1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens dat talenten vaker op smerige wijze worden gehaald. Maarja zolang niemand een klacht indient blijven ze ermee doorgaan net zolang totdat iemand zijn bek optrekt en er een onderzoek wordt ingesteld. Daarom vindt ik het wel leuk dat die Romelu Lukaku eerst zijn opleiding afmaakt en dan pas kijkt naar mogelijke transfer. En dat terwijl de grote clubs hem natuurlijk het liefste bij hun club zien spelen.

Btw in de andere voetbaldraad is een discussie gaande over talenten.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag zou Merab toch een aantal nieuwe spelers presenteren?

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt 2 volgens mij ben benieuwd wat er komt!!

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt gesproken over Chelsea-talenten Rajkovic, Matic/Mellis+ Aissati van Ajax.

Iemand opgevallen hoe spraakzaam Merab is? Je zou verwachten daar komt geen woord uit, maar Joep Schreuder wist soms niet wat hem overkwam als Merab Matic o.a. noemde :D.

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat van die chelsea talenten klopt volgens mij wel omdat ze daar nu met die home groun regel zitten. Daardoor komen veel talenten op de tribune te zitten.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    En daarom kopen ze Vitesse, zodat ze die talenten niet op de tribune hoeven te zetten, maar lekker in onze Mickey Mouse competitie laten voetballen ;).

7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je helemaal gelijk in wel leuk opzich wordt het voetbal miss nog beter van ook!!

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kampioen worden gaat daar niet mee lukken. Aissati komt trouwens ook van Lemic, die Servische sneaky zaakwaarnemer, die vent blijft ook maar in Nederland he. Komen we nooit meer van af.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :{

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde Jol dit met 'best goede spelers'? Lachwekkend.

11. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    kampioen zullen ze idd niet worden maar we zullen eerst maar is zien waar die gozer mee komt. Vitesse wordt gewoon het speeltje van de rijke lui!!

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het zelf niet meer gebeuren eigenlijk. Weet ook niet wat eigenlijk beter is voor Ajax. Als hij blijft ontvangt PSV geen geld voor hem en zal het eventueel missen van de titel een grote klap zijn voor PSV. Gaat hij nog weg dan heeft PSV in ieder geval nog financiele zekerheid voor als ze het niet halen, maar worden ze er kwalitatief wel minder op.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar als hij nu niet weggaat dan loopt zn contract toch volgens jaar af? Dan wandelt hij transfervrij de deur uit

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt dus daarom denk ik dat ze hem gaan verkopen en miss nog een vervanger proberen te halen. Hopen voor ze dat Tiovonen blijft

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Tja blijft lastig. Liever heb ik hem nog een jaar erbij dus zou het fijn zijn als er geen transfer meer komt. Van de andere kant zou het zonde zijn als ie over een jaar voor niks de deur uit wandelt.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Verhoek is niets voor Ajax, weg met die jongen.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    \

Als het waar is: Mooi, hebben we een pinchhitter en een degelijke spits binnen voor niet veel geld.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Telegraaf meldde het al 3 weken geleden. Ik wil nou wel eens wat officieels zien.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij moest eerst nog een werkvergunning enzo krijgen .. anders kon hij niks tekenen dacht ik :)
    ff wachten op het persbericht van Ajax NV op de beurs ;)

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Pantelic moest dat ook, maar hij had al wel getekend. Twee weken later mocht hij pas spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina