1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je doelt met die vervanger toch niet op Kenneth Vermeer he?

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ja hij kan zelfs beter worden.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Touré had alles. Essien is zeker een fantastische speler, maar toch vind ik persoonlijk Yaya de betere. Hij was lang, fysiek sterk, technisch stak hij fantastisch in elkaar, verdedigend was hij de beste en aanvallen kon hij zeker. Hij was een complete speler, velen malen beter dan Sergio in ieder geval.

Klein filmpje van denk wel zijn mooiste goal in het tenue van Barca, misschien wel de beste tot op heden!

PS: ff offtopic, maar kan iemand mij vertellen hoe ik nou zo'n youtube beeldje plaats hier op het forum. Als ik die code van

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je via ''insluiten'' onder het youtube filmpje de code overnemen en tussen yt plaatsen.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Serieus? Ik hoop met je mee, maar ik verwacht het niet. Hij is mij te nerveus in het doel, oogt niet arrogant genoeg in het doel. Het is een lijnkeeper, meer niet. Maar goed, misschien als hij de kans krijgt om beter te worden, wie weet. Vooralsnog maakt de verkoop van Stekelburg Ajax zwakker als Vermeer in het doel komt te staan.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Thnx guys! :)

Vermeer kan in mijn opzicht zeker beter worden. Onder Marco van Basten vond ik hem toch uitstekend keeper. Om hem meteen de grond in te duwen door die blunder tegen Porto vind ik iig niet oke.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Huh?

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vermeer kan met katachtige reddingen soms het team overeind houden, maar op het andere moment (lees wedstijd) kan hij juist het team benadelen met rare sprongen.

Echter als Vermeer gaat groeien, kan het nog een leuk keepertje worden.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch zie ik dan veeeel liever Vorm komen, dat vind ik al wel een complete keeper

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had wel vertrouwen in Vermeer, maar in de voorbereiding is hij wel behoorlijk aan het blunderen. Twijfelachtig. Vorm wil overigens niet naar Ajax ivm de "rivaliteit" tussen Utrecht en Ajax.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat Steek gewoon een jaar blijft.

Dan ben ik wel héél erg benieuwd naar hoe hij het zal doen daar!
    Dan mag hij samen spelen in de aanval met o.a. Carlton Cole. 8)

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ben ik het niet zo 1 2 3 mee eens. Toen Vermeer Stekelenburg moest vervangen deed hij het aanvankelijk zeer redelijk. Maar voor de rest zitten er toch grove fouten tussen. Hij is een beetje een twijfelaar en grabbelaar. De basis is wel okay, maar ik zie hem niet meer echt het Eredivisie-niveau ontgroeien, zoals Stekelenburg dat wel doet.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb geen vertrouwen in Vermeer. Denk dat we Stekelenburg echt nodig hebben als we eindelijk die derde ster willen. Met hem in de goal heb je één blok onrust in de verdediging.

Had liever gezien dat ze waren gegaan voor Gai Assulin ipv Daniël de Ridder, maar je kan niet alles hebben.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lol, ik ga ff alle transfers doen bij Man City in PES _O_
    Wat een godenteam nu haha.

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Man City ook een kloteclub en het betekent waarschijnlijk een flinke knauw in z'n carrière, maar waarom moeten alle jonge spelers altijd maar naar Arsenal? Daar word ik wel een beetje strontziek van. Alle frivole aanvallende middenvelders en jonge talenten moeten altijd maar naar Arsenal.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mjah ik noem Arsenal omdat ik hem daar nog wel een basisplaats zie krijgen. Mag voor mij ook elke andere topclub zijn waar hij veel aan spelen toekomt.

Zolang het maar niet Man City is :+

Snap je toch niet, ik lees nu ook overal dat ze ook nog achter Torres aan zitten voor 80.000.000. En dat terwijl ze maar 25 spelers in mogen schrijven voor de PL

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat is daar zo vreemd aan? Ze hebben gewoon een rijke oliesjeik aan het roer. Dat is een beetje hetzelfde als een infinite money cheat in Footbal Manager. Dan boeit het niet hoeveel het kost :p.

Plus, ze hebben dit seizoen meer spelers gedumpt/verkocht dan binnen gehaald hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina