1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus man het gaat nu toch gewoon over Feyenoord of niet soms? Tuurlijk zitten er een hoop mooi weer supporters in de ArenA, maar ook een hele hoop echte en dat blijken sommige mensen nooit echt te snappen..

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het gaat over supportersaantallen en dat het lachwekkend is volgens die post hoe weinig het er zijn. Maar je eigen club minstens net zo erg is, dus hoe lachwekkend is het eigenlijk?

Ik ga normaal gesproken nooit in de aanval en probeer zoveel mogelijk objectief hier te posten, maar als ik dat soort posts lees. Dan denk ik; kijk eerst is naar je eigen club.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En maar klagen dat het altijd over Ajax gaat. Sowieso, als er kritiek is op je eigen clubje, is het dan echt zo moeilijk om het bij dat onderwerp te houden? Het lijkt wel een kleuterklas.

'Ja, maar jullie...' :F:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja maar Inter is ook een kutclub! :+

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    KIJK EENS NAAR JE EIGEN CLUB!!!1111onetwothreefour!!11

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zoals ik al zei, ik ga normaal gesproken nooit in de aanval, maar dit werd mij de druppel.

Zoals ik eens eerder zei, als je maar iets over Ajax zei, dan is er altijd wel iemand die meteen jouw mening helemaal wil ontkrachten. Dan doe je het is een keer zelf en dan krijg je van alles over je heen. Nogal hypocriet niet?

Maar hier is al eerder een discussie over geweest en die wil ik eigenlijk niet laten opbloeien, dus ik laat het maar voor wat het is.

Even daar totaal buiten van:

Hier ben ik het zo erg mee eens, dit moet de oplossing zijn in mijn ogen. Zeker op korte termijn.

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dagje vrij, straks naar groningen. Volgens mij gaan we met 20 man hahaha. Je bent een mongool ook als je op een woensdag naar groningen gaat voor een voetbalwedstrijdje :D

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Denk dat de kans op een gelijkspel groot is. Veel plezier iig.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Denk het dus niet, de topschutter is afwezig. Zonder hem is ADO echt niet zo fantastisch, vooral als je eens gaat uitrekenen hoeveel punt Bulyikin handmatig heeft binnen gesleept. 2-0 Grun.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tnx, gelijkspelletje is top. Maar met 3 punten erbij sta je lekker stevig in het lenkerrijtje. Ach, we gaan het zien.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Tyrant: Groningen uit is altijd lastig. Zeggen dat ADO volledig afhankelijk is van de spits vind ik te kort door de bocht. ADO heeft op dit moment gewoon een goed elftal op het veld staan.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En die Kubik doet toch gewoon mee? Dat is ook een goeie die al aardig wat goals heeft meegepikt!

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verhoek is ook niet verkeerd hoor :)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij heeft veel gescoord idd en echt een topper. Maar vorige week in de 2e speelde ADO echt een goede wedstrijd en verlies je hem ongelukkig. Denk dat het voetbal niet slechter word zonder bulykin, want een goede voetballer is het niet. Wel een goede spits.

Idd die is lekker op dreef, immers gaat de spits in en heft in de 1e wedstrijd toen die als spits speelde 1 kans gehad en die hing. Heb er nog wel vertrouwen in eigenlijk dat we een punt gaan pakken. Maar dat heb ik altijd :D.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is toch niet zo raar als er een pot/ketel verhaal wordt gepost, dat daar dan wat van gezegd wordt??

Anyway, hoop op een nieuw begin vandaag voor Been en z'n mannen.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vanavond ook feyenoord - VVV. Eigenlijk wel erg benieuwd naar. Ik denk eigenlijk dat feyenoord wel simpel wint. Maar als ik die opstelling zie dan is het wel erg dramatisch. Maar als je thuis van VVV niet wint dan word elke wedstrijd wel heel zwaar.

Gun Feyenoord de punten wel, maar als ze verliezen wil ik wel eens weten wat er gaat gebeuren.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat VVV beseft dat er nu wat te halen valt in de Kuip, dus die zullen er vol opgaan! Hopelijk laat dat Portugeesje weer van zich spreken, die heeft toch wat aardige acties in huis!

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is wel erg weinig zeg, dat wordt een goede deal dan van Atlético!

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik affelay was zou ik gewoon wachten tot aan de zomer. Kan die dat miljoentje bij ze salaris erbij vragen of naar een ander club die meer geld geeft gaan.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou Affelay graag bij Inter of Liverpool zien. Alhoewel ik denk dat de spaanse competitie de juiste is voor hem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina