1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld is alleen geen garantie voor succes hoor. Real wist geen prijs te pakken vorig jaar met ik weet niet hoeveel investeringen en Chelsea wacht nog steeds op de eerste Champions League die ze zo graag willen. Ik zie Vitesse echt niet bij de top komen op korte termijn, misschien als er geld in blijft gepompt worden over een periode van 5 jaar maar anders denk ik niet dat we hoeven te vrezen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat niet van de ene dag op de andere, maar over lange termijn wel degelijk. Je noemt zelf een periode van 5 jaar en als meneer onbeperkt monnies blijft pompen, dan zie ik ze wel degelijk in de top van Nederland komen.

    Het image van onze competitie zal geen grote namen aantrekken, dat is momenteel nog wel een probleem.

    edit:/

    Als ik dat zo op VI lees dan mag het voor meneer iig geen probleem zijn om jonge talent volle spelers te halen. Vitesse mag hiermee iig niet klagen :) Congrats aan alle Vitesse supporters hier.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Op zich is het voor de competitie ook niet slecht. Als er daadwerkelijk een kwaliteitsboost in het elftal Vitesse kan worden veroorzaakt (over een langere periode), wordt de concurrentie in de (sub)top heviger. Dan komt de competitie alleen maar meer op dikte.
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn geen spelers waar je kampioen mee kunt worden, alleen Mertens kan een hele grote worden.

    Vitesse is straks waarschijnlijk (veel) beter dan Feyenoord, plus dat ze straks bij Vitesse een (veel) hoger salaris zullen krijgen. Dus als ik hen zou zijn zou ik het echt wel weten!:9

    Ja, inderdaad, daar ben ik wel heel blij mee. Ajax had het met dit elftal van Vitesse al lastig genoeg.:emo:

    Waarom gaat je historie als club zijnde er zo aan?

    Ik hoop zelf echt dat de trend van geldschieters in Nederland doorzet. Kijk maar naar Engeland, daar hebben ze veel geld. En de competitie daar is de beste/één van de beste van de wereld.

    Van mij mag Ajax ook zo snel mogelijk verkocht worden aan een investeerder met heel veel geld en die ook veel geld zal uitgeven!:cool: Maar, daar kan ik op dit moment alleen nog maar van dromen.

    Als er nog goede spelers gepresenteerd gaan worden verwacht ik dat het stadion altijd uitverkocht zal zijn. Ik weet niet wat het grootste succes van Vitesse in de geschiedenis is, maar dit wordt waarschijnlijk toch wel de succesvolste of één van de succesvolste van de geschiedenis van die club.

    Vitesse gefeliciteerd!:b:

    Ik verwacht dat Vitesse dit jaar nog geen kampioen kan worden. Er lopen amper goede spelers rond. En van een team met goede spelers die voor het eerst met elkaar spelen kun je niet verwachten dat het gelijk gaat lopen. Als Ajax dit jaar geen kampioen wordt ben ik echt bang dat ze straks nog veel langer geen kampioen worden, omdat Vitesse dan zo goed is.:{

    Ben wel een beetje bang dat hij straks ook één of meerdere spelers van Ajax gaat kopen, al verwacht ik het niet. Ajax is een veel mooiere club dan Vitesse, maar als Vitesse snel een grote club gaat worden en ze een (heel) hoog salaris krijgen weet je het natuurlijk nooit...

    Ah, zo te zien een goede scheidsrechter.:)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er echt niet aan denken dat er zo'n Arabier Ajax opkoopt.. misschien wat romantisch gedacht maar we zijn groot geworden met de jeugdopleiding en daar moeten we aan vasthouden. Tegen Vitesse ook 9 jeugdspelers in de basis, dat is wat Ajax uniek maakt. Word je overgenomen door zo'n miljardair dan verkoop je je ziel als club en word je een club zonder identiteit die alles wat maar los en vast zit koopt. Zie Man City, dat was eerst een leuke club met een historie. Nu kopen ze maar en kopen ze maar, inmiddels hebben ze 60 spelers ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nah, ik zie dat dit seizoen niet zo snel gebeuren hoor. Er zullen de aankomende twee weken wel wat aardige spelers komen naar Arnhem, maar voor je een bijeen gekocht team een beetje op gang krijgt dan heb je zo een seizoen voor nodig. Ook Chelsea werd in haar eerste seizoen met Abramovich geen kampioen en ook City draait niet op volle toeren. Daar zit tijd in. Dit is geen FIFA, waar je in één klap de sterren van de hemel speelt met dertig nieuwe aankopen.

    Beste seizoen was vierde dacht ik zo'n tien jaar geleden.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou een goed voorbeeld zijn voor het Midden-Oosten conflict


    Arabieren in een jodenclub :+
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat Real en City geen prijzen pakken, ondanks dat ze goede spelers hebben gekocht, komt ook omdat ze gewoon in een hele zware competitie zitten. Al zou je een dreamteam hebben, dan krijg je het nog altijd heel lastig tegen teams als Barcelona, Chelsea, Manchester United etc.

    Als ze Vitesse zo'n spelers koopt, steken ze met kop en schouders boven iedere club in Nederland uit.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je tot een zekere mate gelijk hebt, ze kunnen sowieso de 4e plek wel halen. Maar bij de definitieve top aansluiten, dat is toch wel wat lastiger. Zit nog wel een groot verschil tussen top en de rest van de Eredivisie.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is maar net wat ze voor een spelers aantrekken. Als het daadwerkelijk bij spelers als Fer en Vlaar blijft, zie ik ze niet verder dan plek 5 komen. Maar als er echt flinke miljoenen over de tafel gaan vliegen zie ik ze nog wel ver komen.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei net dat-ie allemaal Oostblok-talentjes wil gaan halen, dan ga je op de korte termijn sowieso weinig bereiken. Die Schouten is trouwens wel echt hilarisch. '16 augustus wordt een nationale feestdag voor alle Vitessenaren' en toen Jordania zei 'Are we talking about our goalkeeper?' meteen 'See, he already says 'OUR' goalkeeper!' En daarna nog 'Maybe he doesn't want to play for the champion'. :lol:
     
  12. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Fer en Vlaar zijn ook wel erg snel genoemd btw, hij had het zelf over Tjechen, Kroaten, oostblokkers iig. Ik geloof ook niet dat Feyenoord hen ook wil verkopen naar een club in de eigen competitie, laat staan wat zij zelf willen.

    Ik zie t nog maar aan wat ze doen, heb er weinig vertrouwen in met die vent..
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    "And if necessary players from other country's"

    Appart en een beetje duister figuur als je 't mij vraagt. Schouten komt nogal over als een kneus met z'n grapjes en opmerkingen :lol:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    We gaan t wel zien, wordt in ieder geval geen saai seizoen voor Vitesse
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat een super persconferentie was dat _O_ Schouten is echt een aap \o/

    Over contractverleningen van Veldhuizen:

    "Ja, als hij niet voor de kampioen wil spelen" _O_ Goud!
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben sowieso erg benieuwd naar de komende twee weken, wie ze weten binnen te halen.
     
  17. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel VoH, die werd nl vorige week al genoemd maar is nu weer vergeten ofzo.
    Landzaat zit ook zonder club, en is voor hun zeker nog waardevol.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de namen die ik hier lees verslaan ze PSV en Ajax nog niet.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Mja FC Twente is het toch ook gelukt in 5 seizoenen met veel beperktere middelen dus onmogelijk is het niet.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar die hebben het op de juiste manier gedaan, consequent beleid, topsport klimaat creeeren in de hele club, slimme aankopen doen, lange termijn bewaken.

    Net als AZ, die hebben 4 jaar hun stinkende best gedaan en goed geinvesteerd om een jaar te kunnen oogsten.

    Daar komt nog bij dat ik Mc Laren en zeker Van Gaal wel wat hoger heb zitten dan Theo Bos.

    Wie gaat de Van Gaal spelen bij Vitesse? Met alleen een Dirk Scheringa kom je er niet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina