kwalijk nemen omdat die al jaar en dag schermen met het feit dat ze het mooiste en aanvallendste voetbal van Nederland spelen, maar dat wordt steeds moeilijker voor Ajax, mede omdat ze de talenten niet 2 a 3 jaar extra kunnen houden ( € )

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Brands had al tijdje terug gezegd dat het niet Reis is;). Maar nu Berg dus:)! Maar wat vinden jullie van Huntelaar? Waar moet die volgend seizoen spelen? Hoop echt dat hij naar Engeland gaat, daar komt hij zeker wel tot zijn recht. Of Duitsland, bij Bayern misschien?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Kijk naar de selectie en zie dat Ajax geen geweldige buitenspelers heeft. Waarom dan toch weer zeuren over aanvallend voetbal over de flanken? Ik ben juist blij dat Jol inzag dat dat dus niet werkte met deze selectie en lekker met twee spitsen speelde. De goals waren er niet minder om en het was lekker aanvallend. Wat mis je dan eigenlijk?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je spreekt jezelf nogal tegen. Je erkent dat Ajax moeite heeft om de grote talenten binnenboord te houden, maar tegelijkertijd wil je prachtig flankenvoetbal zien.

5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu PSV-Ipswich Town te kijken. Ipswich al 3x rood moeten krijgen, Toivonen al 83x moeten scoren.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee. Zoals Fii aangeeft is het een versterking voor in de breedte. Als hij al ergens voor is gekocht dan is het als backup voor Dani, zoals ik al aangaf. De man speelde op rechts het afgelopen seizoen, al kan hij op meer posities uit de voeten.

Je moet niet alles geloven wat Conqi de Real-supporter hier voor onwaarheden neerkalkt. ;) Louter geruchten van gare kranten zoals Marca.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe bedoel je? Volgens mij had iemand van de club zelf gezegd dat de back positie niet de prioriteit had..

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik reageerde op jouw eerste zin, niet de tweede. Wat je daar zegt kan ik me niet herinneren of heb ik nergens gelezen. Bovendien betwijfel ik de waarheid van dat bericht. Nogmaals, Spaanse krantjes zijn net als de Engelse, helden in verhalen verzinnen.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo, ja dat had ik inderdaad niet meegekregen. Vervelende is aan dat soort zaken ook dat je ineens op 100 sites leest dat die transfer rond is en als het niet zo blijkt te zijn dat maar op 2 sites gepost wordt :+

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    door laten breken ligt in eigen hand. Ze het vertrouwen geven en deze talenten ook nog is goed te laten functioneren binnen het team is mijn inziens ook een verdienste van Jol.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Kon er helaas niet bij zijn vandaag en heb net de samenvatting van PSV bekeken :) Ten eerste is het geweldig om het publiek weer te horen bij een wedstrijd. De vuvuzela's waren geinig maar heb het er nu ook wel mee gehad :D PSV speelde in de eerste helft erg goed (met Bouma in de basis :D ). Toivonnen had er over de gehele wedstrijd gezien wel eentje in mogen schieten maarja... Maar het was een oefenwedstrijd van hoog niveau en denk dat PSV zulke tegenstanders ook kan tegen komen in de Europa League (een of andere vage club uit Oezbekistan ofzo 8) .

Mooi afscheid van SImons!

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor QuickneZ

hoop ook niet dat dat *** Barcelona hem meer wegkoopt
    ze hebben nu nog een budget van 40 miljoen

13. Robben

Robben Guest

Praat niet zo over Barca, kerel.

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja jonge anders komt Robben fittie doen..

:emo:

Maarja mijn waardering voor sommige spelers is na 11 juli ook nergens meer te vinden..

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :emo:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tja.. :emo:

Hopelijk blijft Jol toch echt, denk dat we maandag meer duidelijkheid krijgen.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dude we verloren van Barcelona in de finale
    en jij, Robben, had gewoon moeten scoren :9

19. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kippenvel, Fabregas moet blijven. Wij hebben hem nodig, Barca minder. Als hij weggaat dan gun ik hem dat wel, hij heeft best veel mooie momenten meegemaakt bij Arsenal en wilt ook iets winnen(niet veel gewonnen), Als hij gaat 40 miljoen plus een spelers dat is hij wel voor ONS waard. Dan hoop ik zelf dat er of een echt goede vervanger(iets meer bewezen) komt of een talent ; Ozil/Gourcouff(ofhoejehetschrijft), zijn nog jong en kunnen veel leren net als Fabregas veel heeft geleerd bij Arsene Wenger(Arsenal).

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun jij je met je jaloerse kop niet eens inhouden, ofzo? Doe eens normaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina