1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mido wordt waarschijnlijk spoedig gepresenteerd.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gok het wel.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ajax is nog altijd een grote naam in het voetbalwereldje, dus ze zullen in ieder geval niet in pot 4 zitten ;). Helaas waren de laatste jaren niet zo succesvol voor Ajax dus ik denk dat ze dan in pot 3 terecht komen als ze het halen. AZ zat vorig jaar toch wel pot 2? Trouwens wanneer was het de laatste keer dat er 2 Ned. clubs in de CL zaten?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit vind ik wel triest:

Zeker géén of geen goed overleg geweest tussen beide clubs?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer voor Vitesse, maar aan de andere kant. Nu kunnen ze Casillas halen ofzo!

6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindstanden Zaterdag Topklasse

SC Genemuiden - Flevo Boys 4-0

1-0 Martijn Jansen

2-0 Anne van der Kolk

3-0 Arjen Netjes

4-0 Patrick Lip

Katwijk - HHC Hardenberg 2-1

0-1 Lars Offringa

1-1 Bob Koning

2-1 Marcel Huisman

Excelsior'31 - Rijnsburgse Boys 2-2

0-1 Jeffrey Winter

1-1 Amanuel Isa

2-1 Kevin Aman

2-2 Danny van der Vijver

Barendrecht - ARC 0-0

Harkemase Boys - IJsselmeervogels 3-1 :mad::mad::mad:

15.00 uur

Spakenburg - Lisse 4-1

Sparta Nijkerk - HSV Hoek 0-0

Apeldoorn - Capelle 0-0

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Van die Gyliano van Velzen keek ik net filmpje op youtube. Toch leuk dat ik hem zag voetballen op twee hoofdvelden waar ik zelf ook heb gevoetbald, namelijk GVVV en JSV Nieuwegein. Bij GVVV heb ik zelf ook overigens gevoetbald. Maar dat terzijde, vond het wel grappig dat ie daar heeft gespeeld met zijn amateurclub.

Jammer dat die jonge talenten altijd zo vroeg al vertrekken. Ik snap die jongens eigenlijk niet.

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het eerste van GVVV ?

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Nee dat niet :+. Tot Selectie C1/C2 ;). Inmiddels ben ik gestopt met voetballen na dit seizoen, maar misschien dat ik er volgend seizoen wel weer op ga. Voetbal zit gewoon in mijn bloed :9.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    GEWELDIG NIEUWS:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! _0/_0/_0/

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoeveel salaris zal ajax dan betalen?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is nog niet bekend, ik hoop iig een deel. Denk niet dat ze geld genoeg hebben om zijn salaris volledig over te nemen.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat weet ik wel zeker, maar alles is meegenomen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, kan nog kaartjes bestellen voor Ajax - Kiev. Ik denk het beste vak is 111, bij de corner vlag alleen kost die 42,50. De rest is allemaal net niet in het midden + boven aan. Even denken wat ik zal doen. Lijkt me wel prachtig om bij die wedstrijd te zijn.

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Je hebt nu ook kaartjes beschikbaar waar je geen volledig zicht bij hebt. Maar volgens mij zal dat ook wel meevallen denken jullie niet? Gelukkig heb ik een kaartje voor 25 euro vind ik genoeg eigenlijk!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooi, hopelijk een goede hoeveelheid centjes erbij. Alle overbodige Ajax spelers de deur uit, eindelijk gebeurt het zo'n beetje. Nu Aisatti & Sno nog.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik las ergens dat Ajax maar 200.000 eu krijgt en 25% bij doorverkoop. Geen vetpot. Geen idee of het waar is though.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    medio 2011 is ook nog maar een jaartje dus dan lijkt me die 25% bij doorverkoop wel een aardige deal.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Triest hoor dat dat zo moet gaan. 'Ja me ouders hebben zómaar een nieuw huis Engeland! En ik moet mee.'. :emo:

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gebeurt wel vaker, vader krijgt gewoon een goede baan aangeboden door Man U die die in Nederland ook had, maar dan in Engeland. En huis ed. wordt gewoon betaald.. Tsja, vind t ook triest maar zo worden denk ik bijna alle talenten gehaald..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina