De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7303

Samenvatting van Nurnberg - PSV.

Voor als je geen zin hebt, enige leuke momentjes:
    + Actie van Lens bij 0:25. Oh em gee, hij is zo goed! :+
    - Mooie 'omhaal' (??) van Simons uit corner bij 1:50.
    + Goeie, snelle counter van PSV bij 2:00.
    + Harde pegel (naast) van Lens na 'counter' bij 2:45.
    + Lekkere pass van Nijland op Berg die mist bij 3:13
    + Goeie actie Nijland.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Verassend!

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De Mido van 2002/2003 is sowieso een aanwinst. Helaas zal de Mido van 2010/2011 zal hier waarschijnlijk niet bij in de buurt komen.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kun je toch ook niet meer serieus nemen dat VI :lol:

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou, de wereld vergaat.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Maar toch het blijft een hele grote blunder :+.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Iphone VI app, kreeg vrijdag avond een alert dat Ajax met 2-1 van Chelsea had gewonnen, terwijl de wedstrijd nog bezig was.. :emo:

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom slimmerd...

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Aldus VI.nl.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die voorzitter heeft het met geen woord over Ajax en toch staat er in de kop dat het bod van Ajax niet toereikend is. Goeie journalistiek weer van de VI. Die voorzitter had al ruzie met Mpenza omdat hij naar een club in Azerbeidzjan wilde. Dat hij nog geen toereikend bod heeft gekregen suggereert weliswaar dat er een bod is geweest, maar het is logischer als dat bod van die club is geweest.

Als het bod toch wel van Ajax is, dan kan ik wel janken. Stiekem hoop ik dat ze nog bezig zijn met El Hamdaoui. :+

Edit: Lees nu dat Sulejmani alsnog verhuurd gaat worden aan West Ham, morgen zou het bekendgemaakt worden.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gaat lekker met Ajax.
    Laat Mpenza maar naar Azerbeidzjan gaan, is toch geen versterking.
    En Sulejmani nu verhuren terwijl er al zoveel aanvallers weg zijn is oliedom.
    Ajax heeft helemaal geen aanvallers meer, juist nu verwachtte ik veel van Miralem.
    Het is denk nog maar een gerucht, maar anders snap ik helemaal niets van hun beleid.
    De Mul, De Ridder, Mido, Mpenza, Odonkor. Dat zijn geen spelers die ik bij Ajax wil zien.
    Mounir zou top zijn, maar helaas is die een geldwolf.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De aanbieding van Ajax was toch lager dan dat wat hij nu bij AZ krijgt? Lijkt mij dus niet meer dan logisch dat hij dan niet meteen ja tegen Ajax zegt. Hij heeft nog maar dan een maand de tijd om een nieuwe club te vinden

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd welke speler wil we nou naar een grotere club voor minder geld 8)

ach die Engelsen schrijven zeker weer dat Sulejmani naar West Ham gaat .. die schrijven er toch op los, zie de verhalen over Jol :+

15. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij 2 jaar terug kampioen geworden met AZ.
    En speelde hij vorig jaar nog Champions League.
    Zal niet zo snel meer gebeuren met huidige AZ maar toch, als jij door een groter bedrijf een baan krijgt aangeboden tegen minder salaris zou jij het dan doen?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, echt wanbeleid. Die namen zijn allemaal namen die gewoon niet op het hoogste niveau van Nederland meer thuishoren. Had veel liever gezien dat Pantelic (en Sulejmani) bleef. De Ridder is de enige in het bovenstaande rijtje die ik nog aan spelen toe zie komen.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    El Hamdaoui rond met Ajax

Geen idee hoe betrouwbaar dit is. Maar hoop doet leven. Las ook op Ajax Netwerk dat iemand met zogenaamde connecties binnen Excelsior(opleidingsvergoeding) het ook al wist te melden.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laten we het hopen! Laat die Mpenza lekker daar, gewoon bluf verhaal van Jol. :cool:

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben van plan om bij deze site: http://www.voetbalreizenexpert.nl/
    een voetbalreis aan te vragen. Ken de site verder niet goed, maar gezien het gastenboek en het fotoboek lijkt het me wel safe. Iemand toevallig ervaring hiermee? Ze bieden wedstrijden aan voor leuke prijzen namelijk.

Normale reis naar Arsenal kost als snel €375,-, bij deze site krijg je 2 overnachtingen voor €309,-.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gebeurd niet vaak dat een Feyenoorder de hele jeugd doorloopt, z'n hele carriere erna in de Europese top speelt, afsluit bij z'n oude club en ook nog even 106 interlands speelt inclusief een WK finale als aanvoerder. Met zo'n carriere is het jammer dat de tegenstander Mallorca heette en niet bv. Barcelona, waar ie z'n carriere ook tegen begon en uiteraard de CL won.

Mooi dat alle spelers Gio op de rug hadden als naam.

Ik was erbij vanmiddag en het was een mooi afscheid van een echte Feyenoorder met een geweldige carriere die gelukkig voor de club behouden blijft.

Hadden wel een overwicht vanmiddag maar pech bij De Vrij en het gebrek aan een spits gaf niet de verdiende overwinning in mijn ogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina