1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, bij Olegeur geeft het geen vertekend beeld, bij Ajax is hij even slecht.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Asjeblieft niet zeg.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :emo:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was m'n punt niet. Ik reageerde op Boertje_PSV boven me die op basis van wat filmpjes een conclusie trekt. Tuurlijk is het geen briljante verdediger, maar het beeld wordt wel overdreven door dergelijke filmpjes.

Overigens, met ruimte in de rug is ie dramatisch, maar als Ajax compact en met wat meer zekerheid speelt kan ie best nuttig zijn, zoals tegen Fiorentina uit, waar hij een uitstekende wedstrijd speelde. Als pure mandekker is hij voor Nederlandse begrippen niet zo dramatisch.

@ Pascal: Ik hoorde dat hij in een Volkswagenbusje rijdt bij Ajax, maar of dat waar is weet ik niet ;)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zal dan inmiddels wel een Mercedes Vito of Sprinter zijn. :+

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Je weet toch wel dat het voor beide partijen om huur gaat he. Dus ajax kan 2 jongens die ze nu niet gebruiken een jaar laten voetballen en dan komen ze weer terug.

En NAC heeft groot gelijk, Leo hoeft niet weg dus als ajax hem zo graag wilt hebben dan laten ze maar zien wat ze ervoor over hebben.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchtengang wordt steeds sterker nu. Hij zou al medisch gekeurd worden op dit moment. Mag hopen dat dit een heel zieke grap is van iemand en dat diegene achter slot en grendel wordt gegooid. Als het weldegelijk waar is dan ga ik denk ik wel even huilen.

Nog een leuk nieuwtje:

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat nu op Ajax.nl.

Godverdomme.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus! Dan mag ik hopen dat Oleguer weg gaat naar Qatar en daar lekker z'n centjes gaat verdienen. En dat Ooijer dan een STUK minder zal verdienen dan Oleguer hier bij Ajax. Dan vind ik het best.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de enige rechtvaardiging dat hij zou komen maar als hij het veld in komt heb je nog geen zak aan hem. Hij is over-the-hill, dan kan je nog zo ervaren zijn maar hij kan gewoon niet meekomen.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Als hij het hele seizoen half zo goed speelt als tijdens zijn invalbeurt bij Oranje, is hij altijd nog beter dan Oleguer. 8)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lachwekkend :emo:.

Net zo lachwekkend als het alsnog aan willen trekken van Leonardo. Die gast is niet voor niets weggestuurd 2 jaar geleden... Wat een dramatisch beleid zeg.b:F:

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooijer!_O_

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht ik gisteren dat het niet erger kon na de 2-2 tegen Groningen, het kan dus blijkbaar wel...:'-(
    Ik had Jol eerst altijd heel hoog staan, maar nu mag hij oprotten van mij!:mad:
    Ik dacht dat ze bij Ajax de jeugd een kans zouden geven, halen ze een oude speler die nog slechter is dan de jeugd.:F:

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Een speler voor de toekomst, die Ooijer =(

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is het maar voor 1 jaartje
    mocht er iemand flink geblesseerd raken dan heb je iedergeval een back-up, zonder weer de hele opstelling te verbouwen
    je hebt nu natuurlijk alleen Vertonghen, Alderweireld en Oleguer voor het centrum.

transfervrij en zal niet veel salaris krijgen, Ajax heeft gewoon weinig te kiezen op het moment.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina