1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Roda is altijd een sterk team geweest dat voor de plekken 6 - 10 strijdt. Het was 1 seizoen een drama maar voor de rest toch altijd een degelijke ploeg, 1 van de uitwedstrijden waar ik als Ajacied altijd erg tegenop zie.

Denk dat Feyenoord de komende jaren ook voor de plekken 6 - 10 zal gaan.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het belachelijk dat je dat zegt.. Jij zegt dat 1 drama seizoen van Roda een incident is, maar 1 drama seizoen van Feyenoord is wel structureel..

Als je kijkt naar Feyenoord als club, met zijn fanbase, jeugdopleiding, naam in het buitenland en budget en dan gaan vergelijken met Roda JC vind ik echt gewoon een belediging.. Over een paar jaar gaat Feyenoord gewoon weer om Europees voetbal strijden.

Verder stop ik maar met deze zinlose discussie.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Minder flexibiliteit in hun liquide middelen tov Feyenoord? Dan heb je het wel goed verkloot als club. Nee ik denk dat Roda bij verkoop wel meer kan doen dan Feyenoord hoor.

Overigens hebben we Janssen niet nodig hoor.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat jullie bedoelen met flexibiliteit in liquide middelen?

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En Feyenoord heeft in de laatste 5 seizoenen 1 keertje nog in de top4 geeindigd, vorig jaar namelijk en dat was best wel een topprestatie te noemen van Been. Eerder aan te nemen dat de overige seizoenen structureel zijn dan dat ene seizoen. Roda JC zit denk ik wel rond hetzelfde niveau als je naar hun prestaties kijkt de laatste 5 seizoenen. En jij noemt in het dikgedrukte deel vrijwel alleen niet-sportieve aspecten en het ging toch om sportieve verbetering hier? Zoveel verband heeft een grote achterban nou ook weer niet met sportieve prestaties, al is de Kuip natuurlijk lang een onneembare vesting geweest. Maar dat is het ook al niet meer. Verder moet ik dat enalaatste zinnetje echt nog maar zien als je zo diep in de schulden zit. Probeer er eerst maar eens bovenop te komen qua financien, en dan moet je daarna ook nog blanco beginnen waarschijnlijk(je bent dan je beste (jeugd)spelers kwijt).

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou wat zijn zeg, mochten we twee keer winnen van Auxerre.

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Rijkaard weg bij Galatasaray.. Vitesse?

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    [yt]d5zfcnEItvQ[/yt]

Toffe reclame!

9. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Die is echt tof:thumbs:

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Op het laatst , van der sar met zn mooie save:+

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    las vandaag in de krant dat Rooney naar Manchester City wil want daar kan hij 250.000 per week krijgen wat hem de best betaalde speler in Engeland maakt.
    ManU wil minimaal 45 miljoen voor Rooney hebben (hij heeft nog 1,5 jaar contract)

Suarez en Forlan naar ManU? :D

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Rooney naar the citizens gaat , moet ie echt oppassen waar hij loopt in Manchester.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik denk dat je veiliger bent als Citizen in Manchester zelf dan als Manucian :p.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kaartjes zijn binnen voor twente uit op zondag en groningen uit op woensdag. Lijk wel gek ook.

Had na vorig jaar 3-0 verlies tegen vvv mezelf beloofd nooit meer doordeweeks naar een verre uit wedstrijd te gaan. Ach ja, onder elkaar is het iig wel weer gezellig!

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dan heeft City Adebayor, Balotelli, Tevez en Rooney. Adebayor moet dan sowieso verkocht worden

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Leuk dat Man Utd zoveel geld wil, maar als Rooney het wil kan hij ook voor 5,5 miljoen weg. Hij kan namelijk via een bepaalde regeling zijn contract afkopen las ik vandaag.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En dan vergeet je ook Jo en Roque Santa Cruz nog;)
    Enigzins overkill in de voorhoede! Roque Santa Cruz wil al weg en Adebayor zal ook wel verkocht worden, mocht Rooney komen.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd naar je bron
    geloof er ook niks van waarom zou je dat doen bij je 'sterspeler'

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rooney zou dan die 5,5 miljoen ui zijn eigen zak aan ManU moeten betalen. Er is idd wel een bepaalde regel dat een speler zijn contract kan afkopen maar dat komt in praktijk heel weinig voor. Lijkt mij dus sterk dat dit in het geval van Rooney van toepassing zou zijn. Volgens mij is een van de punten dat je je sportief heel erg kunt verbeteren en dat lijkt mij niet echt van toepassing als je bijv. ManU speelt

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Is een bepaalde regeling waar al meerdere spelers gebruik van hebben gemaakt.

De zogenoemde Webster ruling: De wereldvoetbalbond bepaalde dat een speler tot 28 jaar, die drie jaar onderweg is in een contract, voor 5,5 miljoen euro het laatste jaar kan afkopen.

bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124457

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina