1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha super vet gedaan.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nja, ik heb opzich geen haat tegen Ajax. En dat ik elke keer "hoop" dat Ajax goeie spelers binnenhaalt slaat nergens op 8). Ik zou het echt geniaal vinden als ze nu met een Mpenza aan kwamen zetten ipv. Ham. Maar zou het qua voetbal wel leuk vinden als Ham naar Ajax ging. Andere kant hoop ik natuurlijk ook weer niet dat ze Ham halen, want dat zou zwaar grappig zijn aangezien hij het op het laatste moment nog heeft 'afgezegd'. Iedereen was al helemaal blij enzo.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, voor je naar bed ging duimde je dat Jol bleef, postte je laatst, en zo zijn er nog meer voorbeelden. Heb alleen weinig zin om terug te gaan zoeken.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Duimde ik dat Jol bleef, of dat hij wegging? Volgens mij maakte Tyrant dat in de post erna wel duidelijk 8)

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

gelukkig is dat al zo bij onze kameraden:)

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Zomaar de eerste die ik vind, meer tijd ga ik er niet aan verspillen. Het maakt mij ook helemaal niet uit hoor, moet je zelf weten ;) Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat ik me nogal verveel, zal ik het even gaan uitleggen. Eigenlijk zit overal een andere gedachte achter dan jij denkt (die gedachte kan ook).

Ik heb ook liever dat een speler als Ham, die goed KAN zijn, bij Ajax gaat voetballen dan in zo'n lelijk voetballand als Turkije.
    Niet echt iets met Ajax te maken, dat had ik ook met elke andere Nederlandse club gevonden. Ook bij elke andere Engelse, Spaanse, Italiaanse, Duitse of Franse club. Gewoon geen Turkije of ander 'rijk', lelijk voetballand

Mike Verweij zou ik dan een klootzak vinden ja. Eerst al die ajacieden hoop geven door allemaal positief te zijn over Ham en dan uiteindelijk toch met Mpenza komen ipv. Ham. Dan zou het een klootzak zijn, maar wel een geniale klootzak. Reacties van ajacieden op dit forum zouden dan ook lachwekkend worden.

En ja, Ajax heeft echt een wanbeleid. Vond Pantelic wel een 'okee' voetballer. Ik geef gewoon aan hoe triest het beleid op het moment is. Niet echt iets pro-ajax' ofzo :)

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al die berichten van Siemenn 8) je zou bijna denken dat zijn 2e club ajax is. Je hoeft niet aardig te doen in dit "ajax topic" hoor. Andersom heeft ajax ook niet zoveel respect voor de andere clubs

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    We houden wel van een beetje tegengas. :p

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar snap je mijn punt niet helemaal. Ik zie ook best dat El Hamdaui een aanwinst voor Ajax zou zijn, maar juist omdat ze concurrenten (en in ons geval rivalen) hoop ik dat hij niet naar Ajax gaat. Simple as that. Wat je doet is ook geen feiten benoemen, zoals dat wanbeleid, maar vervolgens zeg je ook dat je liever goeie spelers naar Ajax ziet vertrekken, of bij Ajax ziet blijven. Kwestie van je eigen posts begrijpend lezen ;)

Maar wat ik al zei, het zal mij een worst wezen wat jij van Ajax vind, alleen ik begrijp het niet.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    die Mike Verweij is zo mediageil als wat, zit zich beetje interessant voor te doen op twitter. Ja vannacht om half 2 nog een nieuwtje! 2 dagen achter elkaar. De eerste keer was het Suarez die weer in Amsterdam was. Vannacht was het dat vdWiel fit is :emo:
    Hij lult gewoon alle andere roddels na en heeft weinig echt nieuws.

Beleid van Ajax is de laatste 10 jaar om te huilen idd

maarja waarom zou Siemenn anti-Ajax moeten gaan posten hier, zo kan het blijkbaar ook :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt , dat PSV de eerste wedstrijd maar dik mag verliezen!

dan zit ik namelijk lekker achter de goal in vak 410 in het Abe lenstra :D Heb echt wel weer zin om naar het voetbal te gaan. Kreeg deze week ook nog een leuke verassing, omdat ik en een vriend al een poos op de wachtrij staan voor seizoenskaarten kregen wel allebei een aanbieding voor 8 thuiswedstrijden voor 140 euro. Thuiswedstrijden mocht je dan kiezen uit bepaalde groepjes van 4 waar dan steeds 1 echt leuke tegenstander tussen zat en 3 wat minder interessante. We hebben uiteraard het pakket met Groningen als eerste gekozen en omdat we al kaarten voor PSV hadden die van Feyenoord er maar bij genomen. Ajax zat er jammer genoeg niet bij.

Echtr sympathiek van Heerenveen, scheelt me zowiezo toch weer 50 euro en veel belangrijker , ik ben voor 8 wedstrijden zeker van kaarten zonder dat ik er klaar voor hoef te gaan zitten wanneer ze in de verkoop gaan , of erger nog dat ik ze van marktplaats moet halen.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik al zeg, dat moet iedereen zelf weten. Maakt mij niet uit. Alleen ik begrijp niet dat je als PSVer hoopt dat Ajax zich versterkt. Puur eigenbelang.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, niet echt een haat tegen Ajax. En heb wel gemerkt dat als je hier negatief spreekt over Ajax, bijna heel het forum op je nek zit 8). Dusja. :)

Maar ook al vaak gezegd dat ik niet echt een die-hard supporter ben. Vind gewoon PSV de mooiste club, woon in Eindhoven en ben zo opgegroeid. Maar heb niets tegen Ajax, dus waarom zou ik ook niet positief over Ajax kunnen spreken? :)

Zie het liefst gewoon mooi voetbal in de competitie, dus als dat met Ham bij Ajax moet.. dan moet dat maar zo. :)
    PSV word toch wel kampioen :cool:

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    snap ik ook wel. Maar of Ajax nou Hamdaoui of een ander spits haalt, maakt eigenlijk niet zo uit (qua niveau).. tenzij je hoopt dat ze echt niemand vinden ;)
    Maar Hamdaoui is wel een speler die mooie dingen kan laten zien en dan is het wel leuk als je dat nog kan zien tijdens studio sport.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hamdaoui was.......

Hij moet zich eerst maar eens bewijzen, vindt je niet ? Dekans op ruzie met die omhoog gevallen urugyaan is erg aannemelijk. Allebei temperamentvol, allebei willen ze het meeste verdienen, dus dat word nog wat

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Allebei meest verdienen? Suarez heeft nog nooit iets gezegd over geld..

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel hoor, hij heeft ooit gezegd dat hij de best verdiende ajacied wilde zijn, duke heb ik ooit tegen je gelogen O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina