1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja niks , dat is weggegooid geld maar dat was het vorige bestuur en gedaan door een andere trainer.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is altijd leuk om naar de verkeerde transfers te kijken natuurlijk
    je kan ook een rijtje maken met goede transfers (die voor veel zijn doorverkocht) en jeugdspelers die tientallen miljoenen hebben opgeleverd
    maarja het leverde allemaal geen titel op de laatste jaren ;) Dus het is vrij nutteloos deze discussie :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lol, dat geld voor Ruiz zijn de beste centen die Twente ooit besteed heeft 8).
    En ik reken dat onder een andere orde dat Sulejmani, Da Silva etc etc.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks Lyon! _O_
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vraag me af hoe de KNVB dat gaat bepalen, mocht dit scenario plaatsvinden. Ik vind het maar vreemd dat de KNVB dan met één vinger in de lucht kiest wie erin blijft, want het lijkt me een vrij onmogelijke keuze. Je kan dan bijvoorbeeld wel het team met de hoogste begroting kiezen maar om Sparta nu weer terug in de eredivisie te zien hoeft van mij ook niet, ik zie GAE verder komen eigenlijk. Hoewel het zonder Aad een stuk beter zal gaan.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik al 3 dagen geleden gepost? :+ Beetje oud nieuws.

    Over dat faillissement van Willem II: vind het ook een bizarre situatie. Lijkt me onmogelijk om zoiets objectief te bepalen.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Celtic kan lastig worden de rest moet goed te doen zijn in de 3de voorronde
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Kopenhagen en Slavia Praag waren ook goed te doen op papier
    het werd echter een drama
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan kan Aad weer terug bij Sparta :+
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Naderend akkoord tussen Barcelona en Valencia over Villa \o/
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En dat vind jij goed?

    Tenzij Ibra weggaat is het kapitaalvernietiging en vind ik het als voetballiefhebber een drama.....Ik zie liever Ibrahimovic en Villa voetballen bij andere clubs dan dat er 1 van de 2 op de bank moet plaatsnemen.

    Villa is immers geen linksbuiten?
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ibra proberen zo snel mogelijk te verkopen aan een Man. City oid. Please! En dan een Villa in de spits. Hij past gewoonweg beter in het spel van Barcelona :).
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Veel beter, echt zin om hem te zien spelen in de spits. Wat is Ibrahimovic toch uit vorm zeg, jammer jammer jammer.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lol, eerst zit elke Barca fan (waar er best veel van zijn op XBW trouwens, successupporters ten overvloede) te zeiken op Real dat ze zulke koopwoede hebben, nu mag Ibra ff weg en Villa gekocht worden, gewoon omdat ie een mindere periode heeft 8).
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Er staat in de VI van afgelopen woensdag echt een schitterend stuk over Suarez als persoon, voetballer en grote broer van Lodeiro. Het loskopen van de VI is het deze week zeker waard geweest.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    +1, het komt allemaal vrij hypocriet over zo.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb er niets op tegen hoor, als ze het geld hebben (en dat hebben ze) moete ze het vooral doen. Ik vind het wel okee zo, zolang het geen World XI team word vind ik het goed. Dan word het namelijk wel saai, met spelers als: Ronaldo, Rooney, Messi, Kaka, Lampard, Gerrard, Drogba, Essien, Torres, etc aha.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Daar zit 1 barca speler tussen 8).
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar ik roep al heel lang dat Villa gekocht moet worden. Achter de komst van Ibra heb ik ook nooit helemaal gestaan, maar als het een ander geweest dan Villa dan had ik liever Zlatan nog een jaar een kans gegund. Bovendien is die vergelijking met Real Madrid nogal scheef. Real Madrid is min of meer structureel bezig belangrijke spelers en coaches bij het oudvuil te zetten, waar Barcelona nu - zo het gerucht gaat - Villa gaat kopen. Die twee op één veld gaat niet werken waardoor Zlatan moet vertrekken. Oh, en een mindere periode? Hij is het hele seizoen in voetballend opzicht al vrij onzichtbaar en heeft misschien de laatste tijd minder doelpunten gemaakt. Ik denk echter niet echt dat aan vorm ligt. Maar nogmaals, ik had hem graag het voordeel van de twijfel gegeven als de nieuwe potentiële aankoop een ander dan Villa was.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    -Ter bevordering van de teamgeest liet Cercle Brugge-trainer
    Glenn De Boeck zijn spelers tijdens de winterstop op het Kerkplein van Blankenberge het Kerstverhaal naspelen.

    -De voorzitter van Steaua Boekarest stak een stokje voor de transfer van Ivan Ivanov omdat hij vermoedde dat de speler homoseksueel zou zijn.

    -Chievo-trainer Domenico Di Carlo vloekte tijdens de wedstrijd tegen Cagliari zó veel, dat hij de eerste oefenmeester is die geschorst werd wegens godslastering.

    -Sven Beuckert, doelman van MSV Duisburg, raakte zijn rechterduim kwijt toen het paard dat hij bij de teugels had er plotseling vandoor ging.

    -In de strijd tegen de Belchinezen adviseerde Henk Kesler (foto) de clubs een bord op te hangen met de tekst: Verboden te bellen.

    -Vier supporters van Liverpool misten de Europa League-wedstrijd tegen het Franse Lille omdat ze per vergissing naar het Belgische Lille waren gereisd.

    -Bij een rampenoefening in Euroborg begonnen de deelnemers in hun enthousiasme de ME écht met stenen te bekogelen. De oefening werd voortijdig afgeblazen.

    -In Brazilië werd Viana Esporte Club kampioen van zijn provincie door in de laatste negen minuten van de beslissende wedstrijd negen keer te scoren. De Braziliaanse voetbalbond stelde een onderzoek in.

    -Joseba Etxeberria weigerde dit seizoen bij Athletic de Bilbao salaris te ontvangen, omdat hij vond dat zijn club al genoeg geld naar hem heeft overgemaakt.

    -De Braziliaanse voetballer Adriano bond zijn vriendin vast aan een boom.

    -Marko Arnautovic leende de Bentley GT van Samuel Eto'o en raakte deze nog dezelfde dag kwijt.

    -Da Marcus Beasley zag zijn BMW voor zijn huis ontploffen.

    -Pierre-Alain Frau, de spits van Lille, werd door overvallers in de kofferbak van zijn eigen Mercedes opgesloten.

    -Feyenoord begon een uitzendbureau.

    -Paulo Sousa, de manager van Swansea City, stuurde een dvd met hoogtepunten van doelman Dorus de Vries naar bondscoach Bert van Marwijk.

    -Bij de Nederlandse bekerfinale rende er opeens een meisje in een rode broek het veld op.

    -Ronnie Brunswijk, voormalig voorman van het Jungle Commando, viel op 47-jarige leeftijd in tijdens Inter Moengotapoe-Centro Barber, een wedstrijd op het hoogste niveau in Suriname.

    -In de tweede helft van de wedstrijd Saturn-Spartak Moskou benutte een supporter een strafschop.

    -Jaap Molenaar leverde zijn contract bij FC Volendam in omdat hij heimwee had naar zijn vorige leven als bouwvakker.

    -Queens Park Rangers stelde zijn zesde trainer binnen één jaar aan.

    -Vitesse vond na lang nadenken een naam voor de opvolger van de overleden vechtarend Hertogh. Het werd Hertogh II.

    -De voormalige Braziliaanse sterspeler Denilson werd in zijn eerste wedstrijd voor zijn nieuwe Vietnamese club gewisseld en vertrok gelijk weer naar huis.

    -In de zoektocht naar een goede vervanger voor Lazovic kwam PSV uit bij Andy van der Meyde.

    - Scheidsrechter Eric Braamhaar begon zijn eigen website, Hans van Breukelen nam een commercial op voor Kabouter Plopmutsen en de gebroeders Van de Kerkhof voor speciale WK-gehaktballen.

    Het was weer een mooi seizoen.


    Michel van Egmond
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina