Belangrijk is het woord als, maar ik hoorde volgens mij iets dat in deze strekking was op vi: Hij wilt eigenlijk niet, liever naar Barca/Real. Zoiets. En als ie clubs als HSV en dergelijke afwijst zie ik hem Atletico ook wel afwijzen. Mjah als
O deze discussie gaat in 2 topics verder . Nouja als hij zelf echt niet naar Atletico wilt moet iemand hem ff met beide benen op de grond zetten.
Wat heeft Everton er over te zeggen? Ik zag zelf ook weinig opzet in het spel. Zag er ongelukkig uit, maar schorsing zou overdreven zijn.
Nee joh, jij hebt volkomen gelijk, Twente is kampioen geworden dankzij de KNVB! Ik denk dat onze bond uit Zeist ook is afgereist naar Milaan zodat Twente gelijk kon spelen tegen Inter! Anders kan dat natuurlijk nooit! Smerig hoor, kut KNVB...
Vierduizendvijfhonderste goal van Ajax. Rare gasten daar in het oosten joh, hier zeggen we gewoon vijfenveertighonderd.
Dat Willem II was ook weer helemaal niets vandaag, bizar hoe ver zij zijn afgezakt. Ik vind het alleen wel irritant dat het niet meer op TV wordt uitgezonden, op de laatste wedstrijden na dan.
En de enige keren dat hij hier nog post is wanneer Ajax een slecht resultaat heeft betaald of wanneer hij het archief in moet duiken. Daarom was het weer eens tijd om de huidige stand van zaken te belichten.