1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Precies, gekke Suk erin en die scoort misschien wel een goaltje of Ooijer :+!
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel zuur, met Suárez en Vertonghen zou je nog kans maken op een klein verlies/gelijk spel. Zonder hen kan je maar beter voor het kleine verlies voetballen hehe. Twee belangrijke spelers.

    Maarja. Trouwens wel grappig dat alle UEFA Club Footballer Of The Year awards naar Internazionale spelers zijn gegaan. Ik snap Júlio César, Maicon en Sneijder. Maar Milito vond ik niet 'meesterlijk', alleen in de finale was hij goddelijk. Toch leuk. :p

    Die gaat Vertonghen vervangen zeker? Wel een extreem ervaren speler en speelde erg goed tegen Brazilië, Luis Fabiano niet of amper gezien omdat Ooijer hem zo zat te kloten. Jammer dat hij het PSV minder deed. Gun het hem wel, ookal is hij naar Ajax gegaan (rare zet..?).
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Inmiddels begrijp ik het wel met die Awards en neem ik ze ook steeds minder serieus. Als Barcelona de CL had gewonnen waren het waarschijnlijk allemaal FCB spelers geweest. Julio Cesar en Maicon ben ik het volkomen mee eens. Sneijder en vooral Milito, no way. Maarja wat heb ik er te zeggen :+..
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    EN NU IS HET GENOEG!

    En daarom gaan we hier verder:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina