1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Denk dat ze vooral blij zijn dat zijn drukkende salaris is verdwenen. 12 miljoen per jaar voor een bankzitter is natuurlijk volslagen belachelijk, zeker aangezien hij nog een contract had voor 3 of 4 jaar. Die post vervalt nu, plus dat ze er nog 24 miljoen voor terugkrijgen. Veel meer valt er niet uit te beuren denk ik bij het geldloze Milan, helemaal niet omdat hij en Raiola meester zijn in het keet schoppen om je onmogelijk te maken. Ach ja, daar is het een zingaro voor, en dat zal hij altijd blijven. Een geboren broodvoetballer. Als hij een wereldseizoen draait en Mourinho hem volgend jaar bij Madrid wil hebben zie ik hem zo weer terug vliegen naar Spanje :lol:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou me inderdaad helemaal niks verbazen als hij volgend jaar nar Real zou gaan. Verder vind ik het wel jammer dat Ibra naar Milan gaat, toch nadelig voor Ajax in de CL.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gewoon Ooijer er op en flink op die achillespezen schoppen }:] Zodra hij hem goed heeft geraakt en geel heeft gehaald zet je Toby er weer in. Ajax blij, Interfans blij :thumbs:

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En jij dus al helemaal dolgelukkig:+.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zit ik rustig Studio Sport te kijken, FC Twente - FC Utrecht.
    Zie ik opeens die Ruiz aan de bal, ik dacht dat die kerel allang weg was joh. 8)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sevilla had (of heeft) interesse maar volgens mij heeft Twente laten weten dat hij nu sowieso niet meer zal vertrekken

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol zie net dat Vitesse met 4-0 eraf is gegaan. :D

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ah oké, dacht dat allemaal al rond was. :)
    Toch heeft FC Twente ook dit jaar weer een meer dan redelijke selectie.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou toch prachtig zijn al blijft hij volgend seizoen ook. Hopen mag altijd. :)
    Zal wel afhangen van zijn prestaties in de CL denk ik.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Precies. Draak van een vent die Zlatan. Bij Ajax deed hij er destijds ook al alles aan om een transfer te forceren. Misschien dat hij daarom die Raiola in de buurt houdt, they are cut from the same cloth. En liep Zlatan een dag geleden nog te mekkeren dat hij zo weinig sprak met Pep, reageert Pep op deze manier.

Wat een baas. _O_

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Matige speler met een rot mentaliteit en smerige overtredingen. Nee dank je.

Geef aub de jeugd een kans.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook niet wat ik moet vinden van de transfergeruchten omtrent Hadouir en Ajax. Is dat nou de speler die Ajax versterkt? Ik betwijfel het.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De ontketende Ola Toivonen vertolkt vandaag de hoofdrol in het transferdagboek. De Zweed weet zich volgens Sky Sports in de belangstelling van Real Madrid. De Spaanse topclub zou Toivonen maar al te graag aan de reeds uitpuilende selectie toevoegen.

Volgens het Engelse medium zag Madrid eerder deze maand al een bod op de speler afgewezen door PSV. Inmiddels heeft de club van trainer José Mourinho in Brabant geïnformeerd naar de vraagprijs. De Koninklijke verkeren in goed gezelschap: Liverpool en Manchester United maakten al in een eerder stadium de interesse kenbaar.

Toivonen liet afgelopen zondag overigens verstek gaan bij PSV, dat gelijkspeelde tegen ADO Den Haag. De Zweed zou geveld zijn door een griepje, maar zijn ontbreken voedt natuurlijk de geruchten...

===
    8)8)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Liverpool snap ik nog wel maar wat moet Madrid nou met hem?

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Madrid koopt alle aanvallende middenvelders op :)

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moeten ze in ieder geval met meer dan 13.5 miljoen komen :p. Ik hoop natuurlijk dat hij niet gaat, want hij is erg belangrijk voor het team. Maar toch, zo'n flinke 15 miljoen zou niet slecht zijn. Ookal komt hij daar totaal niet aan spelen toe 8)

En @ Hadouir.. Wat een klote voetballer vind ik dat zeg. Heeft soms goede wedstrijd, maar wat een lompe overtredingen heeft hij al gemaakt zeg in zijn carrière..

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Toivonen is echt geschikt voor de EPL, daar kan hij zo in het team worden gezet. In Spanje is dat een ander verhaal.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo dat dan :)? Sorry, maar snap niet echt waarom.

Toivonen is sterk, kopsterk en heeft een goed schot. Hij heeft ook een goed overzicht en zijn paasjes zijn meestal erg sterk en snel gegeven. Maar, hij geeft ook heel snel op. Als hij de bal verliest loopt hij er gewoon maar een beetje achteraan. Hij is niet heel snel, maar ook niet langzaam, gewoon normaal eigenlijk.

Voor EPL moet je toch zo'n rauwdauwer zijn?

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Haal dan niemand. Jozefzoon als back-up voor de flanken en Bizot even als derde keeper. Problem solved!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Qua speelstijl is het fysieke Engelse voetbal meer geschikt voor Toivonen (en Scandinaviërs in het algemeen lijkt het wel :p) dan het technische spel wat in Spanje wordt gespeeld. Die gast is balvast en kopsterk wat je zegt: ideaal voor dat Engelse voetbal (lange bal van achter naar voren, vasthouden en aansluiting).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina