1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geef ik je inderdaad wel gelijk in.
    Alleen Ajax kennende laten ze het altijd afweten in de wedstrijden waar het echt om gaat, daarom verwacht ik een 1-0.
    Vraag me trouwens af wie centraal achterin staat?
    Het belgisch duo of Vertonghen/Ooijer.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik las net ergens dat Alderweireld waarschijnlijk weer gaat banken ten faveure van de kutkop van Ooijer.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou ik wel mooi vinden, Ooijer in de verdediging. Hij kán echt super goed verdedigen, liet het bij PSV alleen niet zo vaak zien. :+

Als je de laatste maanden voetbal gekeken hebt hoor je dat eigenlijk wel te snappen hoor :+. Roda speelt (meestal) gewoon goed, Feyenoord daarentegen..

Voor de duidelijkheid:

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jij snapt het blijkbaar niet echt Siemenn...

Roda JC vocht vorig jaar ook tegen degradatie, het is gewoon een momentopname.. Feyenoord is nog altijd een grotere club/ploeg dan Roda ooit zal zijn, als je dat niet snapt... :+

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar het is natuurlijk wel zo dat Feyenoord momenteel geen (duidelijke) sportieve verbetering is t.o.v. Roda JC.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Momenteel niet nee, dat zeg ik ook. Maar Feyenoord weigeren omdat ze nu lager staan is gewoon een kul argument. Dat is net als DJ Campbell zou weigeren om voor Liverpool te spelen aangezien Blackpool toch hoger staat.

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad, het is toch als speler mooier om Feyenoord uit te komen dan voor Roda JC? Ongeacht waar de club staat?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Normaliter wel, maar als je als Jansen er nog niet over uit bent wat je na dit seizoen wilt dan zou ik niet snel voor Feyenoord kiezen als er ook clubs in de markt zijn die wel in ieder geval europees voetbal spelen volgend jaar.

Daarnaast zullen de financiele mogelijkheden ook wel weer een rol spelen.

Ik zie hem wel naar PSV gaan als Afellay na dit seizoen weg gaat , of anders naar Twente

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax op het zelfde niveau speelt als tegen Milan word het een dik verdiende 2-0 !

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij bent ook overal hé? :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dan zeg je toch: hoi ik ben transfervrij, ik wacht nog even af. Feyenoord is een mooie club, maar speelt helaas geen Europees voetbal. Aangezien er interesse is uit meerdere clubs wil ik geen overhaaste beslissing nemen.'

Dan snap ik het. Als je gaat roepen dat Feyenoord lager staat dan Roda en daarom er niet heen wil vind ik persoonlijk een beetje kortzichtig hoor.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oeh!

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124399

Rooney wil Manchester United dan ECHT gaan verlaten.
    Maar naar wie zal hij dan gaan? :eek: Duitsland? Spanje?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gewoon naar de andere kant van de stad, zo houdt Rooney zich aan z'n belofte :p.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben de alfa en de omega.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dus Forlan terug naar Man U en Rooney naar: Inter, Vitesse, Madrid?!

Vind 'm echt nergens thuis horen, behalve in Engeland:9.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, hij hoort gewoon in Engeland thuis. Dan maar Manchester City hé. :+
    Zou het niet erg vinden als hij naar een andere topclub ging, vind elke Engelse topclub (Chelsea, Arsenal, Manchester City) veel mooier als United zelf.

Maar die vent wordt toch super duur of niet? Hij heeft nog anderhalf seizoen te gaan in United. Dan zie ik alleen Manchester City of Real hem kopen :mad:.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een goeie techniek en staat vooral bekend om zijn grote loopvermogen. Wel 1 van de betere spelers van Roda iig, al vind ik dat hij te vaak nog kansen mist(die hij dan wel weer goed creeert door zijn loopvermogen). Verder hebben we wel genoeg lopers nu, zeker op het middenveld. Liever een buitenspeler.
    Ik denk dat Roda en Feyenoord in de nabije toekomst toch wel voor dezelfde plekken kunnen en zullen gaan. Feyenoord moet zijn beste spelers zo snel mogelijk verkopen om de schuld enigszins af te lossen en dat geldt ook voor hun goeie jeugd, die zullen niet zo snel terug naar de (sub)top komen als ze er uberhaupt al bovenop komen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Kun je uitleggen waarom je Manchester geen mooie club vind, en bv City of Chelsea wel? 8)

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ronaldo wilde hem er vorig jaar al bij hebben, toen had hij hem proberen over te halen.

Doet me trouwens denken aan die matennaaierij..
    [yt]SFvZ389nsCE[/yt]

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou sorry David, ik zie dat toch echt niet gebeuren. Je zult zien als Junker wordt weggekocht of Hadouir dat Roda een stuk minder is. Uiteindelijk heeft Roda minder flexibiliteit in hun liquide middelen, en je zult altijd zien dat relatief 'arme' clubs die succesvol zijn het jaar daarop worden beroofd van hun sleutelspelers en zo weer terecht komen waar ze horen (zie VVV, AZ, Wolfsburg etc).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina