1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    dan zeggen alle landen die hem nu willen nee, en dan pakt een of ander land dat niks met ons te maken heeft het:confused:

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon de prijzen omhoog gooien voor hun zodat ze nogsteeds evenveel betalen als iedereen, of is dit nu te makkelijk gedacht...

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    snap hem niet? prijzen omhoog voor wie? voor de fifa?

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Of moet je alles maar gewoon voor zoete koek slikken? Laat dan één of ander kutland het maar organiseren.

5. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een punt, maar ik bedoel te zeggen dat dat dus toch niet helpt omdat blatter zijn toernooi toch wel ergens kwijt kan |:-

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ja

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    again, dan gaat het wk naar een of andere bananrepubliek ;)

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is daar op tegen dan :confused:

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    dat er niks veranderd binnen de FIFA, is dan wel mooi dat NL die onkosten niet maakt, maar dan blijft de FIFA zo'n mafia boel. plus het feit dat het WK in zuid-afrika veel te ver weg ligt voor mij om echt mee mee te leven...

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    4-4-2 spits die gebaat is bij veel ruimte.

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ...... dan zou ik hem een robben rol geven, op de vleugel dus.
    Vindt nml dat sulemani (sorry voor de verkeerde spelling :p ) op snelheid nog steeds erg behendig en intelligent is, dacht dat zijn goal tegen juve ook een dribble was?

ajax heeft het probleem dat suarez geen echte nummer 9 is, sulemani geen echte nummer 9 is... daarom hadden ze baat bij een droge dude alla pantelic.. hopen voor ze dat mounir die rol kan overnemen

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet je anders? Ik denk niet dat de FIFA er blij mee is als, ik noem maar wat, Georgië en Azerbeidjan het WK gaan organiseren, ipv Nederland/Engeland/Brazilië etc. Lijkt me duidelijk dat dat veel minder aanzien (en dus inkomsten uit reclame enzovoort) geniet. Het wat dus enig effect kan hebben is massaal organisatie van het toernooi boycotten. Zou je het met fatsoenlijke regels in Nederland willen organiseren, dan moet het hele bestuurlijke niveau van de FIFA van binnenuit veranderd worden. En dat zal niet snel gebeuren, die gasten zijn alleen maar blij met hun belastingvrije hotels, eigen rijstrook en noem maar op. Daarom denk ik dat alleen een boycot tegen dit soort belachelijkheden kan werken. Eraan meedoen als land is gigantische verspilling van belastingcenten, kan je niet maken naar je eigen burgers.

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt, je hebt gelijk.
    maar ik denk dat er wel redelijk wat (goeie landen om te verblijven) zijn die het wk wel organiseren naar Blatters regels, neem een land als Argentinie, Brazilië... maar ook het corrupte Spanje is, wat opzich wel een mooi land zou zijn om het WK te houden..

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wie zou er trouwens een stokje voor de Mafifa kunnen steken? Dit is toch gewoon niet meer normaal zoals het nu gaat? Ze denken serieus dat ze alles kunnen maken! Het land waarin het gehouden wordt verdient er geen fuck aan, het volk verdient er geen fuck aan omdat er binnen een straal van 2km niks verkocht mag worden! De enige die er voordeel mee doet is de Mafifa.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    KNVB moet €11.000,- betalen aan de FIFA omdat Nederlands Elftal 9 gele kaarten heeft gepakt in de finale. :emo:

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Achja, als je ziet hoeveel miljoen ze hebben gekregen door het behalen van de finale :p.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Wat een walgelijke organisatie blijft het ook.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Echt triest opeens al die verongelijkte reacties op deze boete. Het zijn nu eenmaal de regels, en het is nog terecht ook. Voor wangedrag moet je beboet worden, klaar.

En dan ook nog zeuren dat de scheids ook een boete moet krijgen etc. blabla vertel mij dan maar eens waarom? Een niet gegeven corner waaruit de Spanjaarden zogenaamd zouden scoren? Dat laaste is er bijbedacht door 'ons' Nederlanders..

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Portugal had volgens mij ook 9 gele kaarten tegen Nederland in 2004, maar daar vind ik geen boetes over.:x

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geldt toch alleen tijdens de finale? Spanje heeft ook een boete gehad. Ik snap de commotie over dit onderwerp niet, laten we ons liever hardmaken voor het invoeren van hulpmiddelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina