1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Kijk uit!! Zometeen ben je nog jaloers :+..
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je zit er echt mee dat wij nu geld zat hebben en spelers van chelsea huren en spelers aantrekken waarvan we voorheen alleen konden dromen? :):
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja met jeugdige flopspelers van Chelsea en Ajax word je echt kampioen!
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maakt iedereen zich dan zo druk? Al dat gebash hier.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nounou dat kampioenschap wordt wel heel letterlijk genomen he. Volgens mij had hij het trouwens over 3 jaar. Elke 10e plek of lager zou graag versterking zien in de vorm van Raijkovic, Matic, Aissatti.. en evt. Delac, Mellis en nog 2/3 anderen.

    Omdat velen van te voren al een hekel aan Vitesse hadden, meer in mij in persoon, omdat ik totaal niets met Ajax heb (zie ze ook graag verliezen vanavond) en dat kunnen ze niet hebben.
    Daarnaast komen de anderen nogal wat jaloers over, doen lacherig over jordania en Vitesse... gunnen Vitesse geen succes en hebben het over "ziel verkopen aan de duivel". Tsja als je daar tegenin gaat ben je natuurlijk niet geliefd.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Qft, en net alsof Vitesse nu 'geld zat' heeft. :F:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aissati en Sulejmani zijn flopspelers geworden bij Ajax omdat ze niet gebruikt werden. Zijn stuk voor stuk topspelers.
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik gun Vitesse alle geluk van de wereld. Maar die Jordania is niet goed voor hun. Ik hoop voor de supporters (niet voor Aernhem) dat het lukt. Maar met derderangs jeugspelers en een flop van PSV en Ajax word je echt geen kampioen. Hij was in 98' ook een keer weggestuurd bij Mechelen nadat ze er achter kwamen dat hij geld witwastte via Mechelen. De tijd zal het leren.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Precies, de tijd zal het leren.

    Maar om nu te zeggen dat het "flops" zijn van Chelsea, PSV en Ajax is ook weer een beetje TE. Spelers zoals Ai-zat-ie? en Sulejmani kregen de kans niet bij Ajax om zichzelf te bewijzen. Wat dat betreft doet Jol dat goed, never change a winning formula.
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    anders ga je even bij elke speler die er wordt gehaald bedenken of ze daarmee wel kampioen kunnen worden :F::F:

    met de huidige selectie van Vitesse degradeer je bijna, dus dan kun je maar beter zo snel mogelijk wat talenten huren. Als Aisatti fit en in vorm is hoort hij gewoon bij 90% van de eredivisieclubs in de basis.
    Al eindigt Vitesse over 3 jaar in de top5 vind ik dat ze het al goed hebben gedaan, kampioen worden is grootspraak/droom. Dezelfde droom wanneer Ajax zegt dat ze elk jaar Champions League horen te spelen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Gezien het budget en het budget van andere CL clubs is dat toch helemaal niet zo vergezocht?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt .. maar weten we al iets over het nieuwe budget van Vitesse de komende 3 jaar? Al kunnen ze elk jaar voor 30-40 miljoen spelers halen is de gedachte om kampioen te worden ook niet heel gek. Al willen ze alleen spelers huren en krijgen ze 10 miljoen extra is het natuurlijk gewoon grootspraak. Maarja het is allemaal nog afwachten :)
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan een Chelsea-talent van 18/19 jaar een flopspeler zijn? HIJ heeft de KANS niet eens gehad om zich te bewijzen en een speler die door de kampioen van Engeland is opgepakt, lijkt me toch zeker wat te kunnen en daarom is Vitesse een uitstekende keuze voor dit soort spelers.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Voor die spelers een goede keuze, voor Vitesse weinig nuttigs vrees ik.
    We zullen zien!
    Mogen ze zondag al meedoen? :eek:
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat verwachten jullie dan? Dat Vitesse Gerrard, Drogba, Silva enz. haalt? En dat Vitesse dit seizoen nog kampioen wordt? Als Merab blijft, zal dat nog jaren duren.

    Je moet wel realistisch blijven, kijk maar naar Chelsea. Daar duurde het ook een tijd voor dat de peperdure aankopen zich gingen vertalen in grote prijzen.

    En Merab of Abramovich zullen er dan veel meer geld in moeten pompen bij Vitesse.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    He, wij zijn niet degene die hoge verwachtingen creeƫren?!
    Als Vitesse zegt dat ze binnen 3 jaar kampioen willen zijn, dan reageer ik daar alleen op.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij word nu verhuurd aan Vitesse. Wanneer ze nog niet rijp zijn, dus zijn ze nu een flop. Over 5 jaar kunnen ze wereldtoppers zijn, maar wat heeft Vitesse daaraan?
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is je goed recht, alleen heb ik clown Schouten dit alleen horen schreeuwen. De man die zo blij als een kind was, zijn geld wat hij normaal niet meer terug zou zien, alsnog binnen te halen.

    Merab heb ik hier niet over gehoord. Alleen dat er nieuwe spelers moesten worden gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Kijk maar naar Lukaku, die is zeker nog niet rijp, alleen een supertalent. Een talent is een talent, en kan dus wat extra brengen. Al helemaal bij Vitesse en in vergelijking met het huidige elftal.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina