Hahaha precies, al die scharen. Ik vond het wel leuk en vermakelijk om naar te kijken. Maar Zeegelaar is echt een houthakker daar voorin zeg. Kan geen bal raken lijkt het wel.
Tja, weet niet wat ik hiervan moet vinden.. Op zich nog een redelijke spits, en hij is transfervrij natuurlijk..
Ik heb Boukhari gezien ja, maar heb je Mido gezien? Niet op tv, misschien was hij wél in het stadion. Zou best kunnen hoor.
Was ik de enige die toch duidelijk zag dat Turnbull een eigen goal maakte en niet Bruma? Hoewel Bruma hem misschien licht aanraakte voordat Turnbull hem in eigen goal 'sloeg'. En welk bewijs draag je daarvoor aan?
Vijf miljoen in termijnen dus, volgens de Telegraaf. Odonkor lijkt me trouwens niet zo verstandig. Die vent is wel belachelijk snel, maar hij is in korte tijd drie keer aan zijn knie geopereerd. Over welke Leonardo hebben ze het eigenlijk? Lijkt me nogal nutteloos die vent weer op te halen bij NAC.
De eerste keer dat de telegraaf met nieuws over voetbal komt dat waar is moet nog komen dus ik verwacht er niet veel van. Als dit waar is hoop ik dat ze Stewart bij het stadion van het balkon bungelen, want dan is hij echt een grote ezel.
Lol zat net een beetje te kijken op YT naar filmpjes van Messi. Kwam ik deze reactie tegen: "Ronaldo - The Football God sent me to earth to teach people football." "Messi - I Didnt send anyone"" Vond hem wel sterk
Wat ben ik gecharmeerd van Bonevacia zeg, wat een speler! Opvolger van Enoh is er in ieder geval al en het wordt een hele grote! Mounir naar Ajax, ben benieuwd
Prima speler maar irriteer me op de momenten dat het hem niet lukt wel aan hem. En dat was vorig jaar best wel vaak.
El Hamdaoui zou een goede bruikbare speler zijn voor dit Ajax denk ik. Ik zie Ajax dan wel liever in een 4-4-2 formatie spelen met Suarez en El Hamdaoui voorin.
Jij gaat je komend jaar ongetwijfeld wel vaker aan hem ergeren Als Ajax met Urby op linkshalf/buiten speelt spelen ze al min of meer 4-4-2.
Haha idd. Maar als er iets fout gaat ligt het eerder aan de pass van iemand dan aan het afronden van hem. Maar als die goed draait is die echt heel goed. Bij ajax krijgt ie genoeg kansen per wedstrijd, vooral in de arena dus dan zal die er heel wat inleggen. Vind hem beter dan Pantelic! Dacht wel dat ie al ouder was. Heeft toch al wat clubjes versleten als ik het me niet vergis!