1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ach, ik betaal 65 euro voor een potje op de tweede ring tegen Huelva, niet zeuren. :p
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks smartass.
    Ik vraag het hier even omdat elke website waar maar ook een klein nietig poultje bestaat ze de poule Profcoach noemen en ik geen zin heb alle poules af te zoeken om bij die van xboxworld te komen. Dus heeft er iemand een linkje?
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je klikt even en ziet dat het hoogstwaarschijnlijk de eerste link is, daarnaast had je met logisch nadenken ook wel kunnen bedenken dat het die van het AD is. ;)
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat gewoon naar ad.profcoach.nl, daar schrijf je je in en stel je je team samen, vervolgens klik je op de button 'Subleagues' , en daar meld je je aan voor de subleague 'Xboxworld' met het wachtwoord 'greenmile'
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil me inschrijven, maar ik moet een assistent selecteren, maar ik zie er geen:+
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Damn, 65 euro?!!!!

    April 2009 ging ik naar FCB - Sevilla. Wedstrijd om nooit meer te vergeten serieus! 4-0 werd het :D! Zat toen 3e ring, 61 euro dacht ik. Kaartje heb ik nog steeds en ook het krantje die je bij het stadion kreeg. Doe ik never nooit weg. Maar dan weet je wel zeker dat je een goede wedstrijd voorgeschoteld krijg. Wat wil je nog meer dan Barca? In ieder geval dat heb ik dan. Daarbij altijd al een liefde gehad voor Barca. Heb het gevolgd sinds klein jongetje. Ik was verliefd op die gouden shirts destijds 8). Maar nu eventjes ontopic :+. Kaartjes zijn echt duur in Nederland, ongelooflijk!
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Even in mijn verzameling kaartjes gekeken en tja...

    Ajax - Feyenoord, de duurste wedstrijd van het seizoen. Vak 422, bovenin het vak. 38,50 euro. Opzich wel een ''redelijke'' plek.

    [​IMG]

    Zoek het verschil als Juventus op bezoek komt. Dit is vak 423, maar qua prijs normaliter vergelijkbaar en dit zit dusdanig hoog dat je tegen het dak aan zit.

    [​IMG]

    Het meest stuitende vond ik twee bekerfinales.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Goed, je ziet 15 en 16 euro staan. Mooie prijs, ware het niet dat er een verplichte combi aan vast zat waar je bij beide kaartjes 40 euro bovenop mag tikken.

    Terwijl het ook zo kan (kon):

    [​IMG]

    Omgerekend voor 9 euro naar de Eredivisie...
     
  8. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat het gelijk hooligans zijn als je naar AA Gent - Feyenoord wil als Ajax fan.

    Ik vind het juist wel mooi die vriendschapsbanden tussen clubs.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja is mooi, maar ik denk niet dat er Ajachieden de laatste 2 jaren naar enige wedstrijd van AA Gent zijn geweest :D
    ze kunnen beter voor Feyenoord zijn, zodat Nederland meer punten haalt waardoor we gewoon 2 CL tickets krijgen en Ajax niet steeds die ellendige CL voorrondes hoeft te spelen
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    RIP
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten we 6e worden. We staan nu 10e.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    momentopname :b:
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ze komen daar om een lekker potje voetbal te kijken :emo:
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Jij snapt het dus echt niet :emo:
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een idioten als die joden dat serieus gaan doen. Zullen zeker weten rellen komen dan en dat zal niet goed gaan uitpakken voor Feyenoord.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit seizoen de eerste keer met de Topklasse, wat dus zal betekenen dat er een Jupiler club zal degraderen (Als de nr 1 of 2 van de Topklassefinale wil promoveren). Eindelijk een eerlijk systeem voor de clubs die hogerop willen. Er wordt hier vaak alleen over de erediv. gepraat, maar hoe denken jullie over dit nieuwe project ?
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Van mij mogen ze heel de jupiler league afschaffen. Het voetbal is er echt niet om aan te zien en het niveau wordt er echt niet beter op denk ik. Het enige wat ons misschien zou kunnen redden is samengaan met Belgie en dan een Benelux competitie starten ofzo..
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het schandalig dat het zo lang heeft moeten duren. De Topklasse is een zegen voor het Nederlandse voetbal. Volgens mij zijn wij het enige land ter wereld dat de competitie echt afgesloten had voor de lagere divisies. Daar is nu een eind aan gekomen. Amateurs zullen sterker worden en dat komt alleen maar ten goede van het voetbal in het algemeen en de bekertoernooien. Daarnaast maakt het de Jupiler League spannender omdat er echt degradaties volgen. Plus dat mijn oude amateurcluppie ACV nu favoriet is voor promotie naar de Topklasse:cool:
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, niet samengaan met Belgie! Moeten de spelers en de supporters meer reizen. Het niveau van Belgie is lager dan dat in Nederland. We hebben al super lang van die ''speciale'' wedstrijden die er straks er niet allemaal meer zijn. (zoals Ajax - Feyenoord (al zal Feyenoord denk ik niet degraderen) en de stads/streek derby's) Het belangrijkste is nog wel dat de Nederlandse clubs niet meer zo makkelijk talenten kunnen halen in Belgie.

    Het enige voordeel is dat er waarshijnlijk meer inkomsten komen voor de clubs.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is er zo interessant aan het rechter rijtje nu dan? De Graafschap, Excelsior, VVV?! Dat zijn echt wedstrijden die me echt geen reet boeien. Dan kijk ik liever naar PSV-Standard Luik. En qua reistijd maakt het echt geen drol uit want dan zouden we ook Groningen en Roda eruit moeten gooien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina