1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Iig mooi dat Ajax begint met de uitwedstrijd tegen Real.:) Die wedstrijd wordt normaal gesproken toch wel verloren, met of zonder Vertonghen en Suarez.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hoppa!
    Wel een contract op amateur basis volgens mij.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is wel nice hoor, ga je nog veel plezier van beleven!

    Congratz!
     
  4. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En een rekening bij de Burger King, McDonald's en noem maar op.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zolang hij er 30+ per seizoen in schiet, zullen de Eagles daar niet zo'n moeite mee hebben.:+
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dan wil z'n BigMac nog wel op de fiets door de regen gaan halen. :+

    Hij is voorlopig wel gehaald als tweede spits, na van der Biezen.
    Dit omdat van der Zwan, normaal tweede spits, sukkelt met zijn enkel en er dus geen back-up is.
    Maar er zijn zeer zeker slechtere vervangers denkbaar. :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als Liverpool er ook nog bij was had je de de 4 clubs die het vaakst de Europa Cup 1/CL hebben gewonnen bij elkaar. :9

    Bayern gedeelt op de 5e plaats met 4x CL winst met Ajax, i know. ;)


    Maar dit is echt een heerlijke poule. AC Milan en AJ Auxerre kun je thuis pakken en dan maar hopen dat je uit tegen 1 van die clubs er nog een gelijkspel/overwinning uit kan slepen.
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal voor Twente en Ajax gewoon beiden knokken worden voor de 3e plek, meer gaat er niet inzitten ben ik bang.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Twente zie ik zeker wel kans maken op 2/3e plek. Werder Bremen hebben ze vorig jaar al laten zien dat ze daar van kunnen winnen (thuis dan;)) en Tottenham is ook verrast tegen Young Boys. Kans is er altijd! Denk dat Ajax wel moet knokken voor 3e plek, Twente moet toch wel lukken.
     
  10. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe duur een kaartje is voor een CL finale?
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat Twente voor de 3e plek moet gaan strijden. Tottenham is toch wel degelijk een betere club als Twente en Internazionale zeker. Werder Bremen hebben ze kans tegen, maar zal ook niet makkelijk worden.

    Ajax heeft echt flinke geluk met het treffen van AC Milan, in mijn ogen de zwakste ploeg met Lyon van de 1e pot. Real Madrid is gewoon relax 8), nu al zin in. En Auxerre is denk ik wel de beste van pot 4, dusja.. ook niet echt gelukkig.

    Wel grappig dat Twente en Ajax allebei pittige groepen hebben en dat er dan ook zo'n schijtpoule als B tussen zit. En Barça heeft het net als Arsenal weer best makkelijk, hebben hun écht vaak .. :eek:

    Groep B:
    1. Olympique Lyon
    2. SL Benfica
    3. FC Schalke 04
    4. Hapoel Tel Aviv

    Groep D:
    1. FC Barcelona
    2. Panathinaikos
    3. FC Kopenhagen
    4. FC Rubin Kazan

    Groep H:
    1. Arsenal FC
    2. FC Shakhtar Donetsk
    3. SC Braga
    4. Partizan Belgrado
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Njah Barca vorig jaar...
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, vorig jaar was de poule van Barca met Inter/Kiev en Rubin Kazan gewoon erg zwaar.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bayern heeft anders ook een makkelijke poule zeg!
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alleen AS Roma.. Rest is makkelijk ja.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Najah :+ volgens mij ben ik hier echt de enige die Ajax zeker kans geeft op de volgende ronde CL. Tuurlijk het wordt pittig met name tegen Madrid. Maar AC Milan is imo niet meer zo goed als voorheen en Auxerre ken ik eerlijk gezegd niet heel erg goed. Maar ik denk dat Ajax die ook wel moet kunnen hebben. Sowieso gebeuren in de Arena altijd wel gekke uitslagen in het voordeel voor Ajax. Ik heb er in ieder geval zin in en hoop.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    AC Milan is niet meer zo goed als voorheen, maar denk ik nog altijd beter als Ajax. We zullen het wel zien he :+
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Tuurlijk, AC Milan moet je zeker niet onderschatten. Vorig jaar deden ze het ook uitstekend 2 maal tegen Madrid. Madrid stond versteld, want ze werden zelfs in Berna verslagen dacht ik. Maar het blijkt toch wel vaak dat Ajax veel beter presteert tegen de grotere ploegen dan tegen de kleinere.

    Wel mooi dat er al een groot deel van de Turkse ploegen eruit liggen. Goed voor het Nederlands voetbal.
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is ook niet meer zo goed als voorheen
    laatste 4 voorronde championsleague wedstrijden 1x winst 3x gelijk
    en dat waren toch wel een stuk mindere tegenstanders dan AcMilan, Milan is geen potentieel championsleague finalist, maar het blijft wel milan

    maar een kans blijft er altijd, Barcelona pakte vorig jaar ook maar 1 punt tegen Rubin en volgens mij hadden Milan en Real ook moeite met die Zwitsers ofzo?

    Real uit eerste wedstrijd, zonder Vertonghen en Suarez :) Komt goed uit, daar hoef je niet nodig te winnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina