1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toivonen speelt echt lekker achter de spitsen. Zag hem tegen Ipswich Town (zat in het stadion) en was onder de indruk. Fijne dribbelaar, goede balcontrole, goede spelverdeler en een goed schot (en erg goede kopper; niet laten zien die wedstrijd).

Wij zaten in de hoek waar Lens (tweede helft) speelde, ik kon hem bijna aanraken :+.
    Wat had die vent geniale acties zeg. :)

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zaterdagmiddag dan maar eens kijken hoe Marcelo en Berg het er vanaf brengen! Zag trouwens dat Simons #2 had gekregen bij Nurnberg, wordt dus een centrumverdediger?! Wel trouwens echt een zieke voorhoede volgend seizoen met Dzsudzsak, Berg en Lens. Hopelijk dat Afellay toch nog verlengt en anders nog voor eind augustus verkocht wordt, kunnen het geld goed gebruiken..

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toivonen zou eigenlijk wel de ideale spits zijn voor Ajax. Balvast, kopsterk, goed in de duels en heeft een goed schot.

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar heeft al diverse malen bewezen dat t geen spits is;). Is een echt nummer 10.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen diepe spits nee, maar wel een spits voor Ajax. Had hem graag bij Ajax gezien idd maar helaas.

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ruilen voor Suarez:9?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mogen Sulejmani wel hebben?

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Voor Koevermans;)..

EDIT: Nee laat maar, kan nog weleens belangrijk zijn als pinch-hitter. En nog niet eens zo'n slechte spits! Ik wil wel vd Wiel ruilen voor Salcido:9?!

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Krijg je Atouba erbij:lol:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat is niet eerlijk, Feyenoord heeft niemand om te ruilen :'-(

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jullie mogen Atouba wel dan.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dzsudzsak, Berg en Lens voorin.
    Toivonen zwervend er achter.
    Afellay en Engelaar op middenveld.

Heerlijk toch? Jammer dat Reis, Nijland, Amrabat, Bakkal en Hutchinson dan niet in de basis komen. Maar als die veel invalbeurten maken vind ik het ook goed! Maken allemaal een goede indruk vind ik. Alleen Reis niet erg veel gezien en Bakkal wist ik al. Nijland staat erg goed te spelen, net als Amrabat. En Hutchinson is ook een leuke voetballer, en men was zeer positief over hem.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet zeker dat jullie Atouba en Sulejmani wel mogen hebben :):

Koevermans voor Sulejmani?! ZEKER NIET!
    Koevermans is misschien niet al te best, maar hij legt ze er wel in. Tegen Marseille was hij geniaal :).

Sulejmani.. tja.. :+

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die zou helemaal opbloeien bij PSV. Zeker weten.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Neh bij PSV niet, wel bij Twente denk ik.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Afellay moet niet controlerend gaan spelen. Het is of Afellay of Toivonen. Dit seizoen speelde Afellay ook vrij controlerend en toen vond ik m echt poep! Nijland speelt idd een lekkere voorbereiding maar ik vrees dat hij nog steeds niet het niveau heeft evenals Amrabat. Als Afellay toch nog vertrekt zie ik liever:

-----Bakkal-Engelaar-----
    ---------Toiboy------------
    -Lens----Berg----Doedel-

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eerder nog bij AZ.

Mjah als daar schiet je zo weinig mee op. Hij moet gvd bij Ajax opbloeien. Al is dat onmogelijk momenteel, want hij krijgt ten eerste de kans niet en ten tweede grijpt hij die ook niet.

@ Tyrant, Vlaar voor Oleguer, Atouba en Lindgren? past makkelijk in het salarishuis van Feyenoord! ;). Lindgren zou overigens best nog een bruikbare speler zijn voor clubs als Feyenoord, Groningen, AZ en consorten. Zou toch moeten lukken om nog wat geld voor hem én Aissati te vangen. Aissati zou het denk ik echt goed doen bij Utrecht.

@ Boertje. Had er vandaag al soort van discussie over met een PSV fan. Die zei dat Rutten wellicht nog wel voor de 4-4-2 en anders toch echt meer 4-2-3-1 variant zou gaan. Laat ik eerst zeggen dat 4-4-2 echt absurd dom zou zijn, geen uitleg nodig. Zelf zou ik zo spelen denk ik:
    Doedelzak - Berg - Lens
    Engelaar - Affelay - Bakkal

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Aissati moet juist naar Twente! Toen hij door PSV daaraan werd verhuurd speelde die ook zeer goed. Lindgren weer naar Groningen..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe mij dan maar (met Ibi):

-------------Isak---------------
    -Mano----Maza--Marc----Piet---
    ------------Engelaar------------
    --------Ibi----------Toi---------
    ---Lens------Berg------Doedel---

Lekker aanvallend :+.
    Zonder Ibi, Bakkal langs Engelaar ja.

4-2-3-1 hmm..

-------------Isak---------------
    -Mano----Maza--Marc----Piet---
    ----------Ibi--Engelaar----------
    ---Lens------Toi------Doedel----
    -------------Berg---------------

Geen slecht idee, zeker niet. Alleen dan moet Ibi wel echt als CM/CDM, niet aanvallend. :)

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zit net ff Oranje onder 19 te kijken, echt een uithangbord voor Feyenoord. 5 Feyenoorder in de basis, 3 op de bank. Als die goed doorontwikkelen en je ze over een jaar of 3 voor een hoop kan verkopen, zie ik de toekomst best rooskleurig in. Maar dat kost wel tijd natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina