1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn truitje!:emo:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, Anita had geel moeten krijgen en niet rood. Dat klopt, maar het was ook niet écht slim om zo fel in te komen. Rood was het zeer zeker niet, maar toch.

Die 'tackle' van Samaras, tja, dat is donkerrood :cool:.

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een sliding op de bal is toch überhaubt geen overtreding zolang het niet met gestrekt been is of met 2 benen?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, vind ik ook. Tackel op de bal moet gewoon kunnen, ook al is het een beetje stevig en lomp. Zolang je maar niet expres met je poten in de lucht gaat hangen om die man echt bewust mee te nemen ofzo. Ik vond dit echt geen kaart waard.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dan is t dus geen tackle op de bal|:-..

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond PSV - Twente. Ik voorspel een 3-0letje. PSV in deze vorm, met deze looplijnen moet redelijk makkelijk kunnen winnen van een Twente die nog niet helemaal de vorm heeft te pakken en achterin echt veel steken laat vallen. Hebber zin in om op teletekst die wedstrijd te checke! :D

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk 2/2

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    3-0 is een beetje overdreven maar verwacht wel dat PSV deze wedstrijd gaat winnen.
    Ik zeg 2-1.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop in ieder geval een winst voor PSV, 2-0 denk ik zelf.

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Is Thomazii en Siemenn dezelfde persoon aangezien de gamertag van Siemenn ook Thomazi is?!

Die laatste zin van Thomazii is trouwens wel enorm triest:emo:..

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, Thomazii is m'n broer en ik zit soms (laatste tijd nooit) op zijn 360 en dus ook op zijn gamertag. Heb gewoon zijn gamertag erbij staan voor als iemand eens een potje wil doen, is het wel handig he ;).

En uhm, als je geen tijd hebt om te kijken moet het maar zo he? Dan maar op teletekst/VI kijken hoeveel het staat.

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oke.. Wat een teletekst supporter zeg:cool:..

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, je vat het verkeerd op hoor. Zo'n supporter als Thomazii ken ik niet op m'n school/vriendengroep. Kijkt elke wedstrijd, elke minuut, van de wedstrijden live en is er altijd over aan het praten en is altijd met PSV bezig. Hij heeft dan misschien geen tijd om in het stadion te zitten, maar dat is wel iets wat hij (en ik) altijd graag willen.

Hij heeft morgen gewoon geen tijd. ;)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Geen tijd om in het stadion te zitten maar wel op de bank naar teletext te kijken? En zulke wedstrijden moet je al weken in je agenda hebben staan zodat je er niks anders hoeft te doen.

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    +1!

Bij zulke wedstrijden moet je gewoon vrij vragen of je lekker ziek melden.

@Siemenn: Hij kijkt elke wedstrijd live achter zijn tv zeker?:emo:

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Probeer altijd naar toppers te gaan. Ben ook blij dat Ajax-PSV op zaterdag avond is aangezien ik zondag altijd met mijn eigen sport zit:mad:! Weet alleen nog niet of ik dit jaar ga, vorige keer 3 uur in de trein heen, 3 uur in de trein terug gezeten:x.. (Dat was die 4-1 nederlaag ofzo:cool:). Werd je niet heel erg blij van:9! Waarschijnlijk wel, is alweer tijd geleden dat ik naar een uitwedstrijd ben geweest, maar dat komt meer omdat bijna niemand van mijn vrienden een clubcard/uitkaart hadden.

Europees ga ik wel altijd, nu ook weer een passe-partout gehaald voor de groepsfase.

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet iedereen heeft zoveel tijd hé. Als je het gewoon altijd druk hebt met je werk en je studie, en ook nog eens baantjes erlangs hebt ivm je studie.
    Ik heb het op het moment ook druk, 'al' op de middelbare school, en heb geen tijd om naar elke wedstrijd te gaan. Zou het wel graag willen.

Heb wel twee jaar seizoenskaart gehad, maar toen kreeg ik het te druk.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond Barça - Sevilla. Lekkere pot, zin in. :) Ik ga voor een 3-1 overwinning.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus jij leert altijd op zaterdagavond?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als het moet, dan moet het. Alles uitstellen naar zondag is wel makkelijk, maar dan is het gewoon niet meer te doen voor mij. :+
    Natuurlijk wel tijd vrijgemaakt om vanavond (thuis) te kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina