1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alleen naar alle thuiswedstrijden. Niet uitwedstrijden, is me nog net een brug te ver. Uitwedstrijden kijk ik via EredivisieLive, streams doe ik niet meer aan sinds een jaar of 3. Kan ik echt niet tegen dat gehaper(bij mij is dat altijd, draadloze verbinding op zolder he).
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga zo vaak mogelijk naar SC Heerenveen (heb nog steeds geen seizoenskaart :mad: Al kon ik dit jaar wel heel veel kaarten met korting kopen omdat we al zo lang op de wachtlijst staan)

    Net als Shin ga ik ook niet naar uitwedstrijden, wat mij betreft mogen ze uitsupporters afschaffen. In Heerenveen zit t uitvak alleen vol tegen FC Groningen en Ajax. Zelfs als PSV op bezoek komt zoals afgelopen zaterdag is t maar half gevuld

    Wedstrijden van Ajax kijk ik wel altijd op TV
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga thuis altijd naar IJsselmeervogels en uit ongeveer 10 van de 13 en dan naar alle kampioenswedstrijden natuurlijk

    Maar nu wordt het een ander verhaal in de Topklasse :mad: We moeten nu best wel ver af en toe, gelukkig spelen we op de zaterdagmiddag(meestal 14:30) hebben we wel lekker de tijd
     
  4. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Meldt de Telegraaf.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn ze er bij Man city al uit wie ze allemaal gaan lozen?
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga iedere thuis wedstrijd van Fortuna, en uit pak ik er zo'n 10 tot 12 mee per seizoen.
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Feyenoord zit het ook altijd vol hoor..
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ze willen in ieder geval Ireland lozen. Ik snap dat echt niet. Ik vond hem altijd wel een goede middenvelder en jong .... maarja =(
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vorig jaar niet

    moet ik er misschien wel even bij zeggen dat bij heerenveen er ook altijd veel uitsupporters in de gewone vakken zitten
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  10. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een seizoenskaart van ajax dus alle thuiswedstrijden zie ik zowiezo, Uitwedstrijden doe ik ook niet aan heb geen zin om bij allemaal idioten in een bus te zitten en uren te moeten wachten.

    vitesse-ajax en vitesse-psv ben ik wel geweest maar toen zat ik in het vitesse vak.

    Valt me wel op dat psv heel weinig uitsupporters mee heeft, bij vitesse-ajax zat het hele uitvak vol en bij vitesse-psv waren er ongeveer 25 uitsupporters van psv mee.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Wat een seizoen was dat :). Trouwens ik vond het best vreemd dat Sergio best vaak in het filmpje te bewonderen was en Yaya eigenlijk totaal niet! Terwijl Yaya destijds de basisspeler was in dat seizoen. Maar mooi filmpje!
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik probeer zo vaak mogelijk naar thuiswedstrijden van Ajax te gaan. Elke wedstrijd is een behoorlijke aanslag op mijn portemonnee wat betreft vervoer en een kaartje of ik heb simpelweg geen tijd. Daarom heb ik geen seizoenskaart, al ik wil ik die wel halen als ik dichterbij Amsterdam woon. Ga nu zo'n zeven of acht keer per seizoen naar mijn cluppie, waar de Klassieker en de match tegen PSV voor mij verplicht is.

    Uitwedstrijden heb ik niet de juiste clubcard voor.
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze willen in plaats van hem Milner en ik zou de keuze dan wel weten.
    Ireland is ook erg goed hoor maar vind Milner toch beter.
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Elke thuiswedstrijd van NAC zit ik in het stadion. Uitwedstrijden pak ik af en toe mee en dat zijn dan meestal wedstrijden waar geen combi verplicht is of een autocombi.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    (voelt zich aangesproken)

    Dat zal er vast niks mee te maken hebben dat de wedstrijd van een 'grote' club al snel 5x zo duur is als een wedstrijd van een club in de eerste divisie of topklasse.

    Daarnaast moet ik elke zondag middag zelf schitteren op het voetbalveld van ons aller HFC :)
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om een amateurvoetbal topic te openen? Waarin de clubs staan van de gebruikers en natuurlijk prachtige kantine verhalen oid? :p
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wie woont er in Katwijk?
    Ik speel een wedstrijdje tegen Rijnvogels 1 :D.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Dat zou wel relax zijn!
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan zelf voor geen meter mooie, overzichtelijke startposts maken dus mocht iemand interesse hebben en het willen.... ;) ;)

    Zelf voetbal ik bij EVV, keeper, Senioren 1,2 en 3
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kan je eindelijk over Fortuna praten!

    Wait whut?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina