1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Was het nog niet duidelijk wie het was dan?O-)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tyrant?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Hahaha denk je echt dat ik dit meende?
    Zou wel grappig zijn though :p.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

Net eventjes gemaakt.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Blijkt trouwens wel dat Jol vertrouwen heeft in Ozbiliz met rugnummer 22, lijkt me ook een leuke speler!. Verder zijn Bodul, Zeegelaar, Aissati, Sarpongen Atouba Ajax onwaardig. Suk heb ik nog wel vertrouwen in, doet het goed bij Jong Ajax.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis Van der Heijden! :mad: Hoop dat hij eens een keertje doorbreekt bij Ajax, maar denk dat hij net niet genoeg progressie heeft weten te maken vorig jaar. Het is wel echt een Ajaxmiddenvelder, voetballende controleur vanaf links die een goeie crosspass in huis heeft en het positiespel goed beheerst. Ik zou Ajax graag eens willen zien met een voetballende controleur, 1 balafpakker en verder nog twee aanvallende middenvelders. Eriksen(Lodeiro), De Jong, VdHeijden, Enoh, zoiets. Maar dat zal wel niet snel gebeuren.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik weet niet, Vd Heijden heeft me niet erg kunnen overtuigen vorig seizoen. Hij begon erg goed, maar daarna zakte hij toch erg in, helaas.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, stelde toch een beetje teleur. Al zakte wel heel Willem II inelkaar op een gegeven moment, het leek werkelijk nergens op. Maar jij moet dan als Ajaxhuurling juist de boel op sleeptouw nemen, zou je denken.

Misschien het beste om hem aan een club te verhuren die wat beter voetbalt(Groningen ofzo).

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Aan de ene kant wel, andere kant ook niet gezien het feit dat hij nog een jeugdspeler is. Enige wat zo teleurstellend was , was dat hij persoonlijk ook opeens weinig goeds meer deed. Die lekkere pass was opeens verdwenen, net als wel meer dingen waar hij eerst zo goed in leek. Kan natuurlijk ook het talentendipje zijn, geef hem dan ook het voordeel van de twijfel (had zelf De Jong ook al afgeschreven namelijk) , maar hoop wel dat dit het ook werkelijk was.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Even aangepast :)

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Ajax geen nummer 9? :+

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Als je bij zo een ploeg voetbalt op huurbasis is het verdomd lastig om een heel team op sleeptouw te nemen.

Je hebt dan te maken met teveel verschillende factoren die je spel beinvloeden, de onrustigheid, het moraal, de vorm, het geloof etc.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was zo'n goede speler :emo:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Typisch een talent dat niet door is gebroken door matige inzet. Als hij nbog bij psv had gespeeld was dit ook zo geweest hoor, jongen kan echt wel voetballen maar hij kan mentaal gewoon niet die stap naar het volgende niveau zetten.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar vind het toch raar. Was bij PSV echt een goede speler, maakte toen de (verkeerde?) stap naar Ajax waar hij nog minder aan spelen toe kwam. Als hij bij PSV was gebleven, denk ik dat hij zeker meer aan spelen zou zijn toegekomen, of uit worden laten gehuurd aan een 'mindere' club waar hij sowieso basis zou staan.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is niet in deze dip gekomen bij Ajax hoor, waarom denk je dat PSV hem zo makkelijk liet gaan? Hij speelde in zijn laatste seizoen bij PSV al nauwelijks.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Lol ja, PSV heeft een mega talent laten lopen..
    Lol.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm hij ging niet zomaar bij PSV(en zijn boezemvriend Afellay) weg hoor. Hij speelde daar nog minder dan bij Ajax, moest het maar doen met invalbeurtjes en was daar duidelijk ontevreden over.

Het is een verhaal apart, vorig jaar onder Van Basten heeft hij een tijdje echt top gespeeld, toen hij met Anita en Enoh op het middenveld speelde(volgensmij als linkshalf was dat in een 4-3-3 met de punt naar achter). Dit jaar eiste Jol het verkeerde van hem, hij wilde hem een dominante 10 maken met een hoog rendement maar dat is Aissati niet. Hij moet verder van het doel spelen om de opbouw te verzorgen. Daarnaast is hij mentaal ook niet echt geweldig en is hij nogal blessuregevoelig.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, ik weet nog wel dat veel mensen baalden dat hij wegging. Maarja, één talent (wat onder juiste omstandigheden hééél misschien wel had kunnen doorbreken) minder.
    Vind het ook niet zo erg.

~ Ander onderwerp

Echt zin in volgend seizoen, wordt het spannend. Hopelijk zijn de aankopen van PSV goed geweest, nu mogen ze het laten zien. Berg, Marcelo, Lens en Hutchinson. Ziet er echt goed uit! :)
    Hopelijk zoals paar jaar terug, laatste wedstrijd met 3 verschillende wedstrijden tegelijk live op TV. 'Nu is PSV kampioen!', 'Nu is Ajax kampioen!', etc. _O_

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Lens gaat zeker knallen komend seizoen! Ik was afgelopen seizoen al wel fan van 'm. Nu in de voorbereiding veel laten zien en als je die goal tegen St. Truiden zag, echt pure inzet! Hopelijk dat Toivonen zich een beetje ontpopt en we kunnen een top seizoen draaien:)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina