1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel!:D
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Baalen voor Ajax en Suljemani dat de verhuur van die jongen niet is doorgegaan.

    Voor Ajax omdat ze nu alsnog met de enorme salarispost van Suljemani zitten. Door zijn verhuur kwam er ruimte in het salarishuis voor El Hamdaoui. Ook Ooier zal niet niks verdienen en ik weet niet hoeveel ruimte er nog zal zijn voor een Mido en de Ridder.

    Voor Suljemani is het ook niet best aangezien die jongen echt toe was aan iets anders dan Ajax. Nu ligt er nog steeds zo'n enorme druk bij die jongen en ik weet niet hoe hij om kan gaan met zo'n tegenslag aangezien hij er echt naar uit keek. Hopelijk zal dit zijn spel niet gaan beïnvloeden maar ik ben bang van wel.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Sulejmani:+
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Dembele dus naar Fullham en Ruiz zeer waarschijnlijk naar Sevilla.:F:
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jammer voor de Eredivisie...
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Shit, Mickey weer terug naar Amsterdam. Hopelijk gaat hij alsnog weg want z'n motivatie zal nu wel nog lager zijn.

    Laten we hopen dat Suarez nog blijft...
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zie Suarez en Affelay ook nog wel vertrekken trouwens.|:-
    Hopen dat Twente een goede vervanger op het oog heeft voor Ruiz en er een aardig zakcentje aan over houd. (15-20 mil?)
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Suárez zie ik niet vertrekken. Te duur en geen topclubs die echt dringend een spits nodig hebben. Bovendien heeft Ajax nog zicht op de CL, dus hij zal niet snel verleid worden door een subtopper ofzo.

    Afellay is volgens mij bij de eerste de beste topclub (of vlak daar onder) uit een van de vier toplanden pleite, maar ik vraag me net als bij Suárez af of hij wel klaar is voor de top. Ik denk dat ook de topclubs zich dat afvragen en voor hem zie ik ook hooguit Valencia, Sevilla, Schalke, Everton en dat soort clubs aankloppen.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax blijft bij de vraagprijs van 30 miljoen en dat gaat geen enkele club betalen voor hem ;)

    als bij Ozil vertrekt bij Werder, is Affelay misschien wel een goede vervanger :)
    Had eigenlijk verwacht dat Dzsudzsak ook wel weg zou gaan, vind ik wel een goede speler eigenlijk
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind Dzsudzsak niet echt heel goed, Toivonen daarintegen ontwikkelt zich wel steeds beter.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Neh, Toivonen doet het elk seizoen goed in het begin om vervolgens te falen. Toen hij bij psv kwam was iedereen lyrisch over hem, daarna toch net niet. 2de seizoen meteen 2 mooie goals tegen VVV en hij was weer geweldig, daarna toch net niet. Nu weer 2 goals en word het weer nét niet.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar nu speelt hij ook op een positie waar hij geschikt voor is, #10. Hij heeft verder altijd in de spits gespeeld en daar heeft hij altijd eigenlijk wel gefaald. Hij werd zelfs afgelopen week tijdens Zweden-Schotland uitgeroepen tot Man of The Match (Nu weet ik niet welke positie hij daar speelde?!). Maar ik denk dat hij toch wel los gaat komen dit seizoen, en hoop ik eigenlijk dat Afellay wordt verkocht anders zie ik dat ten kostte van een basisplaats van Toivonen gaan:x..
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij speeld hij bij zweden ook zon beetje op 10 , achter Ibrahimovic.

    Tegen Heerenveen vond in Toivonen verreweg de beste speler bij PSV, hij was de enige die altijd meteen naar voren draaide wanneer hij de bal kreeg en altijd diepte zocht. Ik vind het veel te vroeg om die jongen nu al af te schrijven omdat hij nog niet 30 keer scoort per jaar. Dat kom vast nog wel
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Morgen gaat het ook eindelijk beginnen in Engeland!
    Can't wait!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook niet!
    Heerlijk weer Sport1 kijken op zaterdagmiddag! :cool:
     
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens de Telegraaf zal Mido alsnog naar Ajax komen.http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/7391656/__Financile_strop_voor_Ajax__.html?p=1,1
    Het zou toch mooi zijn als De Ridder niet naar Ajax komt?! Die jongen heeft het nergens waargemaakt, dat zal hij bij Ajax dit jaar ook niet doen... De Ridder zou er alleen voor zorgen dat betere spelers als hem niet spelen. En trouwens, De Ridder kon Ajax toch helemaal gratis huren?

    Voor het wk had ik gelezen dat de vraagprijs 40 miljoen is.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er in de begin 20 miljoen geboden word en hij wil zelf weg. Dan is ie ook echt weg hoor ;)
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 40 miljoen was de vraagprijs, maar bij 30 miljoen zouden ze erover nadenken :D

    volgens mij staat er een afkoopsom in z'n contract, dus bij 20 miljoen gaat hij nergens heen :9
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vanavond eerste speelronde van de Jupiler League!
    Uit naar AGOVV word lastig (werden vorig seizoen 6de), maar zeker niet onmogelijk.
    Een paar bepalende spelers zijn weg, en ook de trainer is weg. Verder zijn er weinig tot geen bekende namen voor terug gekomen, en lijkt me dan ook dat AGOVV een stapje terug moet zetten.

    Verwachtte basis Fortuna:


    Kan helaas zelf niet gaan kijken omdat ik moet werken..
    Ze beginnen -6 aan de competitie, en wij -2, dus we blijven sowieso voor AGOVV staan na deze speelronde :+
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik weet wel dat Ajax een paar weken terug de Zweedse goalie Kristoffer Nordfeld in de gaten hield, die bij IF Brommapojkarna speelt. De bron was de krant Expressen, die vaak dingen meld over Ajax die echt kloppen.


    En:

    Avdic is een held, van wat ik gezien heb.. Alleen heeft Ajax geen geld om hem te halen zou je zeggen. Ruilen voor Sulejmani? :p
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina