1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Of Jari Litmanen :cool:

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mij maanden geleden aangemeld voor alle nieuwsbrieven van de 18 Eredivisie clubs. Ook van Vitesse. Ik kreeg vandaag de link van een 1 op 1 gesprek met slijmbal (naam even kwijt). En toen was de vraag: Heeft u onderzoek gedaan naar het verleden van Meneer Jordania? Ja, we hebben uiteraard op Google gekeken. En na die zin zei hij snel er achterna dat ze het uitgebreid hebben onderzocht. Ik hoop dat het een grap was. Als ik zo de verhalen(geruchten) hoor dan komt er een soort van Maffia gozer aan de macht bij Vitesse.. We zien wel wat er gebeurt, hoop dat het positief uitvalt voor de Vitesse supporters.

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet.

/Mod Post normaal of post niet...

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik wel.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik een beetje.

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er wordt dus nog wel gescout.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Japanner heeft trouwens zijn kuitbeen gebroken. Was een korte stage dus. Wel klote voor hem.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, van wat ik heb gezien vond ik hem niet zo. Beetje een Ronaldo faker. Hoe is het trouwens met die twee Zuid-Afrikaanse talenten? Ik las dat Doeti (?) het wel goed deed.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Milner naar City :mad:

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Overschatte voetballer. Tenminste, heb hem niet heel vaak gezien, maar het wk was dramatisch en wat ik in samenvattingen heb gezien was ook niet heel geweldig.

12. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wat is daar mis mee ? AC Milaan doet dat al jaren met Berlusconi grote criminelen zitten niet achter een deur hoor maar in de politiek en bij grote bedrijven aan top. Misdaad loont lijkt wel

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heerlijk toch, krijgen wij nog wat geld + Ireland, wat echt een hele goeie voetballer is. Ik ben eigenlijk best blij met City zo :D
    Ben blij dat Villa het maximale heeft, gewoon volhouden, die Citizens betalen toch wel :lol:

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe gaat dat wanneer de sjeik City zat is en de club geen geld meer van hem krijgt. Hoe moeten ze dan al die megalonen betalen :9

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    en:

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is best vreemd, Ajax dumpt wat spelers met een totaal salaris van zo'n 10 miljoen en zou je weer 20 miljoen verlies draaien.
    Maar het schijnt dus zo te zijn dat spelers bij Ajax oplopende contracten hebben mbt salaris. Ze promoveren dus bij wijze van spreken elk jaar een salarisschaal hoger 8)

maarja goed dat ze er nu hard mee bezig zijn en werken met korte contracten en minder salaris. Kost je misschien wel een speler als Urby, maarja jammer dan :+

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is goed dat al die contracten aflopen, er lopen heel wat Ajax-onwaardige spelers rond die dan eindelijk op kunnen rotten. En dan geld investeren in de jeugd en het scoutingsbeleid met het zoeken van talenten. En natuurlijk proberen landskampioen te worden, en iig in de CL te spelen.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou, we gaan het zien hoor.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben écht benieuwd wat ze allemaal uit de mouw toveren. Lijkt me tof om gewoon wat subtoppers in NL te zien spelen.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kwam dit filmpje tegen op ajaxf-side.nl

Ik vind hem wel goed.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina