1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk was ze daar geen 12. Dat jullie Thomazii geloofden:+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk je serieus ,met de reacties die volgden, dat we Thomazii geloofden 8)?

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vatte die reactie van Fiasco wel heel serieus op:lol:

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    "Zij zouden een minderjarige prostituee hebben aangespoord tot seks."

Kan iemand die zin even aan mij uit leggen..?
    Nou is Ribery niet écht de meest charmante verschijning met die Scarface bakkus van 'm, maar een prostituee aansporen tot seks.. Moet dat? 8)
    Ik dacht dat je het geld op het schoteltje moest leggen, wat gevolgd wordt door het spreiden van enkele benen, waarna de minderjarige lezertjes eventjes op Ctrl+W moeten drukken.. :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet haar toch aansporen door met je credit card te wapperen?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik geloofde het ook..... :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha inderdaad en lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk als ze al nee zegt tegen 2 Franse internationals 8)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pf wie is hier nou kinderachtig??
    Het is geen eens mijn quote..
    Dus als je Feyenoorder ben mag je geen geintjes posten?

Trieste gast ben jij zeg.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk mag je geen grapjes maken als Feyenoorder, denk je nou zelf zeg!

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    :thumbs:

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee bewijs je eens te meer dat hij toch wel heel dicht bij de waarheid zit met zijn reactie.

Dat Tyrant vroeger heel erg gepest is, en daardoor nu voor Feyenoord is, hoeft niet te betekenen dat hij ook daadwerkelijk een dwaas is joh :+
    Ik moest best wel eGrinniken om die quote die hij plaatste.. En ik vind mezelf toch wel een redelijke Ajacied. Snap je nou echt de humor niet van die zin? Of ken je gewoon het verleden van die zin niet..? (Iets wat me heel sterk lijkt, aangezien die zin ergens bovenaan staat in de VoetbalQuote500, tussen verschillende quotes van ene Johan C.. :+ )

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet wat ik ervan moet denken. 1x scoren in 22 wedstrijden is als spits niet echt veel natuurlijk. Maar als je bij Chelsea zit, mag je er toch wel wat van verwachten...

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij echt alleen maar heeft ingevallen in de 85ste minuut enzo. Z'n lengte is erg goed voor een spits. Ben benieuwd!

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige nadeel is dat je nu al 3 spelers huurt, die als ze één seizoen goed presteren gelijk allemaal weer weg zijn. Kan je weer opnieuw beginnen met opbouwen van een elftal. Maarja, het is met de huidige situatie natuurlijk behelpen, alles is welkom momenteel.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Is een groot talent, maar ik acht de kans klein dat hij naar Nederland komt.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah....

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als hij echt weggaat dan weet je in ieder geval zeker dat de komende 2 jaar weer een ramp zullen zijn, het ging net eindelijk weer lekker draaien. Ik zag net Demy bij Studio Sport, die gast was ook meer dood dan levend, na een heel seizoen en maar 1 week rust.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ja, weer een seizoen naar de ruk op deze manier.. Dat de spelers meer dood dan levend zijn is te danken aan de complete non comunicatie tussen de fifa en de landelijke bonden. Het afgelopen seizoen is natuurlijk achterlijk belastend geweest. Ergens moet gesneden gaan worden want dit gaat nergens meer over..

Niet alleen de landelijke competities hebben hier last van. Maar ook internationaal gaat het niveau echt drastisch omlaag, neem het laatste wk als voorbeeld. De meesten maaktte een nogal uitgebluste uitdruk..

Maargoed wie gaan ze op deze korte termijn nog kunnen aantrekken. In alleen Blind heb ik eerlijk gezegd te weinig vertrouwen..

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    pessimist :'-(
    Er staat nu een ingespeeld team, je mist alleen nog een spits verder zijn alle belangrijke spelers van Ajax er nog. Dus zou niet weten waarom het een ramp moet gaan worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina