1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Snap er echt niks van, Toby kan alleen maar beter worden terwijl Ooijer maar matig is. Wat als Vertonghen aan het eind vh seizoen weggaat? Normaal zou Toby dan al de geroutineerde verdediger (neem dit met een korreletje zout, maar zou normaal dan al wel 2 seizoen in de basis hebben) moeten zijn, maar met een seizoen op de bank gaat dat niet lukken.. Top Jol!

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ben er niet binnen geweest dus kan daar niet over oordelen, maar vond je ook niet dat het er van buiten echt kak uitziet? Tenminste, ik ging naar Emirates en daar heb je rondom ook al veel te zien, en het stadion kun je gewoon mooi zien. Toen ging ik lopen naar Stamford Bridge (vlakbij ons hotel), maar daar zag je echt alleen hekken en verder ook niet echt een leuke buurt ofzo.

Maargoed, het gaat er uiteindelijk toch om hoe het er binnen is, maar toch.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, eerst had je Vermaelen en Vertonghen waarvan Vermaelen de betere was van de 2, toen Vermaelen wegging was Vertonghen de geroutineerde en nam Alderweireld de plek van Vertonghen over.. Als je nu Ooijer of Oleguer opstelt kan dat idee bij de transfer van Vertonghen de prullenbak in. Het zou mooi zijn als die 18 jarige verdediger (van Lathi dus waarschijnlijk aangeraden door Litmanen) komt en veel minuten mag maken voordat Vertonghen weggaat, maar Jol kennende zal de speler wel eerst een paar jaar bij de beloften slijten.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Eromheen zag er inderdaad vreselijk uit. Een prachtig stadion daar niet van, maar het stond gewoon in een soort van ghetto rond het stadion allemaal gozers met van die papieren zakken waar ze alcohol uit zaten te drinken terwijl we daar om 13.00 waren :lol:

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je stage hebt gelopen bij Inter milan lijkt het me dat je een aardig balletje kan trappen. Hij heeft trouwens ook een half jaartje op huurbasis gespeeld bij Atalanta
    Ik lees ook dat hij veruit de meest getallenteerde verdediger is in de Veikkausliiga.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net toen Jack van Gelder was aan het vertellen wat er in Studio Voetbal komt, zat een vent op de achtergrond op XBW.nl. :+

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha serieus?!

8. Vadinho

Vadinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook al te zien :)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik toch wel benieuwd welke member dat was :eek:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik meende in eerste instantie het forum te zien, daarna ging hij naar de homepage en die was duidelijk herkenbaar.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm onze kritiek wordt toch gelezen hier! :+

Voor het mannetje dat op XBW kijkt: Studio Voetbal is kut, doe er wat aan!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vermoord Ronald Waterreus!

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jullie hebben me :mad:

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Highbury is/was ook erg indrukwekkend. Twee keer het stadion gezien, één keer voor een wedstrijd in 2003 en één keer op werkweek in 2005. Speelden ze toen tegen FC Thun dacht ik, maar we hadden geen kaartjes. Toen ook nog het Emirates Stadion gezien, dat was bijna klaar. Maar honderd keer lelijker dan Highbury_O_

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bulykin die heeft al een hamstring blessure en daar is verhoek bij gekomen, mijn hoop op een stuntje in de arena is hierdoor dicht bij 0% gekomen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]V7VKpT8zdsg[/yt]

Wtf! 8)
    Hoezo nou weer gooien, laat hem gewoon los boven de railing..

En:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een achterlijke hutu , gaat dat beest toch niet gooien 8).

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Straks even een kaartje voor halen denk ik. Het is alweer een tijd terug dat ik heen ben geweest namelijk. Ook maar voor de kraker tegen Veendam. PSV-thuis heb ik al binnen.

Hoe lang duurt het uitverbod trouwens nog voor jullie en ons?

EDIT/

En daar is die weer:
    Ach, heeft hij nu in ieder geval gewoon weer genoeg tijd om te neuken en croissantjes te eten:cool:

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    In 2011 moet het afgelopen zijn. Het verbod is ingegaan in 2006 en zou 5 jaar duren, maar ik denk dat ze het gewoon gaan verlengen.

Kaartje voor Veendam thuis heb ik ook al Vak425 (Vak410) gewoon me eigen vak dus.*)
    Ado thuis is wel op een kut tijd zeg 12:30. Laatste paar wedstrijden spelen ze alleen maar op kut tijden zoals op zaterdag 18:45 en zondag 12:30.
    Psv thuis is wel op een mooie tijd namelijk 20:45.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Denk dat ik ook maar eens een keer weer naar Ajax uit ga:cool:.. PSV en Ajax winnen eigenlijk altijd wel 1x van elkaar in het seizoen. Hopelijk dat de vertrektijden vanuit Eindhoven een beetje gunstig zijn:x. Vorige keer dat ik was geweest begon de wedstrijd om 12.30, zat ik om 8.30 al in de 'goederentrein' richting A'dam:x..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina