1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwa had het verband Alkmaar --> AZ niet eens gelegd.
    Zal wel komen omdat Alkmaar voorheen nog overheersend Ajax supporters had.

    mag ik ook even genieten :D
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op wat?
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een aangeboren antipathie tegen Vitesse. Mijn ouders waren hartstochtelijk FC Wageningen-supporter namelijk:)

    Leuk clublied hadden ze ook:+

     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat let je dan? Ban hem gewoon }:] Kan jou het schelen... Gewoon doen..
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat een kansloos gedoe hier weer van iedereen :F:
    dat jullie uberhaupt gaan discussieren over een club die 14e staat in Nederland
    hopelijk kopen ze Aissati en huren ze Sulejmani, dan ben ik tevreden :thumbs:
    ohja en als ze boven Nec en Graafschap eindigen ook :)

    hier nog een leuk filmpje over een grensrechter die een keiharde schwalbe maakt: http://www.dumpert.nl/mediabase/1085671/801493e5/lijnrechter_maakt_schwalbe.html
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ze hebben vorig jaar al een poging gedaan om de adelaar van de Go Ahead Eagles te "lenen".
    Dat is echter toen mislukt, wellicht kunnen ze er nu goed voor in de buidel tasten.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Van wat? 8)
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach of Vitesse nou voor degradatie vecht of ze eens een subtopper voor een jaartje worden o.l.v. Merab, dan ben ik als voetbalfan toch blij dat Merab even wat geld erin pompt.

    En een Chelseafiliaal mag van mij er zo komen, Excelsior is namelijk ook een kraamkamer van Feyenoord en met een beetje geluk kunnen we van het voetbal genieten van wat Chelsea-talenten.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Echt als deze vent een ban krijg ben ik opgelucht zeg. Wat een wartaal spreekt dit ventje uit niet normaal. Jaloers?? Waarom zouden wij jaloers moeten zijn op Vitesse zeg. Hartstikke fijn met je Jordania zus en Jordania zo, van mij mag Vitesse naar klote gaan dan denk je wel anders over de leden die in dit topic posten. Die vent is gewoon niet te vertrouwen! Kijk naar zijn verleden alleen al. En daarbij Vitesse wordt geen kampioen, geloof mij maar. Alleen al hoe die Jord. sprak in zijn persconference: Everything is possible :emo:.. omg
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Echt niet! NEC nummer 1 van Gelderland!:cool:
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    dude maak je druk om een digitaal forum :{

    Zonder Jordania was Vitesse toch naar de klote dusja.. dat maakt ons dan niet zoveel uit :):
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, liever je ziel verkopen aan de duivel dan op eigen pootjes weer terugkrabbelen. En er dan nog mee gaan lopen patsen ook :emo:

    Grote jongen.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziel verkopen aan de duivel. Zie het meer als een reddende engel.

    Maar je mag alles ook negatief zien hoor grote jongen.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ach, Hij stemt ook links, verzorgingsstaat ftw he..:x
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeggie?
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten niet zo bekrompen doen nu er ineens een club gekocht word, in het buitenland gebeurt dit al jaren, nu is de tijd aangebroken in Nederland om dat er diverse clubs in financiele nood zitten. Over een paar jaar weten we niet anders. We moeten nu in één keer niet erop vertrouwen dat de grote clubs dat niet te wachten staat hoor. Mismanagement is aan de orde van de dag, sponsorinkomsten worden vele stukken minder en de grote Champions league bonussen vliegen al jaren aan onze neus voorbij. Omdat Vitesse als eerste een grote investeerder binnenhaald heeft de club het bij vele niet-Vitessenaren (schrijf ik dat zo goed Aernhem?) gedaan, sommige durven zelfs te beweren dat ze hun ziel verkopen. Geloof me, iedereen zou deze ziel verkopen als je kan kiezen tussen faillisement of een mooie doorstart. Zometeen komt de top 3 aan de beurt jongens, nog een paar jaar. En dan hopen dat die bekrompenheid over is. Tot die tijd hoop ik te genieten van het positieve wat een investeerder met zich meebrengt, nl dat de competitie een stuk aantrekkelijker word. Ik ben niet voor Vitesse, maar hoop van harte dat het een succes word. En voor Aernhem hoop ik dat hij zo trots kan blijven op zijn club, want uiteindelijk is dat de kern van het supporter zijn. Daar is dus niets mis mee, trots zijn is mooi, en datb heeft iets aandoenlijks, jammer dat dat in Nederland vaak verward word met iritant gedrag. Iritant gedrag is als een suporter zijn club ten schande maakt. Dat doen de supporters van Vitessen aangaande deze zaak niet.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst die persconferentie nog eens terug gezien van Jordania. Viel me eigenlijk op hoe gegant het allemaal was. Het was echt om te huilen zo slecht. Die Maasbert Schouten (die naast Jordania zat) vond het allemaal zo geweldig dat Jordania Vitesse gaat runnen. WTF G, alsof die man ook maar enig gevoel heeft bij Vitesse, wat haal je je op de hals.

    Vitesse was al het lachertje van Nederland (of één van de), nu al helemaal(tenzij ze echt kampioen worden natuurlijk). Maar daar geloof ik totaal niet in. Prachtig ook dat de aanwezig journalisten Jordania en co gewoon recht in het gezicht uitlachten:lol:.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    _O_
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gast, behalve dat er wat lacherig over Vitesse wordt gedaan heeft volgens mij niemand hier nu iets tegen Vitesse. Alleen Aernhem wordt verbaal flink bekogeld, en daar vraagt ie zelf om omdat ie constant loopt te trollen. Lachen toch? Aernhem zit zichzelf waarschijnlijk ook te bescheuren.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Hahaha dat vond ik ook zo grappig. Die vent links praat ook echt zonder verstand. Hij praat echt alsof hij niets van voetbal af weet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina