1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eeeeeeen het verneuken van de Eredivisie is begonnen.

    It's all about the money.

    Dat de KNVB dit goedgekeurd heeft is al erg zat. Leukste is wel dat als die vent weg is bij Vite$$e ze waarschijnlijk dik in de schulden komen en failliet verklaard worden :+
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Kijk maar uit met die reactie Rampage, zometeen vertelt hij jou ook nog dat je jaloers bent :emo:
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het zeker hopelijk gaat het niet zover als in Engeland. Zou zonde zijn van het voetbal.

    en het moddergooien is begonnen http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117145
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij heeft liever dat iemand met geld gaat strooien, dan dat zijn ploeg eens gaat werken voor resultaat en daar geld mee verdient.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zal mij echt aan me reet roesten. Met NAC gaat het bagger slecht. Schulden, trainer die opstopt bij het minste of geringste gezeik EN als enigste Eredivisie Club beginnen met -1 punt. Ach, dat KeSSler NAC niet mag is nu onderhand wel duidelijk.

    Ik vind het voor Vite$$e alleen gezichtsverlies. Assaiti komt nu, waarschijnlijk Sulejmani ook nog ... en dan? Wat gebeurt er dan met de spelers die er vanaf het begin bij waren? Stank voor dank ...


    Ik vind het alles behalve moddergooien hoor. Hij heeft gewoon gelijk. Mourinho is ook vanaf 0 begonnen en heeft genoeg bereikt. Benitéz hoeft alleen Mourinho zijn werk maar te onderhouden, thats it.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Officieel:

     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben er niet rouwig om. Er is een aardige kans dat deze man de club helemaal uitwoont om er zelf winst uit te halen. Alleen niet te hopen dat mijn zuurverdiende centjes dan weer door die slimme mensen van gemeente Arnhem die kant op worden geschoven.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Die linker is me toch een mongol. Zag hem laatst voor het eerst toen ze de eerste persconferentie, kanonnen wat een autist.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Mooie actie8)
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha geniaal.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Pff de spanning begint groter en groter te worden voor vanavond! Wie gaan er vanavond nog meer naar Ajax - Kiev? Aan de ene kant denk ik hadden ze het nou maar in Kiev afgemaakt, maar aan de andere kant is het een match waar je naartoe leeft!
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu wordt Mylevski wel opgesteld. Had dan even wat langer interesse getoond, Liverpool!:{
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hier ook al spanning. Heb er zin in. Goed gevoel over, maar dat is meestal een slecht voorteken :emo:
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Eergisteren nog gekeken naar kaartjes voor vanavond, maar was al uitverkocht. Had ik maar eerder moeten bedenken dat ik er heen wilde. :):
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik wilde ook weer eens gaan met wat vrienden, maar dat bedachten we ons veel te laat. Ach, voor de tv met z'n allen is ook meer dan prima. Als ze maar winnen!
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Na die schandalige vertoning, waar in de media helemaal niets over werd gezegd, van vorige week zijn ze gewoon verplicht om te winnen. Als ze eruit vliegen ligt het echt niet aan de wedstrijd van vanavond, maar aan het feit dat ze vorige week tegen 10 man die overwinning niet in de wacht sleepten.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die spatie tussen "Hé Crimineel" is volgens mij wel een lekker wijf :)\o/
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Een lekker wijf? Je ziet er nauwelijks. Mag ik dit tegen je zeggen, of ben ik anders jaloers op je goede ogen :emo:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Leuk om te weten dat een Vitesse fan de spandoeken tegen zijn club zo grondig analyseert dat het opvalt :lol:
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ik bij die wedstrijd ben geweest...
    Vond de actie niet zo boeiend dusja dan gaat de focus ergens anders naar uit ben immers een man he. :x

    EDIT; terug naar voetbal..
    Lees dingen als ziel verkopen aan de duivel etc.
    Als je op randje afgrond staat en je wordt gered en kan daarmee spelers aantrekken die je voorheen nooit aan had kunnen trekken dan is IEDEREEN blij. En als je liever je club kapot ziet gaan dan een mooie, nieuwe, avontuurlijke doorstart dan is er imo iets fout. Ben wel benieuwd hoe er gereageerd wordt want neem van mij maar aan wij zijn heusss niet de enige die overgenomen worden de komende jaren.
    Ach als je voor nek oid bent en je club gaat financieel ten onder en bestaat niet meer.. kan je iig trots zeggen "we hebben onze ziel niet aan de duivel verkocht" :+.. zullen wij wel aan denken als we gewoon elke week nog naar 't voetbal kunnen gaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina