1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat we die wedstrijden goed speelden onder Van Basten is zeker waar. De vraag is of dat kwam omdat-ie maar wat aan het aankloten was en toevallig de juiste combinatie vond of dat hij er echt verstand van had. Ik denk zelf het eerste. Van Basten mist teveel als trainer, dingen die Jol wel heeft. Op elk gebied eigenlijk, tactisch en communicatief. Zo lopen onze belangrijkste spelers allemaal weg met Jol, vinden hem geweldig. Van Basten was toch wat afstandelijker en legde dingen niet goed uit op de training(althans, dat las ik). Verder vind ik Jol ook wat standvastiger en ervarener in zijn keuzes. Minpunt is wel dat hij weinig op heeft met mooi positiespel en de Ajax-cultuur. Hij kijkt vooral naar fysieke kracht en rendement, komt ook naar voren in zijn keus om met De Jong op 10 te zetten, eigenlijk de positie die de spelvisie van een team bepaalt.

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach dat vind ik maar een moment opname
    die spelers staan gewoon op het punt om hun debuut te maken/door te breken daar heb je geen trainer voor nodig denk, denk dat de meeste het op de training al laten zien dat ze 'er zijn'.

en over Blind, de wedstrijden die hij 2 jaar geleden op het middenveld speelde vond ik hem nog niet echt goed, beter dan Greg is hij niet, dus de bank is denk z'n beste plaats, nog even geduld :)

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Jol anders nog nooit kunnen betrappen op een of andere tactische visie in interviews, weerspiegeld in het veld of waar dan ook in tegenstelling tot Marco, die weliswaar vaak zoekende was, dat gaf hij ook toe. Als hem iets wordt gevraagd antwoord hij altijd in nietszeggende cliches of hij valt de vraag aan. Terwijl mensen als Adriaanse, Cruijff, Hiddink, van Gaal altijd een uitleg geven. Dat de meeste mensen die uitleg dan niet altijd begrijpen is misschien juist waarom zij toptrainers zijn.
    Communicatief is hij wellicht beter ja, maar dan is hij imo beter als assistent-trainer of in een constructie Ten Cate-Rijkaard want hij moet gewoon, zeker bij Ajax, niet de hele voetbalvisie kunnen bepalen.

Blind is anders ook al 19 en verdedigend wel beter dan Greg, als opkomende back echter niet snel genoeg. Je hebt welzeker trainers die kiezen voor veel jeugd en verantwoordelijkheid en trainers die hoe dan ook altijd liever oudere spelers hebben.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hopelijk krijgt Boné weer een kans om zich in de basis te spelen. Je verliest er imo niets mee vind ik.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zometeen naar dé wedstrijd van het seizoen: MVV - Fortuna!
    Gaat erg moeilijk worden, en MVV is dan ook dik favoriet, maar alles is mogelijk.
    Heel erg jammer dat onze topscoorder Fabio Carracciolo geschorsd is, en die zullen we echt missen voorin.

Hopen dat er net zoveel sfeer was als 2 seizoenen terug (vorig jaar mochten we niet gaan).

Fuck de buscombi!

Busje 9 de gekste! \o/

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prachtig dat vuurwerk. Veel succes met je hart vanavond:)

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dankje. 'T gaat hoe dan ook een leuke wedstrijd worden. Stadion schijnt uitverkocht te zijn, dus tussen de 9000/10500 man.:)

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Gekkenhuis :+

Lekker weer een voetbalweekend. En zondag de clash. Feyenoord - Ajax. Ik denk 1-4. Andere voorspellers?

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan er ook nog wel eens bij.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Godver schrok me kapot. Ik ging naar Ajax.nl voor te kijken wel kaarten te koop zijn, zie ik opeens zo'n flash van: Ajax gaat over naar kunstgras. Klik ik erop, staat er flouwekul etc. Schrok me wezenloos 8), maar het had zo gekund.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben wel benieuwd wat voor 'n flauwe kul daar dan stond eigenlijk.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zojuist Utrecht passe-partout besteld :D
    Met 3 vrienden.
    30 september Merseyside
    En 21 oktober en 2 december staan ook genoteerd :D.

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof je nou echt dat één van de topclubs in de nederlandse competitie over gaat op kunstgras.8)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Eens gaan we allemaal..
    En als 1 topclub het zou kunnen doen vind ik Ajax de meest geschikte kandidaat..

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Eens gaan we allemaal inderdaad, maar de tijd dat topclubs overstag gaan zal nog wel lang duren, gelukkig.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Reclame dus.

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Iemand veel verstand van gele kaarten?

Ik voetbal bij een vierdeklasser, en heb nu al weer 3 gele kaarten. Maar daarvan heb ik er wel 2 in de bekerwedstrijden gepakt. Tellen deze mee voor in de competitie? Op de club hoor ik steeds verschillende dingen en op internet kan ik het ook niet vinden.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij tellen gele kaarten uit de beker niet mee voor de competitie.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Beker telt ook mee ja.
    Ik weet niet of je senioren of junioren speelt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina