1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mertens is wel leuk voor de tweede plaats, maar what the fuck doet Demy de Zeeuw daar? Ga toch weg zeg, Demy de-fucking-Zeeuw met de Bronzen Schoen.. :emo:. Het is soms een leuke speler, maar kom op zeg. Ruiz moet daar staan ofzo.

Omdat het past: KNJB :D.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja of je verdiept je er even in.. In de Telegraaf worden er elke week cijfers gegeven aan spelers en aan het eind van het seizoen worden die cijfers opgeteld en dan krijg je dus de gouden/zilveren/bronzen schoen. Kan je wel leuk 'KNJB' zeggen , maar die cijfers worden gewoon gegeven door oud sportmannen en 'kenners' (en nee, die komen niet allemaal van Ajax). De Zeeuw heeft over het hele seizoen gewoon hogere cijfers gekregen dan Ruiz. Nou vind ik dat De Zeeuw een kut 2de seizoenshelft heeft gespeeld, maar Ruiz was ik 90% van de wedstrijden compleet onzichtbaar , maar scoorde wel een goal in de 87ste minuut ondanks zijn zwakke spel.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :thumbs:

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet anders van je verwacht. Het lijkt ook alsof je het geweldig vindt om het eindelijk weer een keertje te kunnen roepen. Treurig.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd en als de Zeeuw alle 34 wedstrijden heeft gespeeld tellen bijvoorbeeld z'n beste 28 wedstrijden (weet niet precies het aantal) en dan vallen z'n 6 laagste cijfers weg. Heeft Ruiz bijvoorbeeld maar 29 wedstrijden gespeeld, kan hij maar 1 cijfer weghalen.

Al slaan die cijfers soms compleet nergens op, ik bekijk het vaak even in de krant. Maar ze zullen die 'kenners' wel zo over het seizoen verdelen dat ze ongeveer elke club even vaak moet beoordelen.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, Telegraaf:emo:.. Dan hebben we het ook niet over een pro-ajax krant.. Achja, zit er niet mee, leuk dat ze 'm winnen maar beter dat je dan ook echt iets laat zien..

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het wel grappig dat elke supporter van een club anders dan Ajax altijd zo snel overal complotten in ziet:)

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toch moest je het weer even kwijt. Het zit blijkbaar diep bij jullie.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan de Telegraaf nog wel pro-ajax zijn, maar die gasten die beoordelen zijn gewoon oud sportmannen van Nederlandse clubs of trainers van eredivisie clubs.. Ik heb bij de Telegraaf vaak genoeg hele achterlijke anti-Ajax cijfers gezien, bijvoorbeeld een Huntelaar die een hattrick maakt en toch maar een 6.5 krijgt..

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ga je nou elke uitspraak over Ajax proberen te beschermen met het argument dat het uit jaloezie/wraak is? Al kreeg Oleguer die gouden schoen, zou mij een reet roesten.. Ajax kan het beter op het veld laten zien dan bij een prijsuitreiking. Want dan hebben ze wel 2 spelers in de top 3 staan ze hebben al een aantal jaar geen drol bereikt..

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die oud sportmannen, dat ken ik ja. Als De Telegraaf het niet bevalt dan gooien ze er gewoon een paar punten bij. De Zeeuw een 4? Maken ze even een dikke 7 van, wereldtopper die gast. Af en toe een wat laag cijfer zoals bij Huntelaar om het niet al te verdacht te maken. Dit allemaal doorgegeven door de KNJB natuurlijk, die dan met trots kan toekijken tijdens het Voetballersgala.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, ik dacht dat ik Kessler laatst ook nog met een jodenster zag lopen. En dan zeggen ze dat hij voor Twente is, gewoon super fanatiek Ajax supporter.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat er dan weer zo sarcastisch wordt gereageerd, kritiek is niet jullie sterkste punt wel?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    We kunnen prima tegen kritiek, zolang die ook maar ergens op slaat..

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die kampioensschaal stelt ook geen zak voor. De Gouden Schoen all the way :thumbs: Altijd Keslers droom geweest om die nog eens uit te reiken.

Ja sorry Boertje. Maar ik zie je helemaal niets posten als PSV een wanprestatie van jewelste levert gister en dan kom je nu weer etteren dat de Telegraaf pro-Ajax is. Ik vraag me toch af wat PSV-supporters met Ajax hebben want rivalen zijn we niet.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat moeten wij nog op het veld laten zien als we 1e staan?

En idd altijd zo raar dat je hier geen Psv'er ziet posten bij zoiets als gisteren, maar als er dan zo'n nieuwtje is moet er weer ff lekker gebashed worden he. :thumbs:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja, ze kunnen moeilijk NAC gaan uitlachen als PSV kampioen wordt en zij niet.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is er dan gelogen aan het feit dat Ajax al een paar jaar niks bereikt(landstitel) maar dat wel 2 spelers met zo'n schoen staan. Had dan daar wat spelers van Twente neergezet. Tuurlijk, Suarez verdient die gouden schoen maar vind de Zeeuw echt 1 van de mindere ajacieden.

Och och, gelijk ergens anders op mikken... Ik was gister de hele dag niet eens thuis omdat wij hier een groot feest hebben, jaarlijks in het dorp.. Goede reden? Heb helemaal geen drol van de wedstrijd gezien dus kan er ook niks over vertellen. En normaliter post ik hier altijd, ieder weekend dus beetje zwak excuus.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Suárez heeft niks laten zien?

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als team, doel ik op. Dus successen behaald en niet 100x scoren zonder enig succes te boeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina