1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel raar. Pot/Ketel-verhalen moet je gewoon niet gebruiken bij het voetbal, anders kan het topic wel dicht. Want die voetballers zijn toch wel beter dan ons dus kijk eerst naar je eigen voetbalskills. Of alleen fans van Barcelona mogen andere clubs afbranden want op Barcelona is toch niets op aan te merken. Gaat toch nergens over? Wijzen naar andere clubs is gewoon zwak.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat noemen ze een steekproef. Alsof ze van alle mensen weten waar ze supporter van zijn. Mij hebben ze het bijvoorbeeld nooit gevraagd.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze scannen dit forum ook af... ;)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en als je een beetje statistiek hebt gehad weet je hoe betrouwbaar die zijn als je ze goed uitvoert.

Het originele VI-artikel kan ik niet terugvinden, maar VZ verwijst er hier naar:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98976

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ohhh nee ik voel de discussie "wanneer ben je een echte supporter" weer aankomen met het verwijt dat Ajax zoveel "nepsupporters" heeft

ahhhhhhhhhhhhh :D

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ok, dan neem ik mijn vriendin. Niet echt een voetballiefhebber, maar als je haar vraagt voor welke club ze is, kiest ze Feyenoord. Maar dat staat nergens, hoe kunnen ze dat dan meten?

Het is onmogelijk om te zeggen wie de meeste supporters heeft en daarnaast; lekker belangrijk.

Die Puma-actie is een eigenlijk een soort reclame. Hoeveel bedrijven zeggen niet dat ze de grootste, goedkoopste, beste etc. zijn? Dit is een soortgelijke actie om aandacht te trekken.

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax had toendertijd de meeste supporters in navolging van Feyenoord van 1, nog wat miljoen geloof ik. Maar dit is inclusief je eigen moeder die voor Ajax is omdat jij ook voor Ajax bent. Dus echt meetbaar is het niet. Het is meer af te leiden van de aantal seizoenskaarten die worden verkocht waar Ajax ieder seizoen toch op 1 nummer staat.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom telt mijn moeder niet mee? :mad:

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    JE WEET TOCH :lol::lol::lol:
    Overigens denk ik dat Ajax meer supporters in het land heeft dan Feyenoord.

10. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze bij een onderzoek een verzameling van cijfers nemen zoals: verkoop van kaartjes, verkoop van shirtjes/andere meuk, omzet van de club, kijkcijfers, mij part aantal keren op 'Ajax' gezocht in google. En misschien nog wat steekproeven onder de populatie.
    Als je de juiste wegingen neemt kom je wel tot een aardig betrouwbare schatting.

Maar het is vrij logisch en duidelijk dat Ajax de grootste/bekendste Nederlandse club is natuurlijk.
    Maarja zoals elke fan, ik ben alleen geïnteresseerd in m'n eigen club en of een andere club meer fanatieke/gezellige supporters heeft of meer stoeltjes/mooier stadion heeft boeit me eigenlijk weinig :D

Dus hoe de hele discussie begon, dat het stadion van Feyenoord nu wel vol zit en dat er minder supporters naar PSV gingen en weinig er bij Feyenoord-Ajax zaten .. lekker boeiend! _0/

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En daar is de relativerende noot van Mike weer. :+

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha deze is dan wel weer leuk op twitter:
    Een Spanjaard en een Neger naar Vitesse. Het is vast bijna 5 December.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha geniaal.

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zwarte piet is geen neger :+

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vele verhalen (legendes etc) en slechts 1 van alle beweert dat het zwarte enkel door de roet uit de schoorstenen komt. Alle overige verhalen benadrukken dat het om gekleurde mensen gaat:+

Maar goed weer over voetbal :D Dan maar een stukje over wk 2018

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, welke neger heet er nou Piet?

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Welliswaar geen super bron maar ook wel grappig: Goede onderhandelaar
    Bron: spitsnieuws.nl

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof niet dat hij van 100.000 per week naar 250.000 per week is gegaan met z'n salaris eigenlijk.
    Misschien heeft hij het wel slim gespeeld, maar de media heeft ook wel flink geholpen daar :D

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een geruchtje dan maar:
    Toch had psv naar mijn mening ooit veel meer kunnen vangen.

20. wtfisdit

wtfisdit Guest

Heeft hij erg slim gespeeld, faken dat je weggaat en dan het dubbele betaald krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina