1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar dat is meer een spitsentaak, wat hij niet is. Hij voelt zich veel meer thuis op de CAM positie, en dat zie je ook wel aan zijn spel. Hij is balvast, sterk, heeft een goed overzicht en een sterke pass. Dus missschien past bij inderdaad wel leuk in de EPL ja :p

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jol is echt koopverslaafd ofzo. En wees dan eens wat origineler, van dit soort namen word ik niet echt blij.

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies weg met die hadouir wat moeten we daar nou weer mee. Leuke pleintjes voetballer maar een rendement van niks. Dan kan je nog beter die verhoek halen die is teminste nog snel en heeft een goeie voorzet. Niet dat ik hem graag zie komen maar als jol zo graag een speler voor de bank wil halen dan liever hem dan hadouir.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie ook niet echt wat een Hadouir voor meerwaarde moet geven.
    Doet Ajax nog wel is aan scouten in het buitenland .. of wat :x

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben benieuwd of die de Bruyne van Genk het einde van de transferdatum haalt. Die gast is echt steengoed!

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ronaldo is er niet bij tegen Ajax, mss handig voor Ajax.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sowieso heeft Ajax Suarez en Vertonghen er niet bij. Op zich wel fijn dat Ajax ze mist tegen real i.p.v. bijvoorbeeld Auxerre, tegen Real maak je toch vrij weinig kans.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat Real helemaal niet beter is dan Auxerre hoor. Ik denk dat Real Ajax meer ligt dan Auxerre. AC Milan is een tegenstander waar Ajax niets mee kan, ik verwacht dat Real voor Ajax de lekkerste tegenstander is. Ik zeg niet dat ze winnen of gelijk spelen tegen Real, maar Auxerre zal denk ik lastiger zijn.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wel mooi dat Ibrahimovic tegen z'n oude club Ajax gaat spelen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Auxerre staat nu één na laatste?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het moeilijk om Auxerre in te schatten. Afgaande op vorig jaar is het een moeilijk scorende ploeg met maar 40 goals in 38 wedstrijden en krijgen ze er ook niet zoveel tegen, 29. Maar hoe goed ze nou eigenlijk zijn, geen flauw idee. Echt niet in te schatten aangezien die Franse competitie nergens meer over gaat, er deden 6 clubs mee om de titel vorig jaar op het einde en nu verliezen de topclubs telkens van promovendi.

Real Madrid overtuigde geen seconde gister, maar ik ga er vanuit dat die nog wel gaan groeien als je zo'n topcoach hebt. En anders kunnen ze nog wel iets forceren vanuit de individuele kwaliteiten want daar hebben ze toch enorm veel van(al lukte dat gister dus niet).

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=118003

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben blij!

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Yes Ruud !!!!

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    RUUDJEEE :D

Ben het hier helemaal mee eens. Ik denk dat ze het nog knap lastig gaan krijgen tegen Auxerre, erg gemotiveerde ploeg. Real Madrid is het tegenovergestelde en moet er nog inkomen, zo blijkt wel uit de wedstrijd tegen Mallorca. Bah, wat een slecht spel zeg.

Maar vorig jaar wel 3e geworden, één punt achter Lyon. Niet slecht dus. Ken heel het team niet, behalve Pedretti. Wel een aardige speler met een goede pass.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je kent heel het team niet maar weet wel dat ajax het er lastig tegen gaat krijgen?!

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Qua spelers ken ik ze niet (individueel), alleen Pedretti. Zo bedoelde ik het :+.
    Maar weet wel dat het geen makkelijk team is om tegen te hebben.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nou weer Ruud :F: de kans dat hij nog is meegaat naar het EK is erg klein, laat Huntelaar lekker in de spits en neem een jong iemand mee :)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Amen

Had het prima gevonden als Ruud mee naar het WK was gegaan maar nu beginnen ze een nieuw traject en dan vind ik ook dat je jongere spelers zou moeten selecteren. Tegen San Marino en Finland kun je wat mij betreft best van Wolfswinkel een kans geven

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom Ruud? Ook al is de beste man 34, scoren doet hij nog wel in tegenstelling tot Huntelaar die liever bij een "grote" club wil blijven hangen alleen maar voor de naam. Huntelaar is misschien dan bij Ajax levensgevaarlijk geweest maar bij Real Madrid en AC Milan imponeerde hij niet.

Van Nistelrooij > Huntelaar. Liever heb ik ze beide ... dat hij Babel maar gewoon weglaat, die jongen is zwaar uit vorm.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina