De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een jaar geleden eiste hij nog een basisplaats en toen hij dat niet kon krijgen ging hij weg. Dat hij nu weer terug wil zou dus suggereren dat hij in de basis komt? Mag toch hopen van niet.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Geef Sulejmani gewoon een kans zou ik zeggen?

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die wil weg en is geen buitenspeler.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt me sterk dat hij een basisplaats krijgt. De voorhoede zal idealiter bestaan uit Emuanuelson/Eriksen, Hamdaoui, Suárez. Dat lijkt me althans de sterkste en meest logische voorhoede.

En anders zie ik tien keer liever Zeegelaar als back-up voor links. Lijkt me helemaal bizar als we Leo voor rechts halen. En dan schijnen we met Josefzoon en Özbiliz ook nog aardige talenten te hebben voor de flankposities.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zag Özbiliz laatst spelen tegen ajax amateurs en toen kwam hij wel goed op me over. Volgens mij was het Josefzoon die op de copa erg verdienstelijk speelde. Lijken me wel twee leuke talenten.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Raul scoorde vandaag 2x bij Schalke

dit is z'n 2e _O_

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Leonardo heb ik opzich altijd wel een leuke speler gevonden. Het is in ieder geval één van de weinigen bij Ajax onder MvB die ook daadwerkelijk een actie durfde te maken.

EDIT: heerlijke goal van Raul Gonzalez Blanco :)!

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, hij wilde een basispositie maar die kreeg hij niet. Hij moet nu zo realistisch zijn om te begrijpen dat hij de nummer 13/14 is (als hij komt) Maar zijn mentaliteit staat daar niet naar, dus bij voorhand al een miskoop.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax is toch niet dom om wéér een transfersom te gaan betalen voor Leonardo? Geef de jeugd lekker een kans. Özbilic of Jozefzoon. Of ga 4-4-2 spelen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 Leonardo is een leuke voetballer maar hij is te wisselvallig en heeft het altijd moeilijk als het team niet (deels) om zijn acties draait.

Laat Eriksen en Emmanuelson maar lekker uitmaken wie er op links speelt en haal anders een jeugdspeler bij de selectie.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Eriksen op links is zonde van zijn kwaliteit, hij moet vanuit het midden komen en alle kanten op kunnen en niet beperkt zijn tot voorzetten van een flank. Zag je ook einde vorig seizoen toen ie een paar keer op links moest. Hij is gewoon voetballend verreweg onze beste 10.

@Daz: Volgens mij wil het bestuur ook meer nadruk op jeugd, maar Jol wil per se "versterkingen" en het bestuur wil ook weer geen onrust van een vertrekkende trainer.

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op de bank zitten is nog meer zonde van z'n kwaliteit, want op 10 staat Siem De Jong al.

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Eriksen kan ook wel vanaf links toch, een beetje zoals Iniesta dat bij Barca invult?

Ik ga trouwens 11 september naar Arsenal-Bolton, als alles goed gaat tenminste. De reis is besteld, heb er echt zin in:D

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn er geen plannen voor Aisatti bij Ajax? Verhuur aan een club die geen directe titelconcurent is een mogelijkheid?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eigenlijk gewoon een soortvan Mafia :emo:

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb sterk de neiging om te zeggen: sterf dan maar met je WK. Wat een idioterie zeg. Volgens mij is het de FIFA nogal hoog in de bol gestegen.

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    =( wat is het dan wel voor een speler??

@ Leonardo gesprek: Zou wel typish ajax zijn om hem nu te kopen, terwijl ze hem transfer vrij lieten gaan

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Las laatst een onderzoek van een econoom (naam ben ik even kwijt) dat het beter voor de Nederlandse economie zou zijn als we het WK niet binnenhalen. De kosten zijn veel hoger dan de baten, aangezien het grootste deel naar de FIFA/mafia gaat.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dit moet je als land ook eigenlijk niet willen. Belachelijk. Alle kandidaten zouden nee moeten zeggen tegen dit soort absurde eisen, kijken waar je dan bent met je belastingvrije feestmaand :emo:

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, alsof we dat nog niet wisten, allemaal mensen die blatte in zijn reet kruipen omdat ze die leuke baantjes van hem willen houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina