1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Rooney gewoon blijft, dit zijn natuurlijk ook maar geruchten dat ie weggaat. Heb ook geen idee naar welke club hij zou moeten gaan.

2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het zijn maar geruchten, maar je weet het nooit:)

Misschien wat voor vitesse?8)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Engelsen kranten melden het gerucht dat Rooney zijn contract niet gaat verlengen... Zwaai zwaai Rooney?

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hij zou niet de eerste zijn die weggaat na ruzie met Ferguson.
    Ik zie hem alleen niet zo snel in Spanje of Italië voetballen..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee inderdaad.. Maar City was wel geïnteresseerd (:lol:)

6. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach ja, volgens The Guardian hadden Barca (8) en Real ook interesse.
    Echter, Rooney heeft ooit gezegd dat hij zijn hele leven in Manchester zou voetballen.
    Dan zijn er maar weinig opties :+

Oja, en ook een sappige roddel, na badboy Barton heeft Newcastle een nieuwe spits met losse handjes.. Caroll! :D Ik vond hem altijd al een engerd.

Heeft iemand btw nog Blackpool zitten kijken?
    Het scheelde echt weinig of ze hadden punten gepakt tegen City. Fantastische wedstrijd, fantastisch clubje ook. DJ Campbell is een held(ennaam).

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  8. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Hij zou echt gek zijn als hij naar Barca of Real zou gaan.
    Die hebben al genoeg goede spitsen rondlopen.
    En volgens mij is Rooney ook hopeloos uit vorm, is het niet?

Zou het wel tof vinden als hij terug naar Everton zou gaan! :9

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja inderdaad.. Rooney heeft al 7 maanden niet gescoord (pingels niet meegerekend). Het enige waar hij nog wat inschiet zijn hoertjes.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zodra ze ruzie krijgen met Ferguson willen/moeten ze direct weg! 8)
    Wat een vent..

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zou Blatter ook een onderzoek naar zichzelf instellen dan, als we zo gaan beginnen?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is toch algemeen bekend dat de FIFA corrupt is? Kijk eens welk bedrijf de TV-rechten heeft van het WK.. Bedrijfje van de neef van Blatter. :emo:

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Mafifa bedoel je?

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, het is een bijzondere kerel, maar door zijn hiërarchie en beleid is er wel al 25 jaar duidelijkheid en een geweldige structuur binnen die club. Ik vind het wel mooi eigenlijk. Het werkt!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Spelers als J. Stam of W. Rooney moeten ook nooit denken dat ze boven de trainer/club staan.

16. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Was het niet zo dat Beckham een schoen naar z'n hoofd gesmeten kreeg van Ferguson? 8)
    Doet overigens niets af aan de prestatie die hij daar al 25 jaar neerzet!

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO Den Haag wil Bulykin en Kubik aan zich binden

18/10/2010 16:15

ADO Den Haag beleeft een droomstart van het seizoen. Dankzij een zwaarbevochten 2-1 zege op Excelsior staat de club met vijftien punten uit negen duels op de zesde plek. Gevierde mannen aan Haagse kant waren opnieuw Dmitry Bulykin (30) en Frantisek Kubik (21), die al voor de respectievelijk zevende en vijfde keer scoorden. ADO wil beide huurlingen definitief vastleggen.

Mark van der Kallen reist binnenkort naar Brussel om met Anderlecht te praten over het afkopen van het nog tot 2012 doorlopende contract van Bulykin (foto). 'De strategie van Anderlecht is om Dmitry te verkopen, ze hebben hem dit seizoen bij ons in de etalage gezet. Ons streven is nu om hem in Den Haag te houden', legt Van der Kallen uit aan Voetbal International.

In dat kader hoopt Van der Kallen ook spoedig een akkoord te bereiken met Kubik, die is gehuurd van het Slowaakse AS Trencín. De gesprekken met die club, eigendom van voormalig ADO-speler Tscheu La Ling, zijn al in volle gang. 'Het gaat de goede kant op, ik verwacht dat we daar wel uit komen met Trencín. Maar zekerheid hebben we natuurlijk pas als de handtekeningen gezet zijn.'
    (Geert-Jan Jakobs)

Zou echt geweldig zijn als die kunnen blijven. Dan kunnen we echt gaan groeien, als iedereen weg gaat volgend jaar dan kak je helemaal in net als heracles.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, maar kritiek leveren mag toch wel? Elke keer als een speler een klein greintje kritiek levert op Ferguson moet weg. Stam, Beckham, Keane en nu Rooney?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh moet weg?!
    Lol, in het artikel staat toch dat Wayne Rooney zijn contract niet wil verlengen?
    Dit alleen omdat Fergie hem een wedstrijd op de bank houdt. Gezien hij 7 maanden niet gescoord heeft en zijn zwangere vrouw bedrogen heeft met een hoer vind ik trouwens nog redelijk terecht, zeker nu die Chicarito ook tot scoren komt..
    Maar Wayne vind blijkbaar dat hij ondanks zijn sterke gemiddelde het laatste jaar een basisplek verdient, en als hij 1x op de bank moet plaatsnemen wil die weg.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dan heb ik daar overheen gelezen. Desalniettemin vind ik ManU iets teveel weghebben van een totalitair regime.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina