1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan de jonkies nog heel wat leren.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ajax kan heeft wel te kiezen. Ze kunnen ook gewoon die Ooier niet contracteren en als er een verdediger nodig is een jeugdspeler opstellen... En straks gaat Ajax natuurlijk ook nog Leonardo halen en het contract van Emanuelson niet verlengen, zodat hij straks gratis de deur uit loopt.:F: Ajax is al lang een zieke club, maar nu is Ajax ect dood en dood ziek geworden. Het enige dat Ajax weer gezond kan maken is als heel het bestuur oprot. Maar dat zal wel niet gebeuren, dus gaat het slechter en slechter met Ajax. En ik word hier ook ziek van.:'-(

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Go Ooijer!
    Hoeveel gaat hij verdienen? 8 ton?

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Mag hopen dat het puur en alleen voor een bredere selectie is en niet dat Jol een basisplaats voor hem weggelegd ziet. De centrale verdedigers Jan en Toby zijn namelijk beide 2 klasse beter dan André'tje...

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik neem aan dat hij gehaald is als ervaren invaller.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik dacht zelf aan assistent trainer :lol:

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, veel plezier jongens!! Hij was zeer goed maar is echt al een aantal jaar over zijn top heen:emo:...

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een betere investering in de breedte voor de verdediging is er op het moment niet. Ooijer schat ik hoger in dan Oleguer. Daarnaast geloof ik nooit dat hij een mega-salaris op strijkt.

Oleguer, maar zeker Wielaert zullen denk ik nog wel vertrekken voor 31 augustus.

Bovendien is het niet het bestuur dat bepaalt welke spelers gehaald worden, dat doet het technische management: Jol en Blind. Het bestuur regelt enkel de contractzaken. Dat het dus haaks kan staan op zaken die 2 jaar geleden speelden vind ik niet gek.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo de positie van Buschauffeur is ook weer vervult.....

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dat je nog voor Ajax supporter bent :emo:
    dat je nog durft te posten met zo'n onderschrift .. een Ajachied ben je duidelijk niet.

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben echt wel een Ajacied!!! Ik constateer gewoon dat het heel slecht gaat met Ajax. En dan ben ik opeens geen Ajacied meer.:emo:

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Gast, ze hebben 1 wedstrijd gespeeld en het is gelijk weer kut?! Wat ga je doen als ze volgende week verliezen, jezelf ophangen?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zo slecht gaat het helemaal niet, jullie doen allemaal of ze Ooijer met een dik salaris als basisspeler halen. Het is toch een prima ervaren kracht om achter de hand te hebben? IK vind het in de breedte wel een versterking. Enige wat je je af moet vragen is of je niet liever een jeugdspeler bij de selectie haalt.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is er geen cv in de jeugd die goed genoeg is. Ooijer is gewoon voor de breedte, heeft ervaring, is gratis en speelt tegen een laag salaris. En maar 1 jaar .. Prima oplossing gezien het banksaldo van Ajax :)

Dus weet niet wat josh hier heel slecht/dood en doodziek aan vindt, vind het wel meevallen. Ze zijn juist weer op de goede weg

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat niet om die ene wedstrijd. Al de 4e keer op rij niet gewonnen.:'-( En dan ook nog zo'n speler halen. Daar wordt je niet blij van... En wat ik zou doen als ze volgende week verliezen hoeven we niet over na te denken. Ajax moet dan thuis tegen Vitesse, dus wordt het een makkelijke overwinning.:)

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat zeg je waarschijnlijk al 4 wedstrijden lang. Iedereen zei ook dat PAOK wel even aan de kant werd gezet.. En tegen Vitesse hebben ze het ook al vaker moeilijk gehad (alhoewel dat niet thuis was).

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ooijer óók bij Ajax een riant salaris tegemoet kan zien.

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    riant sowieso, dat krijgt elke speler bij Ajax
    maar ik denk dat het reuze meevalt hoor. Ooijer zal weinig eisen hebben en vind het allang prima om z'n laatste jaartje in Nederland te mogen blijven. Z'n plek kent ie ook wel want hij weet dat hij Alderweireld en Vertonghen niet uit de basis gaat spelen.
    Afsluiten bij de club waar je begon is ook aardig natuurlijk :)

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vitesse thuis is veel makkelijker dan de vorige 4 wedstrijden. En thuis hebben ze het inderdaad de laatste 2 jaar heel makkelijk gehad.(daarvoor weet ik niet meer) Vitesse heeft ook geld te kort, dus veel sterker zullen ze ook niet zijn geworden. Het is wel goed mogelijk dat het weer een ergenis wordt dat Ajax niet met heel veel goals verschil wint.

Vanavond ga ik denk ik naar een documentaire kijken over de laatste 2 weken van het seizoen van Ajax.
    Ik hoop dat het een mooie documentaire is.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-documentaire-te-zien-bij-RTL-7.htm

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    André Ooijer, walgelijk, gadverdamme...

Dat zei helemaal niet 'iedereen'. Wat een gelul weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina