1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang twijfelen wilde ik er toch 1 halen voor maar liefst 170, maar mijn vrienden kunnen het gewoon niet betalen dus dan houdt het op. Erg jammer maar het is niet anders.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben er in ieder geval bij. Passe-partout is binnen.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat een prijzen. Wilde naar Ajax-Real maar dat gaat lastig worden zo. jammer hoor...

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een supporters club card (of dat heet nu een Ajax Life Club Card oid), dus kan pas later (dus vanaf vandaag) een PPT kopen. Ik zie dat op dit moment alleen nog maar PPT's over zijn van 200 euro max. Dat kan ik gewoon niet opbrengen, hoe jammer dat ook is.

5. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog meer dan genoeg kaarten voor MVV thuis, en die kosten maar 10 euro. :thumbs:.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doe is niet zo kansloos , sommige mensen hebben het geld gewoon niet omdat ze al moeten rondkomen van een parttime baantje naast het studeren.. Als je dan maar rond de 250 euro p/m verdient, is 200 te veel.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat iedereen zo graag naar de CL wil maar niet naar Ajax - MVV wil terwijl dat toch veel goedkoper is en je Ajaxfan bent en niet Real/Milanfan. Tenminste dat riep 410 eerst. Lekker hypocriet van ze overigens aangezien de organisators van 410 gewoon gratis naar de CL mogen.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tja, maar sommige mogen ook wel snappen dat het voor de fans die niet bepaald veel geld te spenderen hebben ze het liefst naar de beste wedstrijden gaan als ze dan toch gaan om je club naar de overwinning te juichen ipv naar MVV wat (met alle respect naar MVV toe) ze toch wel winnen en het waarschijnlijk toch een oefenwedstrijdje wordt.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38

Dáár mogen wel wat kilootjes af8)

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat die gasten hun seizoenskaart kado krijgen?
    en alle trips die ze moeten maken naar uitwedstrijden?

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alleen in die onderkin zitten al twee dikke biefstukken :lol:

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het is eigenlijk al schandalig dat kaartjes voor Milan en Real 55% duurder zijn dan Ajax-Auxerre. Je komt toch voor Ajax, tuurlijk is het leuk om Milan en Real te kunnen zien, maar 55% duurder maken vind ik te ver gaan.

13. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er uberhaupt nog plek zijn voor Milan of Real thuis voor mij als CC-houder? Morgen start de verkoop pas :mad:

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Real thuis is nog niet in de verkoop
    Milan thuis is denk morgen .. denk dat de goedkoopste vakken uitverkocht zijn :+

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Losse verkoop van wedstrijden start maandag dacht ik te lezen op Ajax.nl

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat beweer ik nergens.
    8) Wtf. Nou dan ga ik sowieso wel naar Ajax - Auxerre. Toch (al is dat nog afwachten) de belangrijkste wedstrijd.

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
  18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah verkeerd gelezen, maar die gasten moeten ook gewoon hun Passepartout betalen hoor.
    Die krijgen ze echt niet kado.

19. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Ik ook hoor, en als je voor Ajax komt maakt het niet uit naar welke wedstrijd je gaat. Althans voor mij niet. Niet dat ik er niet bij ben voor de CL maar ook tegen MVV en zaterdag tegen Willem II zit ik in de Arena. En als je dan al niet veel geld hebt ga je toch lekker naar MVV, week ov en een kaartje voor € 10,-, gewoon bier dat geschonken word, wat wil je nog meer?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Meen je dat serieus?
    Ik had al een vermoeden dat sommige Ajax fans niet kwamen voor het voetbal, maar om Ajax.. Maar als je net zo graag naar MVV als Real Madrid gaat, ben je toch niet echt een gemiddelde voetbalfan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina