De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Staat ook op gelderlander.nl in hoeverre dat een betrouwbare bron is.. Leuke aankoop, nuttige speler en ook een versterking voor Vitesse zelf. Ben wel benieuwd of ze hem overkopen, of verhuren.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gelderlander.nl is in principe wel betrouwbaar gewoon regionale krant die er niet vaak naast zit met dit soort dingen.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Miljoentje of tien voor Aissati :+

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen al blij zijn als ze geen verlies maken.:+
    Maar Aissati is denk ik zeker een versterking voor Vitesse mocht hij komen.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ik helemaal niet erg, volgens mij verdient Aissati ook niet zuinig.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Hahaha achja onze vak gaat er wel voor zorgen dat we Vak 425 (ik zeg het nu maar :+) gaan overklassen qua sfeer :+!

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat het geen directe verkoop is, maar Ajax heeft zijn eerste voordeel van de overname binnen:)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff dat vind ik toch wel jammer van Aissati hoor. Ik was een groot voorstander van zijn komst destijds en vorig jaar onder Van Basten deed hij het ook een aantal wedstrijden echt heel goed, architect van het middenveld. Heerlijke lobpassjes, steekpassjes, dribbels, alles. Hoogtepunt was Ajax - Marseille. Helaas gebruikte Jol hem verkeerd en kwam hij op een dood spoor terecht. Zul je zien dat-ie nu weer gaat vlammen, dit voelt toch een beetje als gezichtsverlies.

Edit: Kut Wielaert, dit keer niets over zijn salariseisen maar nu had hij weer geen interesse!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    \

Die Wielaert komen we NOOIT meer van af, die heeft al lang besloten lekker te blijven zitten en te cashen

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Win-win voor beide partijen als ze een leuke transfersom, zo'n 2 a 3 miljoen, ophoesten. Hopelijk nog iets van een percentage bij doorverkoop, 10% o.i.d. Belangrijkste is die 1 miljoen minder dat Ajax aan salaris hoeft te betalen. Dat komt mooi uit. Aissati toch best een grootverdiener.

@ Delphi, volgend jaar komen we van hem af haha.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    En terecht toch?
    Jullie wisten wat je in huis haalden, hij kende ze eigen kwaliteiten wel, en nu neemt ie het er lekker van :+

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moet hem ook niet de schuld geven van ons eigen wanbeleid natuurlijk. Hij heeft alle recht om zijn contract uit te dienen.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net zoals wij het recht hebben hem een bosmongool te vinden natuurlijk :cool:

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja tering, wat wordt ik ziek van die speler zeg.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maarja, kun je dan na afloop nog trost naar je carriere kijken
    mensen maken van hun hobby hun werk, en dan zit je liever op de tribune :{

tuurlijk krijgt hij veel salaris en heeft hij lang contract, schuld van Ajax .. maar je wilt toch ook wel plezier hebben als voetballer?

hij heeft nog 1 seizoen contract zie ik op wiki :)

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heeft Wielaert jaren bij NEC gespeeld, de aartsrivaal van Vitesse. Dus opzich valt het wel te begrijpen, dat zou hem natuurlijk niet in dank worden afgenomen.

Die wikipedia van hem is wel hilarisch trouwens:

Ook aan het begin van seizoen 2009/10 stond Wielaert nog in de basis, maar na de uitwedstrijd tegen PSV raakte hij zijn basisplek kwijt aan Toby Alderweireld. Hij kwam vervolgens nog maar sporadisch in actie en was vaak zelfs geen reserve. Hierdoor ontwikkelde hij een diepgegronde rancune tegen Ajax, waardoor hij voor zichzelf besloot zijn contract, ondanks de financiële moeilijkheden bij Ajax, stug uit te dienen. Aanbiedingen in de zomer van 2010 van FC Groningen, AEK Lacarna, NAC Breda en het plotseling vermogend geworden Vitesse mochten niet baten.

Bijnaam Robbie, Ajax-hater, Geldwolf, Winston Bogarde, Donald Duck

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wat zou je doen als je Wielaert was?
    Ik bedoel, hij is in de 30, zo'n profcarrière loopt aan z'n eind en hij is misschien net miljonair (geen idee of die goed gespaard heeft :+). Dan zal ik ook kiezen voor die miljoen(en) zodat je de rest van je leven er warmpjes bij loopt. Scheit aan iedereen (zo zou ik tenminste denken als ik een middelmatige profvoetballer was en een enorm salaris had).
    Lang genoeg gevoetbald.

Net zoals Bogarde haha, lekker anoniem bij chelsea op de tribune miljoenjes pakken. Heerlijk toch:9

Zie ook net dat Edgar Davids naar Crystal Palace gaat. WTF, zit net een stuk te lezen in VI dat ie 100% voorgoed is gestopt8).

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wtf toen ik net keek stonden die laatste 2 er nog niet bij 8)8)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nu staan dit als zijn bijnamen op Wikipedia:

Robbie, Ajax-hater, Geldwolf, Winston Bogarde, Dagobert Duck, Te-groot-voor-een -Servet-Te-klein-voor-een-tafelkleed, Maat Tig

Raap me op _O_

Geboorteplaats Gaylord, Nederland
    Gewicht 700 kg

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    golddigger staat er ook bij:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina